Hier hebben we via de aannemer kunststof ramen en kozijnen gekocht bij de firma Cuypers Posterholt
Op zich hebben ze geen slechte materialen. Het is alleen jammer dat het personeel niet deskundig genoeg is om deze ook naar behoren te plaatsen.
Als je daarna terug belt ivm niet goed sluitende deuren komen ze idd wel kijken. Hier betaal je wel de volle rekening voor terwijl het in de garantietijd valt.
Dit schrijven ze zelf op hun eigen site.
Na dat de rekening ( met tegenzin natuurlijk) is betaald blijkt dat de uitgevoerde werkzaamheden niet deugen. Als er dan weer wordt gebeld zeggen ze gewoon dat ze niet meer komen.
Dit zegt iets over de mentaliteit van het bedrijf.
Dit ging natuurlijk veel via de mail en daarin werd ik als koper gewoon weg uitgescholden. Het is al vaker gemeld dat het personeel niet klantvriendelijk is. Dit kan ik helaas ook niet ontkennen.
Er zijn al diverse monteurs geweest tijden en na installatie en allemaal hebben ze een grote mond en wordt je best wel de huis volgescholden in je eigen huis.
Dus pas op als je met deze firma zaken gaat doen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte kwaliteit en service Cuypers Posterholt
Re: Slechte kwaliteit en service Cuypers Posterholt
Als je een rechtsbijstandverzekering hebt, neem dan met hun contract op. Misschien kunnen ze iets betekenen.
Anders kan je naar de kantonrechter. Verzorg dat je een rapport hebt van een onafhankelijke deskundige.
Verder is het belangrijk dat je alle communicatie schriftelijk doet, zodat er bewijs is.
Anders kan je naar de kantonrechter. Verzorg dat je een rapport hebt van een onafhankelijke deskundige.
Verder is het belangrijk dat je alle communicatie schriftelijk doet, zodat er bewijs is.
Re: Slechte kwaliteit en service Cuypers Posterholt
TS schrijft gekocht via de aannemer. Als je dan klachten hebt moet je bij de aannemer zijn.