LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Metro Kunststof Kozijnen

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
vnui1

Metro Kunststof Kozijnen

Ongelezen bericht door vnui1 »

Is er iemand die ervaring heeft met Metro Kunstofkozijnen uit Nieuwe Pekela. Na het ontvangen van een aantal offertes zijn wij misschien van plan met deze firma in zee te gaan. Kent iemand misschien nog andere betrouwbare aannemers voor Almere?
Alvast bedankt voor de reactie!

jorisrietveld

Re: Metro Kunststof Kozijnen

Ongelezen bericht door jorisrietveld »

hallo,
wij hebben metro kunststof kozijnen ons heel huis laten doen.
en ze komen vandaag voor de 4e keer voor herstel werkzaamheden. het materiaal is mooi maar monteren kunnen ze niet. alle afwerking zit scheef, krom, er zitten zo hier en daar een spijker met een kapje die een halve cm uit steekt. de vensterbanken in de showroom zijn degelijk en dik, bij ons zijn ze niet eens een halve cm dik en je kan er niets op zetten. ook maakte ze een fout met het snijden waardoor er een snee van 2mm diep over de venster bank zit maar de monteur zij "ach als je er een vaas op zet komen er ook krassen op". bij het raam in onze toilet zit tussen het kozijn en venster bank dik 2 cm kit, en niet eens recht. bij herstel werkzaam heden hebben ze er bijna alles af gehaald, en hu zitten in al onze glas latten deuken van de schroeven draaier die ze hier voor gebruikt hebben. kompriband steek bij elk kozijn & deur uit. mijn oom heef op het huis gepast omdat wij weg waren toen maakte de monteur een opmerking naar mijn oom als je "zus het niet goed vind dan kggt" met een gebaar door zijn hand langs zijn keel te maken. dit vind ik onacceptabel! dat ze zulke opmerkingen maken naar mijn moeder. als ik u allen en tip mag geven ga in in zee met metro kunstof kozijnen.

Gesloten