| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kozijnengigant Enschede
kozijnengigant Enschede
Wij hebben tuindeuren laten plaatsen door de kozijnengigant in Enschede.
Er zat eerst een groot raam en toen hij die eruit haalde zat er een ijzeren balk.
Hij heeft die gewoon verwijderd met het verhaal dat het frame van de deuren het wel op zouden vangen.
Het komt er nu op neer dat volgende week,voor de 3e keer,het hele kozijn eruit gaat omdat het weer duidelijk doorzakt.
Hij heeft nu beloofd de stalen balk er weer in terug te zetten.
Hij heeft de vorige keer een houten balk erin gezet en is in het plafond aan het zagen geweest waardoor naar mijn idee nu het plafond een stuk minder sterk is.
Hij komt nu (naar mijn mening,door zijn eigen "fout")voor de 3e keer terug.
Ik moet wel zeggen dat hij het kosteloos maakt.
Voor volgende week wilde hij €200.- voor de onkosten maar toen ik zei dat we dat niet kunnen betalen (en dat is ook echt zo)zag hij er vanaf.
Mijn vraag is nu wie heeft ook zoiets meegemaakt?
Of heeft tips waar we nu op moeten letten..
Er zat eerst een groot raam en toen hij die eruit haalde zat er een ijzeren balk.
Hij heeft die gewoon verwijderd met het verhaal dat het frame van de deuren het wel op zouden vangen.
Het komt er nu op neer dat volgende week,voor de 3e keer,het hele kozijn eruit gaat omdat het weer duidelijk doorzakt.
Hij heeft nu beloofd de stalen balk er weer in terug te zetten.
Hij heeft de vorige keer een houten balk erin gezet en is in het plafond aan het zagen geweest waardoor naar mijn idee nu het plafond een stuk minder sterk is.
Hij komt nu (naar mijn mening,door zijn eigen "fout")voor de 3e keer terug.
Ik moet wel zeggen dat hij het kosteloos maakt.
Voor volgende week wilde hij €200.- voor de onkosten maar toen ik zei dat we dat niet kunnen betalen (en dat is ook echt zo)zag hij er vanaf.
Mijn vraag is nu wie heeft ook zoiets meegemaakt?
Of heeft tips waar we nu op moeten letten..
Re: kozijnengigant Enschede
dit is natuurlijk belachelijk, een kozijn mag nooit en te nimmer een drager zijn voor een constructie. dit is weer is een bedrijf die maar wat doet, ik zou zeggen stap naar bouw en woningtoezicht in je gemeente en laat je daar maar voorlichten en ik zou de aannemer maar meteen alvast aansprakelijk stellen voor de eventuele schade die hier nog uit voorvloeit.
-
ronand756
heb een tijd terug kozijnen laten zetten door kozijnengigant hij beloofd heel veel en alles kan maar in praktijk is het niet zo simpeler er gaat dan ook wel wat verkeer kozijnen die verkeer zijn gemeten . goed dat kan gebeuren maar hoe hij toen uitviel tegen zien werknemers dat vondt ik niet in de smaak vallen hij maakte ze uit voor rotte vis enz terwel hij ze zelf had op gemeten niet normaal eerst zo vriendelijk en dan zoon rare vent mij vraag is of er mensen zijn die de zelfde ervaring hebben gehad
vast bedankt voor de reacties
Ronand H.
vast bedankt voor de reacties
Ronand H.
Hoi Ronald.
Nou dat probleem hebben wij dus ook gehad.
Gewoon verkeerd gemeten en vandaar zitten wij nu (nog steeds) met scheve tuindeuren die toch al niet zijn zoals afgesproken..
Wil dan ook een ieder niet adviseren om naar de kozijnengigant te gaan.
Als hij komt om het op te meten is hij een aardige vent die alles wel heel mooi kan maken en niks is een probleem maar als het erop aan komt...............
Jammer want wij zijn een berg geld lichter en het is nog steeds niet naar onze zin.
En inderdaad kon hij aardig schelden op zijn werknemers....
Nou dat probleem hebben wij dus ook gehad.
Gewoon verkeerd gemeten en vandaar zitten wij nu (nog steeds) met scheve tuindeuren die toch al niet zijn zoals afgesproken..
Wil dan ook een ieder niet adviseren om naar de kozijnengigant te gaan.
Als hij komt om het op te meten is hij een aardige vent die alles wel heel mooi kan maken en niks is een probleem maar als het erop aan komt...............
Jammer want wij zijn een berg geld lichter en het is nog steeds niet naar onze zin.
En inderdaad kon hij aardig schelden op zijn werknemers....