LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Robe

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
1954

Robe

Ongelezen bericht door 1954 »

Hallo,

Mensen ik heb de afgelopen zomer kunstofkozijnen laten plaatsen door Robe kunstoftechniek uit Enschede, wij zijn heel erg tevreden.
Als Arie komt, dat is de vertegenwoordiger van Robe dan denk je allemaal leuk wat je verteld maar eerst zien en den geloven.
Dan komen Hennie en een Duitser zijn naam is me ontschoten alles inmeten, en ze geven je een perfect advies, dan komt de financiele man Marcel van TCM en die regelt alles op financieel gebied, en die komt later met de notaris Huiskens uit Enschede langs, ik heb zelf helemaal niks hoeven doen, dan komt de montage ploeg en in een week tijd had ik alles perfect gemonteerd, mijn dank nog aan Bjorn en Claus, en de anderen.
Deze week zit ik sávonds tv te kijken gaat de deurbel staat er een vrouw die namens Robe komt vragen of we tevreden zijn en of we nog klachten hebben.
Dat noem ik pas nazorg, als ik ooit ga verhuizen en ik moet nieuwe kozijnen dan is Robe voor mij de firma waar ik mee in zee ga.
De mensen van Robe zijn allemaal korrekt.

vr.gr. Wim

Winschoten :D

Pakker

Re: Robe

Ongelezen bericht door Pakker »

Hallo gast 1954

Wij zitten op van alles te zoeken over Robe kunststoftechniek, wij hebben namelijk net een offerte gekregen. Het is net wat je zegt, het klinkt allemaal leuk maar we moeten het eerst nog zien.
We zijn erg blij om deze positieve reactie te lezen!!!
Verder is er weinig over hun te vinden (zowel positief als negatief).
Als er nog meer mensen zijn met info over dit bedrijf dan lezen we dat graag.

Radar
Site Admin

Re: Robe

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en kunt u op het volgende adres vinden:
http://forum.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=19765

TROS Radar Internetredactie

Gesloten