LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pas op voor schilder

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
kleintjie

Pas op voor schilder

Ongelezen bericht door kleintjie »

Een kleine waarschuwing voor de schilder [persoonsgegevens verwijderd door de moderator]
Opereert onder de naam van Fungus Shield en komt uit Amsterdam. Was recent werkzaam in Gouda.

Deze engelsman werft deur aan deur. Rijd in een (engels) busje met daarop een boerderij in een soort voor/na toestand.

Komt voor het werk wel opdagen maar zijn mensen (polen, hongaren, engelsen) werken zeer slordig, vergeten de helft te schilderen (wat je meestal pas ziet als het droog is en zij weg zijn) en hebben bij ons meerdere dakpannen kapot getrapt.

Dit zagen we (uiteraard) te laat en ondanks herhaaldelijk bellen waarin beloofd wordt dat ze echt het dak komen maken is de vogel gevlogen en zitten wij nu met een kapot dak en slecht schilderwerk.

Na onze klus zijn ze in Gouda niet meer gezien. Ik denk dus dat ze elders aan de slag zijn gegaan om nieuwe klussen te vinden. :oops: :oops: :oops: :evil: :evil: :evil:

esther987

Re: Pas op voor schilder

Ongelezen bericht door esther987 »

Hallo,
Mijn ervaring is, ga met een AF-erkend schildersbedrijf in zee.
Deze schilders geven op het buitenwerk 4 jaar garantie.
Bij geschillen, wordt een arbiter aangesteld.
Ze zijn een beetje duurder, maar daar krijgt u wel vakwerk voor terug.
Kijk op [commerciële link verwijderd door de moderator] voor een schilder in uw buurt.

Goudse Wafel

Ongelezen bericht door Goudse Wafel »

Heb soortgelijke ervaring. Ook mijn ladder is gestolen. Heb aangifte gedaan van oplichting en diefstal.

duiner

Ongelezen bericht door duiner »

kleintjie schreef:Een kleine waarschuwing voor de schilder [persoonsgegevens verwijderd door de moderator]
Opereert onder de naam van Fungus Shield en komt uit Amsterdam. Was recent werkzaam in Gouda.

Deze engelsman werft deur aan deur. Rijd in een (engels) busje met daarop een boerderij in een soort voor/na toestand.

Komt voor het werk wel opdagen maar zijn mensen (polen, hongaren, engelsen) werken zeer slordig, vergeten de helft te schilderen (wat je meestal pas ziet als het droog is en zij weg zijn) en hebben bij ons meerdere dakpannen kapot getrapt.

Dit zagen we (uiteraard) te laat en ondanks herhaaldelijk bellen waarin beloofd wordt dat ze echt het dak komen maken is de vogel gevlogen en zitten wij nu met een kapot dak en slecht schilderwerk.

Na onze klus zijn ze in Gouda niet meer gezien. Ik denk dus dat ze elders aan de slag zijn gegaan om nieuwe klussen te vinden. :oops: :oops: :oops: :evil: :evil: :evil:
ik vind hier op dit forum veel naieviteiten ( !! ) , en daarna vragen ze hier , hoe er weer van af te komen !

Als ik een Engels sprekende man aan de telefoon zou krijgen, zou ik een Hollands erkende naam gaan opzoeken !
Dit is toch vragen om moeilijkheden ?.. sorry, hoor!

Maar buiten dat, staan de Polen hier al in de stad bekend, dat ze heel slordig hun werk afleveren !
En dat zijn vooral de Polen, die in dienst zijn , zelfstandigen doen misschien meer hun best,
maar ik zou nooit een Pool of Oost-Europees hier mijn klusjes laten doen !
.

Gesloten