LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Van brunsschot beveilinging te Waalwijk

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Dommel

Van brunsschot beveilinging te Waalwijk

Ongelezen bericht door Dommel »

Ik heb Beveiligingsbedrijf van Brunschot in de arm genomen om mijn sloten te laten vervangen. Dit is prima gedaan, en ook heb ik hem contant betaald zoals hij had gevraagd. Hij zou zorgen dat er binnen 14 dagen een officiele. rekening bij mij zou zijn. We zijn inmiddels 9 weken verder en ik wacht nog steeds op mijn eindrekenig. Heb het bedrijf al een aantal malen gebeld en ook gemaild, maar er wordt van alles beloofd, en gezegd, maar er komt geen officiele rekening.

Mijn moeder heeft 14 dagen naar mijn bij haar sloten laten verwangen en ook zij wacht nog op een eind rekening, zijn er nog meer mensen die met dit zelfde bijltje kappen.

Gast

Re: Van brunsschot beveilinging te Waalwijk

Ongelezen bericht door Gast »

lijkt me niet zo'n groot probleem toch? je hebt goed spul gekregen, dan is de factuur peanuts

Gast

Re: Van brunsschot beveilinging te Waalwijk

Ongelezen bericht door Gast »

misschien is het werk wel zwart gedaan? wordt veel gedaan in de particuliere sector, men weet dat men incl. BTW te duur is en men in dat geval de opdracht niet zal krijgen, aangezien een particulier toch niks aan een factuur heeft, wordt vaak werk zwart aangenomen, ook door bedrijven!

Gesloten