LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voor en nadelen van Schilders Onderhoudsplan contract?

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Shine

Voor en nadelen van Schilders Onderhoudsplan contract?

Ongelezen bericht door Shine »

Veel schildersbedrijven bieden de mogelijkheid aan van een onderhoudsplan contract.
Meer informatie is o.a. te vinden op: http://www.uniplan.org/285

Mijn woning is toe aan een grondige schilderbeurt (en enkele kleine houtrot behandelingsplekken) waarvoor ik een schildersbedrijf ga inhuren.
Nou zijn er twee mogelijkheden: Of de klus laten uitvoeren zonder onderhoudsplan, of wel een onderhoudsplan aangaan.
Voor beiden valt iets te zeggen en beiden hebben hun pro's en conts. Hierover zoek ik ervaringsdeskundigen.
Mijn vragen:
- zijn er mensen die ervaring hebben met zo'n onderhoudsplan. Zoja, hoe zijn deze ervaringen?
- Hoe worden de kosten berekend voor zo'n onderhoudspan. Niet ieder huis heeft immers evenveel schilderwerk.

Tot slot, wat adviseren jullie mij.

R-Estau

Re: Voor en nadelen van Schilders Onderhoudsplan contract?

Ongelezen bericht door R-Estau »

zijn er mensen die ervaring hebben met zo'n onderhoudsplan.
Ja dat het veel te duur is. Zet je geld op een spaarrekening en betaal het daarvan.

Shine

Re: Voor en nadelen van Schilders Onderhoudsplan contract?

Ongelezen bericht door Shine »

@ R-Estau
Ik begrijp dat u ervaring met een dergeljk onderhoudsplan hebt (gehad).Hoe zijn/waren uw ervaringen anders dan de weinig zeggende opmerking 'dat het veel te duur is' ?

Overigens de vermeldde rpijzen op de aangereikte website zijn voorbeeldprijzen!

Gesloten