LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VDBbouw (Rene v.d. Berg)houdt je aan het ljintje

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
keesje21

VDBbouw (Rene v.d. Berg)houdt je aan het ljintje

Ongelezen bericht door keesje21 »

Zijn er meer mensen met slechte ervaringen met vdbBouw uit Aalten. Dit bedrijf had ingeschreven op een bouwwerk via werkspot en komt continue zijn afspraken niet na. Hierdoor voel je je aan het lijntje gehouden en belazerd.

Wie herkent dit ??

job30

Re: VDBbouw (Rene v.d. Berg)houdt je aan het ljintje

Ongelezen bericht door job30 »

hallo
dit komt me zeer bekend voor ik had ook een klus op werkspot gezet ook met de vraag om zo snel mogelijk de klus te klaren nu is hij 3 keer over verzet , heb hem al meerdere malen gevraagd om referenties die ik nog steeds niet heb en als je hem probeerd te bellen beantwoord hij zelden te telefoon ik heb het er helemaal mee gehad !!!!!!!!

s.verkerk

Ongelezen bericht door s.verkerk »

Jullie problemen komen mij bekend voor. Is het bij jullie inmiddels al opgelost? Kunnen jullie contact met mij opnemen op [email protected] .

Bedankt.

mike000

Ongelezen bericht door mike000 »

Ik wil wel even duidelijk maken, dat er bij deze twee klachten nog totaal geen werk is verricht en ook nog geen aannemers overeenkomst was op gemaakt. Dus men heeft geen schade ondervonden.

bfschalkwijk

Ongelezen bericht door bfschalkwijk »

beste mike000, of moet ik zeggen Rene vd Berg

en bij de rest van je gedupeerde waar je wel aan het "werk" bent gegaan.
los je dat nog wel even netjes op.

krijg alles bij elkaar nog aardig wat geld van je en zo ken ik er nog een paar.

onlangs is deze man nog op TV geweest en zal er hoogstwaarschijnlijk nog eens verschijnen als hij zijn zaakjes niet netjes oplost.

bedankt

pien35

Ongelezen bericht door pien35 »

deze man is nog steeds actief en is nu de regio utrecht onveilig aan het maken. mocht iemand dit lezen. hou op met betalen en neem afscheid nu je schade nog beperkt is.en anders hopen dat je goed verzekerd bent.rene je bent wel degelijk aan het weg lopen voor je verantwoordelijkheden.
mochten gedupeerde contact met meer willen hebben email me dan. [email protected]

pien35

Ongelezen bericht door pien35 »

voor ieder die dit leest en nog steeds rene wil vinden en of even een persoonlijk gesprek wil aangaan: ik heb zijn huidige adres en nieuwe telefoonnummer.
[email protected]
email me en je krijgt het.

boevenvanger

Ongelezen bericht door boevenvanger »

rene blijft gewoon doorgaan met oplichten, hij heeft recent 4 maanden gratis gewoond in Bilthoven, en woont nu op een camping in Zeist. Heeft daar bovendien recent zijn nieuwe vriendin "behandeld". Hij werkt nu bij/voor een aannemer uit Houten, welke eveneens als onbetrouwbaar bekend staat en een faillissement achter de kiezen heeft. Er zijn inmiddels tientallen particulieren, onderaannemers en leveranciers welke veel geld van hem tegoed hebben. Zijn adres en nieuwe telefoonnummers zijn bekend.

Gesloten