LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] renovatie kozijnen

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
zwane451

renovatie kozijnen

Ongelezen bericht door zwane451 »

Door onze VvE is er besloten om de houten kozijnen te renoveren.
De onderdorpel wordt vervangen en de staanders worden afgezaagd en er komen nieuwe stukken in.
Dit is aangenomen door Firma VRS uit Zuidland.
Dit is een riool en onstoppingsbedrijf en die hebben zich nu ingezet als bedrijf voor totaalonderhoud.
Al bij het 1 e appartement zag ik al, dit gaat niet goed en heb onmiddelijk de voorzitter op de hoogte gesteld met foto's erbij.
Als reactie kwam hier uit dat het werk gewoon doorging omdat de bouwkundige ook van oordeel was dat de werkzaamheden naar behoren en met vakmanschap werden uitgevoerd.
Ik vraag om uw reactie en als u de foto's en het keuringsrapport wilt zien die in opdracht van mij door het bouwcentrum Rotterdam gemaakt is dan hoeft u alleen uw emailadres even te vermelden. Zeker doen!.

C.Zwaneveld

Gast

Re: renovatie kozijnen

Ongelezen bericht door Gast »

Dit soort verhalen hoor je vaak bij VVE´s. Er is altijd wel een corrupt bestuurslid wat een (amateuristisch) mannetje kent die "dat klusje ook wel kan". Vervolgens krijg je inderdaad taferelen zoals u die beschrijft. Vaak weinig aan te doen, tenzij u een meerderheid aan VVE-leden achter u krijgt. Succes!

Switracon

Re: renovatie kozijnen

Ongelezen bericht door Switracon »

neemt u contact op met TUCO BV in Capelle a/d IJssel, tel 010 2028384
dit ing.buro geeft advies voor houten kozijnen renovatieprojecten,
heeft een instelbaar reparatiessyteem op basis van epoxy ontwikkeld
dat sinds 2000 selectief in de markt wordt gezet omdat men de projectadvisering en de applicatie/uitvoering volgens calculatie en verwerkingsinstructie begeleidt en controleert.
Rood123harry

Gesloten