Veel schildersbedrijven bieden de mogelijkheid aan van een onderhoudsplan contract.
Meer informatie is o.a. te vinden op: http://www.uniplan.org/285
Mijn woning is toe aan een grondige schilderbeurt (en enkele kleine houtrot behandelingsplekken) waarvoor ik een schildersbedrijf ga inhuren.
Nou zijn er twee mogelijkheden: Of de klus laten uitvoeren zonder onderhoudsplan, of wel een onderhoudsplan aangaan.
Voor beiden valt iets te zeggen en beiden hebben hun pro's en conts. Hierover zoek ik ervaringsdeskundigen.
Mijn vragen:
- zijn er mensen die ervaring hebben met zo'n onderhoudsplan. Zoja, hoe zijn deze ervaringen?
- Hoe worden de kosten berekend voor zo'n onderhoudspan. Niet ieder huis heeft immers evenveel schilderwerk.
Tot slot, wat adviseren jullie mij.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Voor en nadelen van Schilders Onderhoudsplan contract?
Re: Voor en nadelen van Schilders Onderhoudsplan contract?
Ja dat het veel te duur is. Zet je geld op een spaarrekening en betaal het daarvan.zijn er mensen die ervaring hebben met zo'n onderhoudsplan.
Re: Voor en nadelen van Schilders Onderhoudsplan contract?
@ R-Estau
Ik begrijp dat u ervaring met een dergeljk onderhoudsplan hebt (gehad).Hoe zijn/waren uw ervaringen anders dan de weinig zeggende opmerking 'dat het veel te duur is' ?
Overigens de vermeldde rpijzen op de aangereikte website zijn voorbeeldprijzen!
Ik begrijp dat u ervaring met een dergeljk onderhoudsplan hebt (gehad).Hoe zijn/waren uw ervaringen anders dan de weinig zeggende opmerking 'dat het veel te duur is' ?
Overigens de vermeldde rpijzen op de aangereikte website zijn voorbeeldprijzen!