Wij hebben in de zomer de keuken, gang en toilet aangepakt. Onderdeel daarvan is dat overal dezelfde tegels gelegd zijn. De tegels zijn gekocht bij Moens Tegelwerken in Middelburg. Toen we gingen bestellen werden we geholpen door een zeer onhandige dame. Ik had tekeningen meegenomen met alle maten. Zij kon niet eens de benodigde vierkante meters uitrekenen. Dat hebben we dus maar zelf gedaan en nog iets extra besteld voor eventueel snijverlies. Toen is de afspraak gemaakt dat volledige pakken tegels die over zijn ingeleverd kunnen worden onder aftrek van 25%. Nu breng ik die tegels terug en die zelfde mevrouw geeft doodleuk aan dat ik ze niet in kan leveren, omdat ze problemen hebben met hun leverancier van die tegels. Ik heb (eerst netjes, later wat minder netjes) aangegeven dat dat niet mijn probleem is. Ik heb afspraken gemaakt met die Moens. Wat zij doen met hun leverancier is hun probleem (dat hoort nou een maal bij het ondernemersrisico). Ze wil het geld toch nog steeds niet teruggeven. Dat is toch belachelijk, stelletje amateurs! Wat kan ik hieraan doen?
AANVULLING OP 4 NOVEMBER 2006: WE HEBBEN NA EEN HOOP GEDOE ALSNOG ONS GELD TERUGGEKREGEN.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Te veel tegels besteld, geen geld terug
Te veel tegels besteld, geen geld terug
Laatst gewijzigd door Lievense op 04 nov 2006 15:26, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 48
- Lid geworden op: 20 mar 2006 00:25
Re: Te veel tegels besteld, geen geld terug
Ja eens kijken, afspraak op papier?, dan zal ze wel net zo onhandig zijn in het onthouden van afspraken. Afspraak = afspraak, wat hun met de leverancier hebben of niet. Maar heb je het op papier dan kun je altijd naar de branch vereniging of iets dergelijks. Die zijn vaak wel genengen om hun leden tot de orde te roepen.