wie is er eerder in zee gegaan met dit bedrijf (van der linden sanitair utrecht) voor de aanschaf en installatie van een badkamer? Wij hebben een offerte laten opmaken die flink geprijsd was. Nu komt dat ook omdat we niet de goedkoopste producten heben gekozen.
Als ik op internet kijk zie ik precies die zelfde produkten maar dan een stuk goedkoper. Helaas heb ik zelf twee linkerhanden en heb ik in mijn omgeving geen aannemers of dergelijke. Dat is ook de reden geweest om eerste instantie te kiezen voor een badkamer bedrijf dat ook installeert. Wie is er ervaren en geeft mij goed advies hier over?
alvast bedankt
groet
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] van der linden sanitair utrecht
Re: van der linden sanitair utrecht
Geen idee of Linden al dan niet goed is (misschien kennissen die hier al zeken mee hebben gedaan?) maar mijn advies zou zijn om levering en montage bij ëën bedrijf onder te brengen (tenzij je zelf heel handig bent, wat niet het geval is zoals je zelf al aangeeft).
Zo voorkom je dat verkoper en monteur naar elkaar gaan wijzen als er iets niet juist is.
Verdere tips: controleer alle orderbevestigingen drie keer, leg elke afspraak schriftelijk vast en neem enkel een bedrijf die bij een bracheorganisatie aan is gesloten.
Wat betreft kosten t.o.v. internetbedrijven: als Linden een goede indruk maakt zou ik me daar geen zorgen over maken. Zoals voor het meeste in deze wereld geldt ook hier dat je krijgt waar je voor betaald en voor dit soort zaken is internet wat mij betreft niet echt een geweldige optie/uitkomst (maar daar zullen de meningen over verschillen).
Wat betreft toelevering in Utrecht (als je weet waar de monteur zijn spullen koopt): hoor goede verhalen over Plieger en tijdige en juiste levering is voor dit soort produkten minstens net zo belangrijk als prijs.
Zo voorkom je dat verkoper en monteur naar elkaar gaan wijzen als er iets niet juist is.
Verdere tips: controleer alle orderbevestigingen drie keer, leg elke afspraak schriftelijk vast en neem enkel een bedrijf die bij een bracheorganisatie aan is gesloten.
Wat betreft kosten t.o.v. internetbedrijven: als Linden een goede indruk maakt zou ik me daar geen zorgen over maken. Zoals voor het meeste in deze wereld geldt ook hier dat je krijgt waar je voor betaald en voor dit soort zaken is internet wat mij betreft niet echt een geweldige optie/uitkomst (maar daar zullen de meningen over verschillen).
Wat betreft toelevering in Utrecht (als je weet waar de monteur zijn spullen koopt): hoor goede verhalen over Plieger en tijdige en juiste levering is voor dit soort produkten minstens net zo belangrijk als prijs.
Re: van der linden sanitair utrecht
Wij hebben alweer ruim 5 jaar geleden badkamer en wc door van der Linden laten doen. Goede ervaringen, alles netjes gedaan. Voor het uitzoeken van een en ander hebben zij ruim de tijd genomen. Er werd elke dag na afloop keurig netjes opgeruimd, zodat de rest van het huis bewoonbaar bleef. Alles was ook vrij snel klaar. Afval werd door hen zelf meegenomen of opgehaald door iemand van het bedrijf.
Offerte was ook in 2 delen: de spullen en het installeren (+ bijkomende materialen).
Met een andere aannemer hebben we slechte ervaringen gehad. Na een voorlopige offerte liet hij niets meer horen.........
Offerte was ook in 2 delen: de spullen en het installeren (+ bijkomende materialen).
Met een andere aannemer hebben we slechte ervaringen gehad. Na een voorlopige offerte liet hij niets meer horen.........