LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kunststofkozijnen

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
nijma019

Kunststofkozijnen

Ongelezen bericht door nijma019 »

Wie heeft er ervaring met Rob Rubens uit Emmerich :?:

esther 68

Re: Kunststofkozijnen

Ongelezen bericht door esther 68 »

Hoi,
Ik heb ervaring met deze ...
Hopelijk hoor ik snel van je Groeten

martin85

Ongelezen bericht door martin85 »

Wil u misschien uw ervaring hier delen?

nijma019

Het blijkt dat Rob Rubens een offerte uitbrengt, dan een aanbetaling van € 500.- vraagt en dan als de plaatsingdatum daar is met vele smoezen de boel aan het rekken is.
Al met al geen kozijnen en geen geld terug.
Wie heeft ook op deze manier ervaring met deze man.
Er lopen diverse zaken tegen hem

maler 1947

Ongelezen bericht door maler 1947 »

Ik ben Rob Rubens en wil via deze weg reageren.Het is inderdaad zo dat ik met dhr Nijman een afspraak had gemaakt voor het plaatsen van kozijnen en gevelbekleding,verder is het ook juist dat er een aanbetaling is gedaan van € 500.Wat zeker niet het geval is dat ik de Heer Nijman wilde benadelen echter omstandigheden waarop ik geen invloed had hebben tot problemen geleid die mij het onmogelijk maken met de door mij bestuurde en op 20 juli 2009 overgenomen VVGGroep verder te gaan.Hier ben ik met open ogen ingetuind en op de verkeerde voet gezet.
Het zal niemand ontgaan zijn wat er in de kozijnen branche aan de hand is en hoewel ik in 12 jaar veel goeds voor mijn klanten gedaan heb ben ik de mening dat er veel mis gaat en dit zelfs nog verder zal gaan.Persoonlijk zorg ik voor het goedmaken van de geleden schade vind het echter altijd nog een vreemde zaak dat dit via deze website moet waar telefoonnummers enz bekend zijn
Ik sta iedreen ter beschkking voor raad en/of advies maar hier moet worden opgeruimd.

esther 68

Als antwoord had er mischien moeten staan.
Ik lust graag wat en houd wel van een gokje.
Hiervoor laat ik veel geld door mijn handen gaan.
Dus ik sta bij iedereen paraat om mij geld te geven met een lokje.(lokkertje)
Hierbij voeg ik woord bij daad en gok ik erop dat het goed zal gaan.
Iedereen achterlatend met een grote puinhoop.
Ik ben toch zeker sinterklaas niet.
Ik kom alleen voor geld en zorg dat ik snel wegloop.
Maar net zoals sinterklaas ziet u me daarna niet.

nijma019

Na overleg mijn adviseur is het nodig om aangifte te doen.

Ik heb contact met iemand die diverse zaken aanspant tegen Hr Rubens en consorte

Wie ook gedupeerd is moet om resultaat te krijgen aangifte doen.

De belofte's zijn natuurlijk weer niet nagekomen.

Hij werkt bij een nette firma waar hij zeker weer hetzelfde zal doen met de klanten
waar hij een voorschot van lostroggelt en dan weer de benen neemt.

Dus iedereen op radar zijn verhaal doen en aangifte doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

esther 68

Goededag,
Het gaat inderdaad niet meer om een civiele kwestie. Het is oplichting met voorbedachte raden. Hij werkt met zijn drieeen. Dus samen met vd gronden en daans. Hij misbruikt bedrijven met een goede naam, door heel nederland.
Betaal niks voordat iets is gedaan of is geleverd.
Ik geef mijzelf nog even niet prijs dit ivm bedreiging.
Hopenlijk hebben jullie hier begrip voor.
Ik moet er nog even over denken hoe ik met iedereen in contact kom om gezamelijk hun te stoppen.
groeten Esther

maler 1947

Beste Esther en Hr Nijman,

He wordt steeds gekker,ik heb in mijn hele leven nog nooit iemand bedreigd of ben zelfs maar kwaad geworden.Dit is dus onzin.Neem kontakt op via de e-mail en het wordt hoe dan ook geregeld.

esther 68

haha
beloftes maken schuld
en die heb je al heel veel

groeten esther

nijma019

Er is een manier om er een eind aan te maken,
betaal het voorschot terug dan zijn wij klaar.

esther 68

Een eerlijk antwoord van Rob Rubens zou zijn:Meneer Nijman helaas zal dit niet gaan. Omdat ik al het geld opgedronken heb en er op heb gegokt dat het wel goed zal gaan. Wil ik u het geld terug geven moet ik weer iemand anders belazeren. Zo kom ik steeds verder in de stront. Ook bij de andere kun je niks halen want mijn collega hebben ze al wat laten voelen. Dit omdat deze ook al zo werken.
U heeft nog geluk dat het maar € 500,- is. In mijn leven kan ik nog geen fractie hiervan terugbetalen ook al zou ik alles wat er binnen komt door geven aan de mensen die ik benadeeld heb.
Ik laat gewoon niks meer van mij horen of zien

maler 1947

In een branche waar veel verkeerd is gegaan en die op sterven na dood is wordt er nu met scherp geschoten.Anonyme Esther zogenaamd bedreigd Dhr Nijman die eigenlijk beter moet weten,2 mensen die hun prive oorlog willen voeren via deze site.Inderdaad ik heb het beter bedoeld als blijkt,inderdaad heb ik vroeger gegokt ben daar al sinds meer als een jaar voor in therapie en gok niet.Alkoholproblemen had ik nog niet en krijg ik ook niet maar mij door 2 klanten zo zwart te laten maken lijkt nergens op.
Wees eens flink voer geen prive oorlog via deze site maar zoals het hoort op de gewone weg via e-mail of schriftelijk.Ik reageer niet meer op deze site er zijn andere manieren om te corresponderen.

maler 1947

Resumerend nog het volgende.
In 1997 begonnen met de direkte verkoop van kozijnen in die tijd bestonden er misschien 40 bedrijven die krankzinnige prijzen vroegen en kregen.Uit deze bedrijven met vaak tot 10 vertegenwoordigers die alleen maar het als hun taak hadden deze mensen op mensontwaardige manier te misbruiken en er een sport van maakten niet de provisie te betalen zijn intussen 3 tot 4000 bedrijfjes ontstaan die als eenmansbedrijfjes verder gingen.
Hier moest het verkeerd aflopen zeker aangezien de klanten steeds minder wilde betalen en het liefst ook niet.
In de jaren 1970 begon ik in de vrijetijdskleding sector toen bestonden er 4 of 5 grote jeans merken en honderden kleine bdrijfjes.De grote merken bestaan nog steeds eventueel zijn er 2 merken bij gekomen maar meer ook niet.
Ditzelfde geld voor de kozijnenbranche,er zijn echt wel goede bedrijven die ook al jaren bezig zijn.Hier wordt een goed product geleverd uit westeuropese fabrieken maar er hangt ook een prijskaartje aan. Vraag hoel lang deze bedrijven bestaan en koop hier en nergens anders,let er op dat zij of zelf produceren of met vaste leveranciers samenwerken,dan kan er niets verkeerd gaan.

esther 68

Is dit een schuld bekentenis??

esther 68

Rob begin er dan mee om iedereen die jij geld of kozijnen schuldig bent geen beloftes te doen die je niet kan waarmaken.
Mensen geen geld laten betalen om het andere gat te dichten.
Als iemand heeft betaald en je niet van plan bent of niet kan leveren zeg het ze dan gewoon. Dan hoeven ze er zelf niet achter te komen op afgesproken data dat je niet komt opdagen.

Oproep aan een ieder die ook iets van DHR Rubens tegoed heeft.
Wie heeft er nog meer betaald maar niks geleverd gekregen, meld je op deze site. Hoe meer er zijn hoe sterker we staan.
Dit moet gestopt worden.

ron1

Ongelezen bericht door ron1 »

Even concreet, misschien erg simpel...maar aangifte van wat dan ........ik persoonlijk lees geen opzet in het spel maar een afspraak die verkeerd afgelopen is en begrepen is, mijn inziens kan een HELE DUURBETAALDE ADVOCAAT, hier wel een poging doen, maar ik geef de kans van slagen 1 procent.

esther 68

Zeker sta je sterk, dit omdat Rob geld heeft opgehaald voor een klus en vervolgens helemaal niks meer van zich laat horen. Dat is gewoon oplichting!!!
Helaas werkt de politie niet met samenwerkende politie bestanden. Dus als er in iedere stad van Nederland iemand word opgelicht, dan kan men inderdaad gaan denken aan niet goed gemaakte afspraken. Terwijl er helemaal niks word gedaan.
Daarom van ieder een verzoek meld dit hier zodat de politie erop gewezen kan worden dat er in zeer veel plaatsen dezelfde oplichter werkt.
Het hele VVG groep stinkt. Het zou mij enorm verbazen als iemand een tevreden klant tegenkomt.

ron1

Ongelezen bericht door ron1 »

Wordt een heel lastige juridische zaak

esther 68

Ron jij geeft op zeer veel sites naar mijn idee een beetje dom commentaar. De bewijzen hebben we in handen. De advocaat ziet het wel voor 100% zitten. Als je nergens wat van af weet ga dan eerst wat nuttigs doen. Dan blijft er minder tijd over voor waardeloos commentaar.

Gesloten