LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte dienstverlening Loodgietersproblemen.nl

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Karsten T

Slechte dienstverlening Loodgietersproblemen.nl

Ongelezen bericht door Karsten T »

Bij terugkomst van onze vakantie liet onze buurman ons weten dat de wasbak in de keuken was overstroomd. De riolering kon de afvoer bij een enorme regenbui niet aan, waardoor de wasbak in de keuken was volgelopen en was overstroomd.

Op donderdag belde ik Loodgietersproblemen.nl voor hulp. Vanwege drukte konden zij niet direct iemand sturen. Geen probleem. Er werd een afspraak gemaakt voor maandag tussen 14.00u en 18.00u. De monteur zou een half uur van tevoren bellen om aan te geven dat hij onderweg zou zijn.

Op maandag rond 17.00u was er nog niemand geweest en hadden wij nog geen telefoontje gehad. De medewerkster aan de telefoon gaf aan dat de loodgieter nog bij een andere klus bezig was en dat hij daarna direct naar ons zou komen.

Om 22.30u werden wij door het bedrijf gebeld met de mededeling dat het die dag niet meer ging lukken... Of het akkoord was dat er op dinsdagmiddag iemand zou komen. Om 15.00u zou de loodgieter er zijn. Ook toen werd aangegeven dat hij van tevoren zou bellen.

Opnieuw nam ik een middag vrij om op de loodgieter te wachten.

Om 15.15u belde ik de centrale weer. Wanneer zou er iemand komen? De loodgieter bleek onderweg naar ons. Hij stond echter in de file en het kon nog wel even duren.

Om 16.45u belde ik maar weer. Waar bleef de loodgieter? Toen bleek dat er helemaal geen file was, maar dat de eerdere klus was uitgelopen en toen de man op weg naar ons was een melding had gekregen van een lek op het eerdere adres. Hij was toen direct omgedraaid om het te verhelpen. Maar, die werkzaamheden waren bijna afgelopen. Hij zou er snel zijn.

Toen heb ik aangegeven dat ik verwachtte dat de loodgieter er voor 18.00u moest zijn. Zo niet, dan zou ik een ander bedrijf bellen.

Om 17.50u maar weer eens gebeld voor de stand van zaken. Toen kreeg ik iemand anders aan de telefoon, de eigenaar. Omdat er steeds niemand was gekomen, heb ik toen aangegeven dat er niemand van zijn bedrijf meer hoefde te komen. Ik wachtte al twee middagen op een loodgieter en nog steeds was er niemand geweest en hadden wij geen enkel telefoontje van hen gekregen. De man werd erg boos aan de telefoon. Het was maar goed dat er nog niemand onderweg was, anders hadden wij het moeten betalen.

Toen ik aangaf dat ik erg teleur was gesteld in de dienstverlening van Loodgietersproblemen.nl ontplofte de man en gaf hij aan dat ik een slechte klant was. Ik belde immers de afspraak af.... Toen brak echt mijn klomp.... De omgekeerde wereld.

Als consument ben je afhankelijk van hun dienstverlening. Als zij direct hadden aangegeven dat het erg druk was en dat zij niet konden beloven bij ons langs te komen, dan had ik dat geaccepteerd. Maar tot twee keer toe is toegezegd dat er iemand zou langskomen, waarop ik vrij heb genomen. Helaas zonder resultaat. En dan ook nog mij een slechte klant noemen.... Belachelijk!

CBerkhof

Re: Slechte dienstverlening Loodgietersproblemen.nl

Ongelezen bericht door CBerkhof »

Wees blij dat ze niet gekomen zijn. Mijn moeder belde hen laatst en moest een enorm bedrag betalen. http://Www.loodgieterproblemen.nl rekende maar liefst €158,00 per man per uur! Op klachtenbrief schreef Hr/mw Wander terug dat dit het tarief was voor werkzaamheden id kruipruimte.

(De loodgieter ter plaatse noemde een bedrag v €59 per man per uur. Dat was volgens Wander onmogelijk).

PS kijk eens op de website www.deomgevallenloodgieter.nl. Misschien word je daar - als slechte klant - ook wel aan de schandpaal genageld. Link staat op website www.loodgieterproblemen.nl.

Veldt01

Ongelezen bericht door Veldt01 »

Dacht eerst dat het een grap was die site "de omgevallen loodgieter" maar staan wel grappige verhalen op van enerzijds klanten die te beroerd zijn om zelf de handen uit de mouwen te steken en verwachten dat het vuile werk gratis gedaan wordt en anderzijds over het paard getilde loodgieters die hun tarieven kennelijk afstemmen op beroepen waar jaren voor gestudeerd moet worden....

Wel een briljante naam loodgietersproblemen.nl, je belt iemand uit de branche en dan begint de ellende pas echt....

mw Gelder

Ongelezen bericht door mw Gelder »

Prijzen van 55 euro zijn niet heel raar. Als ik op wat site kijk zie ik bv. dat loodgieter.nl 55 euro per uur rekent en dat ex. btw. Bij iedere loodgieter klus ben je als snel 150+ eur kwijt.
Laatst gewijzigd door Radar op 19 jan 2015 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële informatie verwijderd

Gesloten