Wij hebben in april 2010 een offerte aangevraagd voor het plaatsen van een dakkapel in augustus 2010.
Daarbij is ook afgesproken om de bestaande dakramen aan de andere kant van het dak te herplaatsen.
Bij het verwijderen van de dakramen bleken deze "lek" te zijn.
Mede door dit feit en tijd gebrek zijn de dakramen toen niet herplaatst.
We hebben daarna afgesproken dat we even zouden wachten omdat we misschien ook aan de andere kant van het dak een dakkapel wilden ipv 2 dakramen. De € 500,- meerkosten voor het herplaasten van de dakramen zijn als een soort depot bij Hollandia achter gebleven.
Vorige week zijn we tot de conclusie gekomen dat we vooralsnog geen dakkapel willen en dat er ook geen dakramen nodig zijn. Hierop heb ik Hollandia een mail gestuurd en binnen een week hebben de € 500,- retour gekregen. Als dat geen service is!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pluim voor Hollandia Dakkapel
Re: Pluim voor Hollandia Dakkapel
Dat heeft niks met service te maken, elk zichzelf respecterend bedrijf werkt zo.
Dat wij als consument dat niet meer gewend zijn omdat er veel kaf onder het koren zit wil nog niet zeggen dat dit abnormaal is.
Conclusie onzin en nonsens reclame bericht voor deze toko.
Dat wij als consument dat niet meer gewend zijn omdat er veel kaf onder het koren zit wil nog niet zeggen dat dit abnormaal is.
Conclusie onzin en nonsens reclame bericht voor deze toko.
-
- Berichten: 32477
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Pluim voor Hollandia Dakkapel
Superpositief bericht over dit bedrijf, terwijl tegelijkertijd een ander dakkapellenbedrijf wordt afgebrand. En dit andere bedrijf heeft het vermoeden dat dit afbranden gedaan wordt door een 'collega' die niets te doen heeft.
Beetje vreemd allemaal.
Beetje vreemd allemaal.