LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Teleurstelling bij bedrijvenschoonmaak

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Aafje Wiltink

Teleurstelling bij bedrijvenschoonmaak

Ongelezen bericht door Aafje Wiltink »

Keer op keer zijn wij weer teleurgesteld over de uitvoering van de schoonmaakwerkzaamheden binnen ons bedrijf. Ik heb geen idee of het goed is om de namen van de bedrijven te noemen, maar wij zijn het helemaal zat!

Voor een relatief 'klein' bedrijfspand in Rotterdam Centrum hebben wij nu voor de 4e keer in 2 jaar afscheid genomen van de betreffende schoonmaakbedrijven.

Mooie praatjes en mooie beloftes, maar goed schoonmaken zit er niet bij. Wij hebben het al met grote en kleine bedrijven geprobeerd echter maakt dat niet het verschil. Kan iemand zijn ervaring met mij/ons delen? Zowel positief als negatief?

Mogelijk kunnen wij dan wel een geschikt bedrijf vinden zonder weer eerst tijd en geld te verspillen.

Bedankt en groeten Aafje.

crazyme

Re: Teleurstelling bij bedrijvenschoonmaak

Ongelezen bericht door crazyme »

Zelf doen ?

(Of een medewerker zoeken die het voor jullie doet ?)

Leo The Emperor

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Vraag eens bij jullie buren welk schoonmaakbedrijf ze hebben en of ze tevreden zijn.

Het kan heel zinvol zijn om dan ditzelfde bedrijf te nemen

Aafje Wiltink

Wij hebben inmiddels als een goed bedrijf gevonden. Cleaning With Passion! Erg fijne mensen. Gewoon Nederlandse dames die al geruime tijd in het vak zitten. Communicatie verloopt ook gemakkelijk (met name omdat zij Nederlands zijn en spreken) Aanrader! www.cleaningwithpassion.nl

PS: @ Leo, dit schoonmaakbedrijf heb ik doorgekregen van de buren. Bedankt! Heeft enorm geholpen :D

Snertjong

Ongelezen bericht door Snertjong »

M,n Kop eraf als aafje daar ook niet werkt :arrow: LarieKoek verhaal dus :lol:

Aafje Wiltink

@snertjong

Trek je kop er dan maar af! Ik werk als officemanager bij een internationaal verzekeringsmaatschappij.

Als officemanager heb je te maken met de uitvoering van schoonmaakwerkzaamheden.

Ben gewoon erg blij met de keuze die ik gemaakt heb. Goed schoonmaakbedrijf!

PS: laat je kop er maar op zitten, dan kunnen mensen je uitlachen omdat je er compleet naast zit!

Gesloten