Beste Lezers,
Weet iemand raad met het volgende.
Inmiddels meer als 15 mnd. geleden een stoomdouche gekocht van het merk Wellgems, heb hier zeer veel ellende mee en de service en bereikbaarheid is meer dan ***** te noemen. Heb uiteraard te laat gegoogeld en ben me rot geschrokken over de klachten en diverse namen waar deze firma onder handelt. Wellgems, Aquaroyale, steamdreams, steamroom, allemaal op het zelfde adres.
Maar nu mijn klacht:
Allereerst blijkt het van Chinese makelij, terwijl bij aankoop ik duidelijk heb gevraagd of het Chinees was en nee het antwoord was.
Ik heb inmiddels diverse problemen gehad met de ingebouwde tv, is uiteindelijk wel vervangen, maar dit duurde meer als 7 maanden. Nu weer dezelfde problemen. Kraan gaf geen warm water meer, afvoer gescheurd en diverse onderdelen beginnen te roesten.
Zit inmiddels al weer 7 maanden te wachten op een service monteur, na diverse telefoontje en emails weinig reactie. Ze beloven iedere keer terug te bellen, maar u raadt het al, geen reactie terug. Heb inmidels al zoveel smoesjes gehoord, onderdelen in bestelling, monteur ziek, klacht is niet bekend.
Wie weet welke stappen ik moet/kan ondernemen? Ben het echt zat.
Of zijn er meer mensen die problemen hebben met deze firma?
Misschien gezamelijk iets ondernemen.
Alvast bedankt voor uw reactie,
Petrus
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Stoomcabine Wellgems
Re: Stoomcabine Wellgems
kijk maar eens op kopersbelangen: http://www.kopersbelangen.nl/viewtopic.php?t=12697
Bijzonder slechte service! (zeg maar gerust geen)
Bijzonder slechte service! (zeg maar gerust geen)
JAAA, ik weet wat er aan te doen is: PROCEDEREN!. Heb vandaag de uitspraak van de kantonrechter ontvangen dat Steamdreams/Wellgems/AquaRoyale/Jurrieofwiedanook mij mijn aankoopbedrag ad 1900 euri plus 300 euri vergoeding proceskosten aan mij moet betalen plus 600 euri proceskosten aan mijn vertegenwoordiger ARAG. Na 2,5 jaar ellende eindelijk gerechtigheid! Maak gebruik van deze uitspraak om zelf te procederen. Stap 1: google op internet naar een goed format "ingebrekestelling". Vul het in en stuur het op. Een termijn van 10 dagen is redelijk.
Als daar niet op gereageerd wordt (wat je ook niet hoeft te verwachten behalve dan dat ze je proberen te intimideren) dan kun je ze zelf dagvaarden.
Als je meer info wilt of hulp mbt de procedure dan kun je me mailen.
DOE HET ZELF!!!!!!!
Want over ARAG ben ik OOK HELEMAAL NIET TEVREDEN, (advies van arag luidde destijds dat ik de non-conformiteit niet kon aantonen en dus weinig kans zou hebben, en dat was nog maar de 1e misser in een lange reeks))Die willen in mijn ogen alleen maar premies incasseren en verder niets.................
Als daar niet op gereageerd wordt (wat je ook niet hoeft te verwachten behalve dan dat ze je proberen te intimideren) dan kun je ze zelf dagvaarden.
Als je meer info wilt of hulp mbt de procedure dan kun je me mailen.
DOE HET ZELF!!!!!!!
Want over ARAG ben ik OOK HELEMAAL NIET TEVREDEN, (advies van arag luidde destijds dat ik de non-conformiteit niet kon aantonen en dus weinig kans zou hebben, en dat was nog maar de 1e misser in een lange reeks))Die willen in mijn ogen alleen maar premies incasseren en verder niets.................
Laatst gewijzigd door KAMELEONE op 27 jan 2010 09:08, 2 keer totaal gewijzigd.
O ja, nog vergeten te vertellen......maar verderop in dit forum wordt ook over Steam Dreams geklaagd!!!
http://www.trosradar.nl/index.php?id=do ... 43f77edd2f
Onder het kopje douche van tros radar zie je haar verhaal. Mijn verhaal is zo bizar dat ik nog ff bij moet trekken alvorens dat op internet te plaatsen. Maar ondertussen breidt het steamdreams-virus zich als een olievlek uit via internet en worden of zijn er ongetwijfeld meer mensen gedupeerd......voor een niet onaanzienlijk bedrag..............
http://www.trosradar.nl/index.php?id=do ... 43f77edd2f
Onder het kopje douche van tros radar zie je haar verhaal. Mijn verhaal is zo bizar dat ik nog ff bij moet trekken alvorens dat op internet te plaatsen. Maar ondertussen breidt het steamdreams-virus zich als een olievlek uit via internet en worden of zijn er ongetwijfeld meer mensen gedupeerd......voor een niet onaanzienlijk bedrag..............
Hallo,
ik heb ook een stoomcabine van het merk wellgems gekocht.
Het gaat om de alcamo wg-u860.
Heb deze bij de een wellgems dealer gekocht in belgie (Consultra)
De stoomcabine staat er nu 1,5 jaar.
Heb er alleen maar elende mee.
De regendouche is al beschadigd en de douche lekt.
Heb de hele douche laten kitten door een professionele kitter en toch blijft het lekken.
Het lekt aan beide kanten in de zuil en onder de zuil.
De stoomfunctie kan ik niet gebruiken omdat de douche niet waterdicht is.
Er zit veel elektronica in en dat kan dan kortsluiting geven.
Heb contact gehad met de dealer consultra vorig jaar en die zegt dat ik aqau royale moet bellen.
Ik heb er nog gelukkig nog garantie op.
Weet iemand raad met dit probleem?
Mvg Deebo
ik heb ook een stoomcabine van het merk wellgems gekocht.
Het gaat om de alcamo wg-u860.
Heb deze bij de een wellgems dealer gekocht in belgie (Consultra)
De stoomcabine staat er nu 1,5 jaar.
Heb er alleen maar elende mee.
De regendouche is al beschadigd en de douche lekt.
Heb de hele douche laten kitten door een professionele kitter en toch blijft het lekken.
Het lekt aan beide kanten in de zuil en onder de zuil.
De stoomfunctie kan ik niet gebruiken omdat de douche niet waterdicht is.
Er zit veel elektronica in en dat kan dan kortsluiting geven.
Heb contact gehad met de dealer consultra vorig jaar en die zegt dat ik aqau royale moet bellen.
Ik heb er nog gelukkig nog garantie op.
Weet iemand raad met dit probleem?
Mvg Deebo
IK heb ooit zo,n ding geplaatst.
Ik werd er echt gek van, en inderdaad dat ding bleef lekken.
Ook werktekeningen waren onduidelijk.
Uiteindelijk met een beetje aanpassingen was het probleem na een paar dagen opgelost, op onze manier. Geen klachten meer gehad van de klant.
Mara nog een keer plaatsen, dat laat ik maar aan een ander over.
Ik werd er echt gek van, en inderdaad dat ding bleef lekken.
Ook werktekeningen waren onduidelijk.
Uiteindelijk met een beetje aanpassingen was het probleem na een paar dagen opgelost, op onze manier. Geen klachten meer gehad van de klant.
Mara nog een keer plaatsen, dat laat ik maar aan een ander over.
Hallo Kameleone,
Ik heb aansprakelijk gesteld, maar geen reactie.
Heb jij tips, vb??
Ik heb aansprakelijk gesteld, maar geen reactie.
Heb jij tips, vb??