LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie kent het bedrijf: Favoriet Glazenwasserij?

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Koot

Wie kent het bedrijf: Favoriet Glazenwasserij?

Ongelezen bericht door Koot »

Is er iemand bekend met het bedrijf "Favoriet Glazenwasserij" uit Zaandam?

Ik zie graag uw mening/ervaring over/met deze glazenwasser.

Met vriendelijke groet

AkkieK

Re: Wie kent het bedrijf: Favoriet Glazenwasserij?

Ongelezen bericht door AkkieK »

Hierbij mijn reactie op Favoriet Glazenwasserij:

Zojuist heb ik bij hun aangegeven dat ze niet meer hoeven te komen.
Er zouden standaard dagen (elke laatste donderdag van de maand) zijn dat ze de ramen kwamen doen.
Ze zijn nu voor een 2de maal ruim 14 dagen later, de kosten zijn er dan ook naar want je betaald niet de hoofdprijs echter het werk wat word afgeleverd is ronduit DRAMA!
De communicatie naar de "lappers" is ook bar slecht, er is 1 persoon die Nederlands spreekt en dan ook heel gebrekkig.
Ze vergaten vrijwel maandelijks minimaal 1 raam.
Ook barste het van de strepen en niet afgenomen kozijnen waardoor alles er weer net zo smoezelig uit zag als voor het lappen.
Ik ga het zelf weer doen.

Mijn advies is dus vrij duidelijk niet doen.

DJ FightMan

Ongelezen bericht door DJ FightMan »

Mag ik vragen of jullie nog een glazenwasser zoeken?
en in welke woonplaats jullie wonen?

AkkieK

Ongelezen bericht door AkkieK »

Geplaatst op: 18 Mrt 2008 13:12 Onderwerp:
Mag ik vragen of jullie nog een glazenwasser zoeken?
en in welke woonplaats jullie wonen?
Wij wonen in de Noordoostpolder, Flevoland.

En ja, wij zoeken nog een glazenwasser uiteraard onder zeer strikte voorwaarden.

Raampje

Ongelezen bericht door Raampje »

Mijn man wil ook een glazenwassersbedrijf beginnen. Ik heb gisteren folders rond gebracht. Vanmorgen kreeg ik een reactie van een klant die ons wel wil hebben als glazenwasser. Maar kort daarna kreeg ik een telefoontje van een glazenwasser die zei dat het zijn wijk was.
Hoe kan ik aan de weet komen waar in een wijk nog geen glazenwasser is?

kanovaarder

Ongelezen bericht door kanovaarder »

De verpachters van glazenwasserwijken..........

Gaan nu aangepakt worden in ieder geval.

Glazenwasser is oorspronkelijk een vrij beroep maar de snelle jongens (gelieerd aan de onderwereld) hebben met geweld de afpersingspraktijken overgenomen.
In principe mag iedereen een eigen klantenkring opbouwen maar helaas heb je daar minimaal een permanente politiebescherming bij nodig.
Beter nog, een paar militairen die met een tank meerijden in de wijk.

Daarom, ik zou adviseren om nog wat te wachten of een aangenomen werk zien te vinden van een groot gebouw waaruit een voldoende maandloon te halen valt.
Veel is in principe niet nodig omdat een kleine zelfstandige behoorlijk veel kan afschrijven en vaak eerder BTW terugkrijgt elke drie maanden dan dat hij moet bijbetalen.

Grootvader

Raampje

Ongelezen bericht door Raampje »

Mijn man is nog geen fulltime glazenwasser, hij werkt nu nog 5 dagen in de week bij een schoonmaakbedrijf als schoonmaker.
Tot dat hij genoeg klanten heeft en dan zegt hij die baan op.
Maar zoals het nu gaat, ik hou mijn hart vast. :?

Brandaris

Ongelezen bericht door Brandaris »

Wij hadden een wijk van hem gepacht in DRONTEN en we werden er al uitgetrapt voordat wij onze pacht moesten afdragen.
PACHT WAT IS DAT NOU EIGENLIJK
Er waren klanten bij die al ruim een jaar geen glazenwasser hadden gezien terwijl FAVORIET altijd heeft beweerd dat er in december 2007 heel de wijk was gewassen....beetje vreemd dan.
Wij hebben daar maar 1x kenne wassen en dat was erg jammer,voor ons maar ook zeker voor de klanten in dronten.
Merendeels waren blij met ons bedrijf in HUN wijk.
Maar het mocht geen lang bestaan zijn.
Mochten er klanten bij zitten die dit lezen en zich wel in dit verhaaltje iets herinneren laat u het ons even weten of u alsnog van onze diensten gebruik wilt maken....Misschien is er wat te regelen onder de bewoners zodat wij daar weer kunnen wassen zonder het probleem FAVORIET.

Gesloten