Ik heb sinds kort een Sauna, gekocht bij Wilton in Bladel.
Het leek goed te komen, dat idee heb ik altijd gehad bij deze meneer.
Maar sinds wij problemen, de sauna is 1 maand oud, is het wel erg lastig communiceren met deze meneer.
We hebben extra led verlichting genomen, nu blijkt dat je deze niet via 't bedienings paneel kunt schaken.
Eerst werkte de oven niet goed. Bleek dat de contacten in de oven niet goed zijn vast gedraaid, dit heb ik zelf moeten constateren. De melding terug van Wilton was, ja dat doet de fabriek. Niet eens een excuse of zo iets.
Nu werkt 't bedienings paneel niet.
Helaas is Wilton niet aangesloten bij een branche gesloten, dus daar klagen gaat niet lukken.
Wie of wie heeft nog meer slechte ervaring met deze sauna leverancier
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Service Wilton Sauna
Re: Service Wilton Sauna
Hallo ook wij kochten een sauna en een spa bij de firma wilton ,maar bij ons is het wel erg goed verlopen , paar keer kleine dingen gehad (sommige door eigen schuld) met de firma gebeld en meestal dezelfde dag nog en anders de dag er na op de stoep voor reparatie!
Ook na de gebruikelijke garantie periode wordt hier niet flauw gedaan,en hoefde er zelfs niets afgerekend te worden.
Dus onze ervarin: zeer positief!!
grt Peer
Ook na de gebruikelijke garantie periode wordt hier niet flauw gedaan,en hoefde er zelfs niets afgerekend te worden.
Dus onze ervarin: zeer positief!!
grt Peer