LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Legger vloerverwarming komt afspraak niet na.

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
cybertje

Legger vloerverwarming komt afspraak niet na.

Ongelezen bericht door cybertje »

Inmiddels is het alweer 2 jaar geleden dat wij onze vloerverwarming hebben laten leggen. Hij werkt naar volle tevredenheid, dus daarover geen klachten.
Nu is het echter zo dat tijdens het invrezen van de vloer er een kortsluiting in de kabel van de machine kwam waardoor onze hoofdzekering eruit lag. Op dat moment had de installateur alleen een lichte zekering ipv van een zwaardere die er in hoort te zitten. Zodoende kon hij de zegel die erop hoort te zitten niet vastmaken. Ze zouden dit later vervangen en de zegel zetten. Je raad het al, ze zijn nog niet geweest. Ondanks vele telefoontjes en mailtjes, blijven ze beloven te komen maar komen niet. Nu is het verhaal dat hij een vriend/collega die hier iets dichterbij zit en het voor hem zou regelen. Dat doet die dus niet. Nu zegt de legger van de vloerverwarming dat hij er niet veel aan kan doen, omdat die collega het zou regelen en die doet het niet. Hij zit ertussen, zegt hij. Dat vind ik nergens op slaan, want hij is verantwoordelijk voor het oplossen van het probleem dat hun gecreëerd hebben.
Wat kan ik doen of wat zijn mijn rechten? Het is toch belachelijk dat het zo lang duurt!
Op hun website kan ik niet vinden of ze bij een vereniging of garantiefonds zijn aangesloten. Het is verder geen oplichtingsbedrijf, ze komen alleen deze afspraak niet na en ik ben het zat ze steeds te bellen.

grun

Re: Legger vloerverwarming komt afspraak niet na.

Ongelezen bericht door grun »

Een aangetekende brief sturen met de sommatie dat hij het euvel binnen 14 dagen moet (laten) verhelpen en dat jij het anders door een ander op zijn kosten laat doen.

Gesloten