Begin augustus had ik een verstopte waterafvoer. Gegoogeled en 'Riolering Assen - Installatietechniek van der Veen' gevonden. Op de website wordt verwezen naar Assen en omgeving, met een 0800 nummer voor contact. Geen bedrijfsadres.
Toen de rekening kwam stond daar 53 km @40 cent reiskosten op, want het bedrijf blijkt in Ter Apel te zitten. Dus E21,20 reiskosten. Toen ik opbelde was het een en al onwetendheid en werd verwezen naar de website ontwikkelaar 'Bonobos'.
Is dit misleidend of niet? Kan ik hier nog iets tegen doen of is dit pech/onoplettendheid van mij?
Groeten, espresso
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Misleidende website?
Re: Misleidende website?
Espresso
De verwijzing naar de ontwikkelaar slaat natuurlijk nergens op, maar....................je had wel eerst zelf moeten vragen welke kosten dit bedrijfje in rekening zou brengen.
Maxiem.
De verwijzing naar de ontwikkelaar slaat natuurlijk nergens op, maar....................je had wel eerst zelf moeten vragen welke kosten dit bedrijfje in rekening zou brengen.
Maxiem.
Re: Misleidende website?
Voorrijkosten rekent toch bijna elk bedrijf? Dat is redelijk logisch en er inderdaad even naar vragen van te voren wat ze precies berekenen was handig geweest.
Maar dan nog is 40 cent p/km normaal en een zeer redelijk bedrag.
Maar dan nog is 40 cent p/km normaal en een zeer redelijk bedrag.