LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Terugkerende daklekkage. Garantie of niet?

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
wannydossantos

Terugkerende daklekkage. Garantie of niet?

Ongelezen bericht door wannydossantos »

In mei 2016 heb ik een dak lekkage laten opsporen en repareren door ACM Loodgieters. In maart dit jaar constateer ik op dezelfde plek in huis een vochtplek, en ben ik de werkzaamheden op het dak gaan inspecteren. Ik heb het bedrijf gevraagd om hun werk te inspecteren en uit te leggen waarom ik een vochtplek heb op dezelfde plek in huis. Het antwoord was dat de uitgevoerde werkzaamheden er goed uit zagen en dat de problemen ergens anders vandaar kwam. Ik heb destijds een bedrag van 1577,- moeten afrekenen waar ik enorm van schrok. Het ging hier om 6 uur werk incl materiaal (475,-) 88 euro per uur man kosten.
Heb ik hier recht op garantie of is dit moeilijk te bepalen omdat de loodgieter zegt te denken dat de lekkage ergens anders vandaan komt.

Bob Schurkjens

Re: Terugkerende daklekkage. Garantie of niet?

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

ACM Loodgieters is hier al eerder voorbij gekomen:

aannemers-installateurs-en-glazenwasser ... 68449.html

Lady1234

Re: Terugkerende daklekkage. Garantie of niet?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Schakel bij een daklekkage een bedrijf in dat is aangesloten bij Vebidak, hun brancheorganisatie.

Gesloten