Wij hebben een aanbouw laten plaatsen door de MP bouwcombinatie uit Eindhoven wat een ramp.De man werkte zonder tekening,de kozijnen waren 6 weken te laat en hadden niet de juiste maatvoering.Het metselwerk is scheef,de lichtstraat scheef en niet volgens tekening geplaatst, het timmerwerk is schots en scheef.De boeiboorden op de gezaagde naden niet gegrond, geen dpc folie aan de kozijnen geplaatst
etc etc etc.Er is een bouwkundig rapport gemaakt van 10 pagina's met alle wanprestaties.Toch ben ik al een jaar aan het rechten want de aannemer vraagt en krijgt van de rechtbank telkens uitstel.heeft er iemand met deze aannemer ook negatieve ervaringen.Dat zou ik graag willen weten.of heeft er iemand tips hoe ik dit kan/ moet aanpakken?? alvast bedankt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] MP Bouwcombinatie Eindhoven
Re: MP Bouwcombinatie Eindhoven
Helaas is het mogelijk dat iemand zich anoniem meld.
dhr ad smits is in werkelijkheid iemand anders uit Geldrop.
Die reeds bij zijn 2 de termijn betaling in gebreke was uiteraard de 3de en 4de ook niet betaald. Stukjes van zijn verhaal zijn juist echter de bouw is niet afgewerkt. (werk volgens voorwaarden opgeschort)
Er is geen uitstel aangevraagd bij de rechtbank. maar Bottenberg is op hoofdlijnen in ongelijk gesteld. Uiteraard is dit te verifieren.
Voor referenties van ons bedrijf zie site.
Marcel
dhr ad smits is in werkelijkheid iemand anders uit Geldrop.
Die reeds bij zijn 2 de termijn betaling in gebreke was uiteraard de 3de en 4de ook niet betaald. Stukjes van zijn verhaal zijn juist echter de bouw is niet afgewerkt. (werk volgens voorwaarden opgeschort)
Er is geen uitstel aangevraagd bij de rechtbank. maar Bottenberg is op hoofdlijnen in ongelijk gesteld. Uiteraard is dit te verifieren.
Voor referenties van ons bedrijf zie site.
Marcel