Nadat ik hier op het forum veel negatieve reacties over andere vestigingen van Belisol gelezen heb zou ik graag reacties lezen van mensen die ervaringen met Belisol Leiden hebben.
Ik heb van hun een offerte over een dakkapel gekregen en tot nu toe heb ik een goede indruk. Binnen twee dagen kwam er iemand kijken, gedetailleerde offerte een paar dagen later ontvangen, telefonische navraag of alles duidelijk was enz.
Kan mij iemand vertellen hoe het verder met Belisol Leiden verliep, hoe tevreden jullie met de montage en het geleverde werk zijn ?
Hoor het graag want ik moet binnenkort beslissen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Recente ervaringen met Belisol Leiden
-
Re: Recente ervaringen met Belisol Leiden
Geen idee of je hier reacties zult krijgen, immers, dit forum werkt landelijk. Is er in de buurt niet iemand die je om informatie kunt vragen? Of, nog beter, waarom vraag je het bedrijf niet een paar adressen waar ze eerder een dakkapel hebben geplaatst?
Het klinkt misschien vreemd, maar als het bedrijf een goede reputatie heeft en goed werk aflevert, zullen ze het waarschijnlijk helemaal geen probleem vinden. Dan hoef je niet af te gaan op wat tekstjes op een forum, maar kun je de kwaliteit en de afwerking zelf beoordelen.
Zie het als het opvragen van referenties, wat vroeger ook gebeurde bij sollicitaties.
Het klinkt misschien vreemd, maar als het bedrijf een goede reputatie heeft en goed werk aflevert, zullen ze het waarschijnlijk helemaal geen probleem vinden. Dan hoef je niet af te gaan op wat tekstjes op een forum, maar kun je de kwaliteit en de afwerking zelf beoordelen.
Zie het als het opvragen van referenties, wat vroeger ook gebeurde bij sollicitaties.
-
mag toch hopen dat een bedrijf dat een bedrijf dit niet geeft. Zou er niet blij mee zijn als een bedrijf zomaar klantgegevens doorgeeft aan willekeurige klantenwitte angora schreef: Of, nog beter, waarom vraag je het bedrijf niet een paar adressen waar ze eerder een dakkapel hebben geplaatst?
-
Daar heb jij ook wel weer gelijk in. Maar er zit een verschil in klantgegevens en adresgegevens. De buitenkant van een woning (en daar gaat het bij een dakkapel om) is ten alle tijde zichtbaar, dus dat zou niet zo'n probleem moeten zijn. Mits potentiële klanten niet gaan aanbellen, en daar zou het inderdaad wel eens mis kunnen gaan.
Ik zou ook referenties vragen. Hierbij worden er geen klantgegevens verstrekt maar krijg je foto's te zien van voorbeelden van dakkapellen die door dit bedrijf geplaatst zijn.
En in de buurt rondkijken naar een vergelijkbare dakkapel en dan bij de bewoners proberen te achterhalen hoe tevreden iemand is en door wie deze geplaatst is.
En in de buurt rondkijken naar een vergelijkbare dakkapel en dan bij de bewoners proberen te achterhalen hoe tevreden iemand is en door wie deze geplaatst is.