hoi we zitten in een nieuwbouw fase in de suytkade in helmond en nu is mijn vraag ze hebben een klap kiepraam belooft en ook in de folder en op de tekening gezet maar er zit een standaard draai raam in ,kan ik die schade verhalen dat er een draai kiep raam inkomt zoals belooft ?
gr antwan
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nieuw huis
Re: nieuw huis
Hallo,
als in de brochure of het bestek staat dat er een kiepraam in geplaatst zal worden dan kan je de aannemer eraan houden. Wijzigingen dienen overlegd te worden met de klant. Volgens mij is een gewoon raam een stukje goedkoper dan klap/kiepraam. Meld schriftelijk dat je het niet eens bent met deze wijziging en dat je het klap/kiepraam geplaatst wil hebben. Succes ermee
als in de brochure of het bestek staat dat er een kiepraam in geplaatst zal worden dan kan je de aannemer eraan houden. Wijzigingen dienen overlegd te worden met de klant. Volgens mij is een gewoon raam een stukje goedkoper dan klap/kiepraam. Meld schriftelijk dat je het niet eens bent met deze wijziging en dat je het klap/kiepraam geplaatst wil hebben. Succes ermee
dank je ik ga dat zeker doen !!
goed nieuws de ramen worden vervangen