LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft er ervaring met Zeker en Mobiel uit Heino

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
H Dekker

Wie heeft er ervaring met Zeker en Mobiel uit Heino

Ongelezen bericht door H Dekker »

Vandaag kwam er een vertegenwoordiger bij me langs
van ontstoppingsbedrijf Zeker en Mobiel ,die boden een contract aan voor een 6 euro per maand.dan word ik gratis geholpen bij problemen met het riool /afvoer. nu ken ik het bedrijf niet ,en wil ik goede of slechte ervaringen weten van andere mensen graag weten.

bvd
Groeten Harry

jurre

Re: Wie heeft er ervaring met Zeker en Mobiel uit Heino

Ongelezen bericht door jurre »

Wij zijn al jaren lid van hun. Ook geworden nadat ze langs de deuren gingen. Hetzelfde jaar hebben wij ze nodig gehad ivm. verstopte regenpijp en dat hebben ze prima en snel opgelost. Nadien niet meer nodig gehad. Weet dus niet of ze nog zo vlot zijn.

elhombre

Ongelezen bericht door elhombre »

Ook wij zijn lid van Zeker en Mobiel, al een aantal jaar.
Wij hebben ze de eerste jaren elk jaar nodig gehad wegens een slecht aangelegd riool. Elke keer goed geholpen, en nu al een paar jaar geen problemen meer met het riool. Seeds kwam dezelfde ontstopper langs, die wist dus waar het probleem zat, en wat er al aan gedaan was.

Zeker een aanrader dus...

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. U kunt het onderwerp vinden op het volgende adres:
http://forum.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=126

TROS Radar Internetredactie

Gesloten