LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] triple a, AAA security

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
M.R

triple a, AAA security

Ongelezen bericht door M.R »

Ik heb het bericht op Radar maar gedeeltelijk gezien, telaat ingeschakeld.
Nu ik aan het zoeken ben gegaan kom ik berichten tegen die mij niet echt vrolijk stemmen.
Het is nl. zo dat ik ±3 weken geleden dus ben benaderd door triple A security via een kennis die ook deze alarminstallatie gratis heeft gekregen.
Ik heb ook deze alaminstallatie "gratis" gekregen, met als conditie een contract van 3 jaar bij een alamcentrale voor €1,46 per dag. Nu wil het geval dat ik de alaminstallatie nog niet heb laten monteren door een BORG installateur.
Dit zou as. zaterdag moeten gaan gebeuren.
Omdat de installateur nog niet bij mij binnen is geweest om de installatie aan te brengen zou ik willen weten of het mogelijk is dat ik deze installateur nu nog zou weigeren de installatie aan te brengen?
Het contract geeft hier geen duidelijkheid in.
Ik zou hierover graag meer horen. Wat zijn momenteel mijn mogelijkheden? Kan ik weigeren de instalatie te laten aanbrengen?
Bijvoorbaat dank voor uw reacties.
Een gedupeerde.

iemand

Re: triple a, AAA security

Ongelezen bericht door iemand »

Lees verdomme het contract eens een keer door!!!

op de laatste bladzijde staat onder paragraaf 4.1 staat:

De overeenkomst kan door u ongedaan worden gemaakt binnen 8 dagen nadat een afschrift bij de kamer van koophandel en fabrieken te rotterdam van een datum is voorzien. Zolang behoeft u ook niet te betalen. Als u wilt opzeggen,kunt u dat het beste doen bij aangetekende brief of briefkaart uiterlijk 6 dagen nadat u zelf de overeenkomst heeft ondertekend. uw brief of briefkaart komt dan optijd aan. Opzegging moet gebeuren aan het onderstaande adres:
ADT authorized dealers, postbus 285, 2900 AG, Capelle a/d Ijsel.

Zijn de acht dagen voorbij?

Had je maar eerder moeten lezen!

Waarom zijn mensen zo stom , dat ze niet eerst lezen waarvoor ze tekenen?!?!?

trouwens rekenen kun je ook al niet!
het is geen 1,46 EURO maar 1,40euro p/d

Rene R.

Ongelezen bericht door Rene R. »

Zouden wij zeker proberen, toen vroeger fai home security op dezelfde manier actief was heeft uw manier gewerkt. Tegengas geven werkt vaak goed en Adt zal dan inzien dat het geen zin heeft om u langer lastig te vallen. Contractueel staat u natuurlijk erg zwak.

Amersfoorter

Ongelezen bericht door Amersfoorter »

Het bedrijf is verkocht aan louche figuren...die met de noorderzon zijn vertrokken. Het personeel kan naar het loon fluiten. En...de bedrijven die zo dom waren om na de "overname" zonder zekerheden goederen te leveren....kunnen de betaling daarvan ook wel vergeten. Let op de namen Evenboer, Slob, Simic, Eikepage, Ypsilon Shipping. Maar ook de oorspronkelijke eigenaren gaan niet vrijuit : van Heel, Keresevic en Berkeveld zijn uiteindelijk ook gewetenloze zelfverrijkers gebleken.

J. Evenboer

Ongelezen bericht door J. Evenboer »

Erg leuk die berichtjes van Jan Groenewoud voormalig financieel directeur van AAA Holding BV. Onder de naam Amersfoorter plaatst deze financiele man diverse berichten waarin naam en toenaam van diverse mensen wordt genoemd ook de mijne dus,

Beste mensen dhr. Groenewoud was financieel directeur bij AAA en dus mede verantwoordelijk voor de janboel nu.

Dhr. Groenewoud verdiende ruim € 5.500,- netto per maand in een bedrijf welke dat niet meer kon lijden.
Lieve mensen is hij dan niet mede verantwoordelijk?

Ik persoonlijk zal er voor zorgen dat ook hij (mits de boel opgelost wordt natuurlijk) aansprakelijk zal worden gesteld.

Wij als overname kandidaat van deze onderneming zijn gewoon voorgelogen en bedrogen. Deze fananciele directeur is er mede met het voormalig bestuur met de reserves vandoor gegaan.

Dus Amersfoorter wie is hier nou de oplichter?

Je bent te laf om je naam bekend te maken,....daarbij de rest van het personeel heeft ook mee geprofiteerd van de hele gang van zaken. Iedereen wist waar hij mee bezig was.

Met vriendelijke groet,

Johan Evenboer (directeur AAA Security BV)

Gesloten