Graag zou ik willen weten of anderen ook zoveel moeite hebben om een dakkapel te laten plaatsen door Ubbink.
Wij wachten inmiddels al een half jaar op een plaatsing...
Bij het tekenen van de offerte in augustus hebben we aangegeven dat de dakkapel voor december geplaatst moest zijn, dit zou lukken/geen probleem zijn.
Inmiddels is de afspraak 2 keer afgezegd ivm het weer (dit begrijp ik, geen probleem) is er 1 keer een verkeerd kozijn geleverd, heeft het verkeerde kozijn 5 weken in mijn tuin gestaan (het dak staat daar nog), mijn zolder is een pakhuis met dakkapel onderdelen (ook al 7 weken) en de laatste keer is een plaatsing niet doorgegaan omdat (ja, houd je vast...) de chauffeur met het nieuwe kozijn kwijt was(!). Tussen de data van plaatsing zit steeds 4 tot 6 weken wachttijd. Als er beloofd wordt om terug te bellen, gebeurt dat niet...of pas na 2 weken, dus moet ik er zelf steeds weer achter aan gaan. Voorlopig heb ik nog geen zicht op een nieuwe datum. Ik ben in verwachting en vraag me af of de dakkapel nu op tijd gaat komen, zodat de kinderkamer in orde gemaakt kan worden. De tijd begint nu te dringen...
Vanmorgen weer gebeld, maar men had het te druk om me te woord te staan...hmm...
Heeft iemand tips hoe nu verder?
Alvast bedankt!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ubbink dakkapel
-
Re: Ubbink dakkapel
Ik kan u en god advies geven.
Ontbindt de overeenkomst door dit in een aangetekend schrjven aan de aannemer te sturen en zoek naar een gerenomeerd bedrijf.
Info KvK.
Ontbindt de overeenkomst door dit in een aangetekend schrjven aan de aannemer te sturen en zoek naar een gerenomeerd bedrijf.
Info KvK.