in mei 2015 laat ik 4 beveiligings camera's en een nieuwe harddisk ter waarde van ca 1200 euro excl. btw. vervangen in de bestaande installatie door Security Haaglanden [persoonsgegevens door Moderator verwijderd]
in oktober 2016 begint een van de visco AD D453H6 te haperen qua beeld weergave, soms 3 dagen geen beeld dan weer paar dagen wel.
Omdat de beveiligings camera pas 1.5 jaar oud is meld ik dit via whatsapp bij [persoonsgegevens door Moderator verwijderd] van Security Haaglanden
volgens [persoonsgegevens door Moderator verwijderd] van Security Haaglanden is er water in de cam gekomen.
Maandag 7 november belooft [persoonsgegevens door Moderator verwijderd] langs te komen om 12.00 uur om het probleem op te lossen, ik sta van 12.00 tot 13.00 uur te wachtten voor niets .
Later krijg ik [persoonsgegevens door Moderator verwijderd] van Security Haaglanden te pakken met het verhaal dat zijn schoonmoeder ziek is en hij nog in het buitenland zit.
Sorrie maar wij hadden toch een afspraak ? Kan je dan niet even appen dat je niet komt ?
[persoonsgegevens door Moderator verwijderd] belooft me vrijdag te bellen, niet gebeld, ik weer appen. uiteindelijk komen ze de kapotte Cam rond 22 november 2016 ophalen voor reparatie.
Ik na 14 dagen weer bellen waar mijn Cam blijft reactie;
we zijn er mee bezig
het valt wel buiten de garantie, ik ben nog aan het kijken of ik elders nog een andere kapotte heb dan kan ik de chipset ruilen.
morgen heb ik meer info
ik zeg , beste [persoonsgegevens door Moderator verwijderd] de Cam is 1,5 jaar oud en er is in NL een wettelijke 24 maanden garantie bovendien heeft een consument recht op een degelijk product, zeker als je ca 1200 euro excl. btw. hebt betaald.
Effin [persoonsgegevens door Moderator verwijderd] belooft het te maken op 29 november 2016
7 december appen; [persoonsgegevens door Moderator verwijderd] ik zit nu al weken te wachtten en mis die beveiligingscam met een belangrijk beeld op de entree.
reactie [persoonsgegevens door Moderator verwijderd], je cam is onderweg, zodra die binnen is bel ik U
15 december 2016 , ik maar weer een appen waar mijn cam blijft, [persoonsgegevens door Moderator verwijderd] heeft me geblokkeerd op whatsapp.
Is dit een normale gang van zaken voor een beveiligingsbedrijf ?
Op welke manier kan je nu toch nog je RECHT halen bij zo'n respectloos bedrijf ?
Ik heb zoiets in me hele leven nog nooit meegemaakt...............................
..
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Security Haaglanden uit Rijswijk: totaal geen nazorg
Security Haaglanden uit Rijswijk: totaal geen nazorg
Laatst gewijzigd door Radar op 09 jul 2017 09:45, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid / leesbaarheid, persoonsgegevens verwijderd
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid / leesbaarheid, persoonsgegevens verwijderd
Re: Security Haaglanden uit Rijswijk: totaal geen nazorg
hercu1965 schreef:in mei 2015 laat ik 4 beveiligings camera's en een nieuwe harddisk ter waarde van ca 1200 euro excl. btw. vervangen in de bestaande installatie door Security Haaglanden [persoonsgegevens door Moderator verwijderd]
in oktober 2016 begint een van de visco AD D453H6 te haperen qua beeld weergave, soms 3 dagen geen beeld dan weer paar dagen wel.
Omdat de beveiligings camera pas 1.5 jaar oud is meld ik dit via whatsapp bij [persoonsgegevens door Moderator verwijderd] van Security Haaglanden
volgens [persoonsgegevens door Moderator verwijderd] van Security Haaglanden is er water in de cam gekomen.
Maandag 7 november belooft [persoonsgegevens door Moderator verwijderd] langs te komen om 12.00 uur om het probleem op te lossen, ik sta van 12.00 tot 13.00 uur te wachtten voor niets .
Later krijg ik [persoonsgegevens door Moderator verwijderd] van Security Haaglanden te pakken met het verhaal dat zijn schoonmoeder ziek is en hij nog in het buitenland zit.
Sorrie maar wij hadden toch een afspraak ? Kan je dan niet even appen dat je niet komt ?
[persoonsgegevens door Moderator verwijderd] belooft me vrijdag te bellen, niet gebeld, ik weer appen. uiteindelijk komen ze de kapotte Cam rond 22 november 2016 ophalen voor reparatie.
Ik na 14 dagen weer bellen waar mijn Cam blijft reactie;
we zijn er mee bezig
het valt wel buiten de garantie, ik ben nog aan het kijken of ik elders nog een andere kapotte heb dan kan ik de chipset ruilen.
morgen heb ik meer info
ik zeg , beste [persoonsgegevens door Moderator verwijderd] de Cam is 1,5 jaar oud en er is in NL een wettelijke 24 maanden garantie bovendien heeft een consument recht op een degelijk product, zeker als je ca 1200 euro excl. btw. hebt betaald.
Effin [persoonsgegevens door Moderator verwijderd] belooft het te maken op 29 november 2016
7 december appen; [persoonsgegevens door Moderator verwijderd] ik zit nu al weken te wachtten en mis die beveiligingscam met een belangrijk beeld op de entree.
reactie [persoonsgegevens door Moderator verwijderd], je cam is onderweg, zodra die binnen is bel ik U
15 december 2016 , ik maar weer een appen waar mijn cam blijft, [persoonsgegevens door Moderator verwijderd] heeft me geblokkeerd op whatsapp.
Is dit een normale gang van zaken voor een beveiligingsbedrijf ?
Op welke manier kan je nu toch nog je RECHT halen bij zo'n respectloos bedrijf ?
Ik heb zoiets in me hele leven nog nooit meegemaakt...............................
..
Nee, dit is zeker niet de service welke je mag verwachten van een installatiebedrijf. Maar behalve die [persoonsgegevens door Moderator verwijderd] zullen er toch wel meer medewerkers zijn ? Verder maar eens stoppen met Appen, maar eens een brief gaan schrijven met eentermijn wanneer de camera weer aanwezig en gerepareert is.
Wettelijke garantie 24 maanden, dat lijkt me onjuist. Wettelijke garantie bestaat niet (Bron: Rijks Overheid). Laat staan 24 maanden.....
Verder schrijft je denk ik namens een bedrijf, immers je geeft aan ex.BTW, maar dit is een consumentenforum.
Verder hoop ik voor je dat het bedrijf uberhaupt nog bestaat, hun bedrijfs website bestaat al even niet meer......
Laatst gewijzigd door BL2 op 13 jan 2017 17:22, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: Security Haaglanden uit Rijswijk: totaal geen nazorg
Op het genoemde adres zit een schoonheidssalon, of die handig zijn met het repareren van camera's....
Grote kans dus dat het bedrijf is gestopt.
Grote kans dus dat het bedrijf is gestopt.
Re: Security Haaglanden uit Rijswijk: totaal geen nazorg
Als je naar hun website gaat staat er dit:
Lijkt me niet helemaal in ordeDeze website is wegens technische of administratieve redenen off-line.
Bent u de eigenaar? Neem dan contact op met uw hosting-provider
Re: Security Haaglanden uit Rijswijk: totaal geen nazorg
Waarschijnlijk gewoon de facturen niet betaald. Teken aan de wand.
Re: Security Haaglanden uit Rijswijk: totaal geen nazorg
[persoonsgegevens door Moderator verwijderd]
het betreft een partikuliere aankoop, maar ik noem de prijs excl. btw.
volgens mij is [persoonsgegevens door Moderator verwijderd] de eigenaar van het bedrijf , dus als die al deze manier van werken er op na houdt hoe zal het personeel dan wel niet zijn.
verder heeft een consument recht op een degelijk product, zeker als de prijs erna is !
dus stel dat die cam na 2,5 jaar stuk gegaan zou zijn had het ook nog onder de garantie moeten vallen, omdat je van een cam een mag verwachtten dat deze 4 tot 5 jaar mee moet kunnen toch ?
net als bij een TV als die na 2,5 jaar stuk gaat heb je ook nog rechten als consument ?
het betreft een partikuliere aankoop, maar ik noem de prijs excl. btw.
volgens mij is [persoonsgegevens door Moderator verwijderd] de eigenaar van het bedrijf , dus als die al deze manier van werken er op na houdt hoe zal het personeel dan wel niet zijn.
verder heeft een consument recht op een degelijk product, zeker als de prijs erna is !
dus stel dat die cam na 2,5 jaar stuk gegaan zou zijn had het ook nog onder de garantie moeten vallen, omdat je van een cam een mag verwachtten dat deze 4 tot 5 jaar mee moet kunnen toch ?
net als bij een TV als die na 2,5 jaar stuk gaat heb je ook nog rechten als consument ?
Re: Security Haaglanden uit Rijswijk: totaal geen nazorg
Persoonsgegevens (adresgegevens, namen) zijn niet toegestaan en door de Moderator verwijderd.