LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] stukadoors-plein.nl vraagt geld voor opstellen offerte

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
railman

stukadoors-plein.nl vraagt geld voor opstellen offerte

Ongelezen bericht door railman »

Ik wilde mijn zolder laten stukadoren en via noa.nl ( een tussen bedrijf voor stukadoor) een offerte gehad van de heet Dimitrov (stukadoor-plein.nl ) Omdat ik wilde exact weten hoeveel ik kwijt ben als ik akkoord ga met deze meneer. Hij was niet de eerste dus ik wist ongeveer hoeveel vierkante meter is. Het is ongeveer 47 m2 De heer Dimitrov wilde langs komen en verder heeft niet over voorrijkosten en prijs van het opstellen van een offerte gehad en verder heb ik ook niks getekent of mondeling toegezegd.volgens hem waren mijn zolder en gang 57 m2 groot dus 10 m2 groter dan volgens andere twee bedrijven en hij wilde dat ik gelijk voor tekenen zonder bedenktijd terwijl als ik de voorwaarde van noa.nl lees staat dat de klant 14 dagen bedenktijd heeft.
Ik ging niet mee akkoord en hij vond het niet goed en werd boos en ging weg twee dagen later kreeg ik een email van meneer Dimitrov dat als ik niet akkoord ga dan moet ik 80 euro betalen voor voorrijkosten en opstellen van offerte terwijl ik nooit zowel mondelijng als schriftelijk heb toegezegd. Ik vind het vreemd en hij kwam me intimidered over.ik vind het raar dat meneer Dimitrov van stukadoor-plein.nl 80 euro voor opstellen van offerte en dat is ook achteraf

dhc

Re: stukadoors-plein.nl vraagt geld voor opstellen offerte

Ongelezen bericht door dhc »

Niks betalen als vooraf niets is besproken over kosten. En offertes zijn over het algemeen gratis. Niet laten intimideren. Meneer Dimitrov heeft nergens recht op!.

Gesloten