In juli heb ik een douchecabine bij Sanidump Tilburg gekocht (ordernummer TB047335) ter waarde van € 389. Bij aflevering bleek de cabine niet op de douchebak te passen, aangezien de verkoper me een douchecabine van het merk Bruijnzeel had verkocht, terwijl ik een Huppe douchebak heb. Blijkbaar heeft Huppe een andere maatvoering. Bij het bestellen had ik de aankoopbon van de originele douchebak en cabine bij me, dus dat had de verkoper moeten weten. Dat werd ook bevestigd en, ondanks dat de situatie voor ons heel vervelend was (we zaten opeens zonder douche) is dit netjes opgelost door de verkeerde bestelling op te laten halen en naar een alternatief te zoeken.
Tijdens de uitverkoop moest ik toen ter plekke een nieuwe douchecabine bestellen, van het merk Huppe. De verkoper liet me het model Alpha2 zien en gaf aan dat die in zowel glas als kunststofuitvoering (met druppelmotief) beschikbaar was, met respectievelijk een meerprijs van € 400 en € 200. Aangezien de oude douchecabine ook van kunststof was (3,5 mm. dikte en we daar tevreden over waren) zijn we voor de kunststofvariant gegaan (bestelbon ZB002477). De verkoper heeft me echter geen alternatief laten zien of me gewezen op de dikte van het kunststof (2 mm.). Aangezien ik ook toen weer de originele aankoopbon bij me had waarop die 3,5 mm. stond had ik een deskundig advies van de vakman daarover mogen verwachten.
Door de verbouwing van de vestiging Tilburg moesten we, na 4 weken, de bestelling helemaal in Zaltbommel gaan ophalen.
Groot was de teleurstelling over het dunne materiaal toen de douche geplaatst werd. Voor € 589 een aanfluiting; tijdens het monteren braken er zelfs onderdeeltjes af. Ik ben toen op internet wat gaan rondkijken naar alternatieven en zag tot mijn verbazing dat Huppe alternatieven van glas heeft in de goede maatvoering voor ongeveer de prijs die ik voor kunststof heb betaald (lijn Design Pure), maar ook dat exact dezelfde douchecabine als die ik gekocht heb bij de Badkamerconcurrent in kunststof € 414 kost en in glas € 503 (incl. thuisbezorging). Ik heb hierover direct een klacht gestuurd via de website sanidump.nl en de mail maar nooit een reactie gekregen. Zelfs geen ontvangstbevestiging via de mail.
Hun slogan A-merken tegen bodemprijzen klopt niet.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Sani-dump Tilburg
Sani-dump Tilburg
Laatst gewijzigd door Radar op 11 feb 2017 16:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële links verwijderd door Moderator
Reden: Commerciële links verwijderd door Moderator
Re: Sani-dump Tilburg
Voor de aanschaf even rondkijken in plaats van erna was een betere optie geweest. Bijna alle bedrijven vinden zichzelf de goedkoopste of in ieder geval de beste, dus daar moet je nooit blind op af gaan.Hun slogan A-merken tegen bodemprijzen klopt niet.
Kan eigenlijk wel begrijpen dat SaniDump niet reageert, de koop is gesloten en betaald en het product is geleverd.
-
Ze kunnen wel degelijk de goedkoopste zijn, maar dat moet u wel appels met appels vergelijken. U heeft nu een dunne variant die schijnbaar nergens anders verkocht wordt. de dikkere variant zullen zij dan weer niet verkopen vanwege de concurrentie. U moet nooit op 1 plek blijven, maar gewoon shoppen met dat soort aankopen.
Vierkant past vrijwel 99,9% Ronde is veel keuze........
De Hornbach huismerk rond van €169,- is de passende douchebak ook stevig aan de prijs en niet elke paste.
Zij wisten dat wel en omdat ik koud op de vloer plaatste, lagere instap en oude putje terug.
Wel moest ik de scheve vloer opvullen.
De anti slip douche vloer gegoten, en naast de glazen wand met tegels en in midden bij instap extra veel lijm opgevuld.
Zonder douchebak kan dus ook.
Beide muren gingen goed maar midden moest ik opvullen met afval tegels en later die gietvloer binnen en buiten de nieuwe tegelvloer!
Wel moet ik toegeven dat de rails met wieltjes van de gehard glazen deuren niet bepaald Puber proef zijn dus voor rustige voorzichtige mensen!
Want ook ik, ja de op de TU Delft 3D geprinte wieltje is sterker en iets zwaarder gemaakt.
De Hornbach huismerk rond van €169,- is de passende douchebak ook stevig aan de prijs en niet elke paste.
Zij wisten dat wel en omdat ik koud op de vloer plaatste, lagere instap en oude putje terug.
Wel moest ik de scheve vloer opvullen.
De anti slip douche vloer gegoten, en naast de glazen wand met tegels en in midden bij instap extra veel lijm opgevuld.
Zonder douchebak kan dus ook.
Beide muren gingen goed maar midden moest ik opvullen met afval tegels en later die gietvloer binnen en buiten de nieuwe tegelvloer!
Wel moet ik toegeven dat de rails met wieltjes van de gehard glazen deuren niet bepaald Puber proef zijn dus voor rustige voorzichtige mensen!
Want ook ik, ja de op de TU Delft 3D geprinte wieltje is sterker en iets zwaarder gemaakt.