LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tegelzettersbedrijf Sedney Services

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Petervanhemert

Tegelzettersbedrijf Sedney Services

Ongelezen bericht door Petervanhemert »

In 2007 werd door bovengenoemde een badkamer voor mij geïnstalleerd. Na veel schade te hebben achtergelaten (o.a. waterlekkages, slecht voeg en kitwerk, gebroken tegel in de muur geplakt, decorstrippen die niet goed in motief geplakt zijn) heb ik een advocaat in de arm genomen, maar na 2 jaar is er, zeggen ze, niets te halen, omdat Sedney Services een LTD is en hij niet op zijn prive-eigendommen door een deurwaarder kan worden aangepakt. Zijn er meer mensen die met dit bedrijf te maken hebben gehad? Dan hoor ik het graag, om gezamelijk een faillisement aan te vragen.

P. van Hemert

Suzan Crepy

Re: Tegelzettersbedrijf Sedney Services

Ongelezen bericht door Suzan Crepy »

Beste heer van Hemert. Graag zouden wij in contact komen met U. Hebben soort gelijke situatie meegemaakt. Wilt U ons berichten, alstublieft?
Alvast vriendelijke dank voor Uw reactie.

Suzan Crepy

Petervanhemert

Suzan Crepy schreef:Beste heer van Hemert. Graag zouden wij in contact komen met U. Hebben soort gelijke situatie meegemaakt. Wilt U ons berichten, alstublieft?
Alvast vriendelijke dank voor Uw reactie.

Suzan Crepy
Zou u svp contact met mij op kunnen nemen?
[email protected] of telefonisch 06-18360011

Peter

PS: Sorry voor de late reactie!

Petervanhemert

Nu ruim 5 jaar na dato, nog steeds ellende met mijn badkamer na het fantastische werk"" van Sedney Services. Onlangs heeft de halve badkamer een herstelreparatie moeten ondergaan; toilet kwam volledig van de wand, daar er geen watervast paneel was gemonteerd. Dat heeft mij 800 euro extra gekost. (Nog steeds geen berouw mr Sedney?) En onlangs kampen we met een waterlekkages, daar er door een constructiefout in de afvoer van de douchecabine (lees betongestort vloertje) waardoor het water door de muur heen slaat en ik alles kan gaan afbreken. (Nog steeds geen schuldgevoelens mr Sedney?) Beton is gaan werken en heeft de afvoerleiding en doucheputje beschadigd. Je kan misschien aardig tegelen, maar je had nooit en nooit aan mijn badkamer moeten beginnen. Waar houd t op, na 5 jaar ellende?
Je wordt bedankt"" voor al deze ellende!

Petervanhemert

Petervanhemert schreef:Nu ruim 5 jaar na dato, nog steeds ellende met mijn badkamer na het "fantastische werk" van Sedney Services. Onlangs heeft de halve badkamer een herstelreparatie moeten ondergaan; toilet kwam volledig van de wand, daar er geen watervast paneel was gemonteerd. Dat heeft mij 800 euro extra gekost. (Nog steeds geen berouw mr Sedney?) En onlangs kampen we met een waterlekkages, daar er door een constructiefout in de afvoer van de douchecabine (lees betongestort vloertje) waardoor het water door de muur heen slaat en ik alles kan gaan afbreken. (Nog steeds geen schuldgevoelens mr Sedney?) Beton is gaan werken en heeft de afvoerleiding en doucheputje beschadigd. Je kan misschien aardig tegelen, maar je had nooit en nooit aan mijn badkamer moeten beginnen. Waar houd t op, na 5 jaar ellende?
Je wordt bedankt voor al deze ellende!
Laatst gewijzigd door Petervanhemert op 29 mar 2013 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten