LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kozijnen - MMB Martin Montage Bouw ter apel

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
onlytoglenn

Kozijnen - MMB Martin Montage Bouw ter apel

Ongelezen bericht door onlytoglenn »

Geachte,

Ik wil graag weten of er iemand hier ervaring heeft met dit bedrijf?
MMB Martin Montage Bouw in Ter Apel.
Ik had reeds offerte aangevraagd voor het plaatsen van een kunstof kozijnen openslaande tuindeuren.
MVG Glenn

m wilds

Re: Kozijnen - MMB Martin Montage Bouw ter apel

Ongelezen bericht door m wilds »

hallo

ik zoek ook nieuwe kozijnen,maar ik weet niet of dit een goed bedrijf is.
maar dit bedrijf zit niet ver van ons vandaan.
heb je info dat het niet goed is dan?
laat dan wat achter op dit forum
want er zijn veel oplichters bij in deze branche
vr gr monica

wiebeide

Ongelezen bericht door wiebeide »

wij hebben onze kozijnen ook laten plaatsen door martin montage bouw.
en wij zijn erg tevreden goede service en prima afwerking.
dus in onze ogen echte vakmannen.

volgende jaar mogen ze onze kozijnen van de serre ook doen.

mvg. Jolanda
Laatst gewijzigd door wiebeide op 26 jan 2010 10:17, 1 keer totaal gewijzigd.

m wilds

Ongelezen bericht door m wilds »

hallo

jij hebt dus kozijnen bij mmb montage (ter-apel)laten plaatsen.
waar komen die kozijnen weg bij nedelands leverancier?
wij willen graag gewoon een nederlands keurmerk waar ik op kan terug kan vallen.
gr monica

onlytoglenn

Ongelezen bericht door onlytoglenn »

Geachte,

Ik kan hierbij aangeven dat ze bij het eerste keer voor het plaatsen van openslaande tuindeuren van een kunststof kozijnen niet goed waren. Want het desbetreffende fabrikaat heeft het verkeerd opgesteld. Voor hun was dit een overmacht. Het was vervelend maar met spoed hebben ze contact opgenomen met de fabrikaat en zsm een nieuwe besteld.

Het zorg was goed, ze laten ons op de hoogte wat de status zijn. Tussen periode hebben ze toch tijdelijk de openslaande tuindeuren ingebouwd voor wind en waterdicht. En snel komen ze voor de tweede keer en goed geinstalleerd.

Afwerking is goed. Service is buitengewoon goed. Ze hebben mij op aangesproken over de nazorg, dus ik ben zeer tevreden. En echte aanrader!!!
Goeie prijs/kwaliteit verhouding.

Groet, Glenn

bullbars

Ongelezen bericht door bullbars »

In maart 7000 euro aanbetaald tot op heden geen kozijnen.
levertijd zou zijn 3-6 weken .
nu 12 week verder nog niets
Mocht er een wending komen dan meld ik graag.

Whitewidow1972

Ongelezen bericht door Whitewidow1972 »

vorig jaar hebben wij een afspraak gemaakt met mmb
kwamen er 2 mannen aan de deur die zich voor stelden als jelle en rooy of roy van MMB
deze mannen hebben een offerte voor ons gemaakt(duurde ong een week)
na ondertekening van de offerte moest het geld op een andere rekening gestort worden op de naam van roy of rooy,omdat deze al jaren in het vak zat en mmb nog een jong bedrijf was kon roy meer korting bedingen bij de fabriekant
gelukkig wilde de ABN-AMRO deze storting uit ons bouwdepot niet overmaken omdat deze rekening niet bij mmb hoorde
toen het geld toch maar over gemaakt naar mmb
toen begon het wachten de kozijnen zouden begin februari geplaatst worden
de kozijnen waren nog niet klaar maar zouden wel komen eind februari de kozijnen waren klaar maar waren aan het wachten op transport half maart de vracht auto had ze op de verkeerde plek afgeleverd
toen ik op het punt stond om naar daar te gaan ,belde bianca van mmb mij op met het verhaal dat jelle en roy hun opgelicht hadden en de kozijnen nog niet eens besteld waren,ze zou dit zo snel mogelijk doen maar of ik wel bij aflevering 50% cash wilde betalen want dan konden hun de kozijnen betalen
dat hebben we gedaan en eindelijk kwamen de kozijnen
toen moesten ook de rolluiken nog maar die konden ze pas inmeten na plaatsing kozijnen en moesten dus nog gemaakt worden deur paneel moest ook nog nageleverd worden
het is nu juli en nog zit ik met een houten deur paneel en geen rolluiken
bellen naar de telefoon nummers op de site leverd een niet bestaand nummer op of een voice mail die ze niet terug bellen

het is net een achtbaan met die gasten daar eerst was ik boos daarna blij dat ik EINDELIJK mijn kozijnen had en nu weer boos
ik hoop dat ik straks kan schrijven dat het toch goed afgehandeld is maar ik begin nu toch echt te twijfelen

en martin en bianca als jullie dit lezen :Malus bonum ubi se simulat, tum est pessimus

Gesloten