Ik heb 6 jaar geleden Rehau kunststof kozijnen laten plaatsen door een bedrijf dat inmiddels failliet is.
Nu trekken mijn voor -en achterdeur krom, en is de onderste pen van mijn achterdeur door de spanning die erop staat afgebroken, zodat de deur op slot zit, en niet meer open kan.
Wat zou ik nu het beste kunnen doen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kunststof deuren krom
Re: Kunststof deuren krom
Ook ik zit met dit probleem. Achterdeur krom, meerdere ramen sluiten slecht en de oorspronkelijke leverancier is failliet. Naam en klantenbestand zijn overgenomen en dit bedrijf is onder dezelfde naam begonnen / verder gegaan. Zeggen ook de service overgenomen te hebben. Na een zeer moeizaam tot stand gekomen afspraak werd mij gezegd dat hier niets aan te doen was. Het werd me wel heel nadrukkelijk duidelijk gemaakt dat dit ze niets opleverde en ze deze service (het kost ze toch tijd...) niet hoefden te verlenen. Naar mijn mening verleen je service en dat doe je goed of je besluit van meet af aan dat je geen service verleent aan klanten van het failliete bedrijf.
Maar hoe zit het dan met de tien jaar fabrieksgarantie... Nu heb ik een deur en raam die voor meer dan voldoende ventilatie zorgen. Het hele jaar door.
Maar hoe zit het dan met de tien jaar fabrieksgarantie... Nu heb ik een deur en raam die voor meer dan voldoende ventilatie zorgen. Het hele jaar door.
Nog even een aanvulling. Er was met de oorspronkelijke leverancier ook afgesproken dat er HR glas geplaatst zou worden. Bij navraag bij de nieuwe eigenaar tijdens de verleende 'servicebeurt' bleek dit echter niet het geval te zijn. Mogelijk een geval van oplichting? En wat doe je daar na ruim zeven jaar nog aan?
Misschien een stomme vraag..........., maar hebben jullie geen garantie/eiegendomsverklaring ontvangen nadat het werk was voltooid.
Als je die hebt kun je daar alles in terug vinden.
Als je die niet hebt ontvangen heb je naar mijn mening een probleem.
Dan kun je alleen nog proberen om via de fabriek om advies en of medewerking te vragen.
Succes
Als je die hebt kun je daar alles in terug vinden.
Als je die niet hebt ontvangen heb je naar mijn mening een probleem.
Dan kun je alleen nog proberen om via de fabriek om advies en of medewerking te vragen.
Succes