LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mensink Klus- en Onderhoudsbedrijf - verdwenen?

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Maaii

Mensink Klus- en Onderhoudsbedrijf - verdwenen?

Ongelezen bericht door Maaii »

Een tijdje terug heb ik enkele kleine verbouwingen en klussen in huis laten doen door Mensink Klus- en Onderhoudsbedrijf uit Utrecht. Met eigenaar Ben Mensink heb ik afgesproken dat hij nog terug zou komen voor de laatste afwerking. Echter, in de tussentijd kwam ik er achter dat de oplevering niet geheel feilloos was - het dakraam dat gemaakt zou zijn bleek opnieuw te lekken en overige zaken waren slordig gemaakt.

Toen ik contact zocht met Mensink Klus- en Onderhoudsbedrijf bleek het bedrijf echter van de aardbodem verdwenen - telefoonnummers werken niet meer en ook de KvK inschrijving is stopgezet.

Ik weet niet goed wat te doen - kan ik hem op een bepaalde manier achterhalen? Sta ik in mijn recht, kan ik iets afdwingen?

Heeft iemand ervaring/advies?

Miriam70

Re: Mensink Klus- en Onderhoudsbedrijf - verdwenen?

Ongelezen bericht door Miriam70 »

Ik lees dit bericht per toeval omdat ik aan het google'en was op de naam Mensink Klus- en Onderhoudsbedrijf. Hij heeft mij namelijk ook opgelicht.

Ik ben 2 jaar geleden zo stom geweest een aanbetaling te doen voor het maken en plaatsen van een raam in mijn voorgevel. Maar helaas is Mensink nooit meer komen opdagen om de klus te klaren. Heb hem nog wel enkele malen telefonisch gesproken en hij had altijd een reden klaar waarom hij nog niet kon komen (zoals een zware longontsteking).
Op een gegeven moment kreeg ik hem niet meer te pakken en lijkt hij inderdaad van de aardbodem verdwenen. Hij bleek niet meer op het opgegeven adres te wonen en was uitgeschreven bij de KvK...

Heb politie gebeld om melding te doen voor oplichting en heb een advocaat gesproken om te kijken wat je kan doen. Dat heeft me helaas niets opgeleverd...

Ik ben benieuwd hoe u verhaal is afgelopen.

Fleurtjuh666

Re: Mensink Klus- en Onderhoudsbedrijf - verdwenen?

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

Is het toevallig dit bedrijf? http://www.detelefoongids.nl/mensink-kl ... acid=yasni (sorry, kon het niet laten even mee te googlen)

Gesloten