LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wiesenekker

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
whvhuizen

Wiesenekker

Ongelezen bericht door whvhuizen »

Ik had hier een bericht geplaatst over Wiesenekker, omdat ik naar mijn mening niet goed werd geholpen. Na gesprek met de leverancier is mij gebleken dat dit niet geheel aan hem was te wijten. Enige tijd na het plaatsen van dit bericht heeft Wiesenekker alles in het werk gesteld om mijn probleem alsnog op te lossen. En dat is gelukt. Daarmee heeft Wiesenekker gedaan wat ze kon om het probleem alsnog opgelost te krijgen. Het stuk dat ik eerder plaatste, is naar mijn mening dan ook niet terecht geweest, en trek ik bij deze in.
Laatst gewijzigd door whvhuizen op 13 jan 2011 21:27, 3 keer totaal gewijzigd.

W.J. Wiesenekker

Re: Wiesenekker

Ongelezen bericht door W.J. Wiesenekker »

Vandaag werd ik door een klant geattendeerd op het negatieve bericht over ons bedrijf als dat wij niet terug zouden bellen en geen service zouden verlenen.

Familie van Huizen heb ik in juni / juli zelf gesproken over onderhoudswerk aan hun badkamer welke 4,5 jaar terug door ons naar tevredenheid is opgeleverd. Wij hebben ook de badkamer en toilet van de schoonmoeder van Familie van Huizen naar tevredenheid opgeleverd in dezelfde periode.

Medio juni heeft mevrouw van Huizen mij in de toonzaal aangesproken over onderhoud van de glazen cabine, een natuurstenen plateau welke wit uitgeslagen is en het douchepaneel waar het binnenwerk van de omstel piept. Ik heb excuses aangeboden over het feit dat kennelijk niet teruggebeld is en dat mij deze terugbel aktie onbekend was.

Ik heb met mevrouw van Huizen afgesproken dat ik persoonlijk op maandagavond 30 augustus rond 20:00 uur bij hun langs zou komen om een nieuw plateau in de douche op te meten. Daarvoor zou ik opnieuw een onderdeel bij de fabrikant Cleopatra / Hansgrohe bestellen aangezien het de eerste keer fout geleverd was. Tijdens mijn bezoek bij Familie van Huizen op 30 augustus bleek dat het tweede onderdeel ook niet juist was. Na persoonlijk bij de fabrikant geinformeerd te hebben blijkt er een modificatie rond de periode van hun levering geweest te zijn waardoor ze kennelijk op het verkeerde been gezet werden. Het derde onderdet heeft ?

Het feit dat ik met mevrouw van Huizen uitermate positief en vriendelijk contact heb, waarbij ze bovendien zelf aangeeft dat ze echt niet boos is omdat we bij aanvang om onderhoudsverzoek kennelijk niet adequaat op een verzoek om terug te bellen hebben gereageerd. Mij verbaasd de toon en met name de inhoud van dit bericht enorm. Aangezien ze telefonisch in gesprek waren vanavond en later niet opnamen heb ik een mail gestuurd, uiteraard heb ik hier in aangegeven dat ik hun aktie niet accepteer. Het berokkend mij schade, wij beoordelen het als smaad.

Het blijkt maar weer, hoe goed je het ook doet, welke moeite je ook kosteloos blijft ondernemen een bericht kan zomaar zonder check geplaatst worden. Ons bedrijf onderzoekt dan ook of het niet aan te raden is hier onze jurist een arrest over te laten forceren.

Hoe gaat het grootbedrijf & midden- en kleinbedrijf zich tegen roddel en achterklap weren. Meldingen zonder relativerings vermogen, laat staan een check. Als deze trend van (anti)marketing zich voortzet zal het steeds moeilijker worden voor het midden en kleinbedrijf om zich staande te houden. Eenheidsworst, grootwinkelbedrijven met juridische afdelingen waar je allen meldingen per mail kan maken tot gevolg. Is Nederland dan gek aan het worden, ik denk het niet, maar gezond verstand is wel een gift en dat moet ik bekennen, niet iedereen kt heeft ?

Het feit dat ik met mevrouw van Huizen uitermate positief en vriendelijk contact heb, waarbij ze bovendien zelf aangeeft dat ze echt niet boos is omdat we bij aanvang om onderhoudsverzoek kennelijk niet adequaat op een verzoek om terug te bellen hebben gereageerd. Mij verbaasd de toon en met name de inhoud van dit bericht enorm. Aangezien ze telefonisch in gesprek waren vanavond en later niet opnamen heb ik een mail gestuurd, uiteraard heb ik hier in aangegeven dat ik hun aktie niet accepteer. Het berokkend mij schade, wij beoordelen het als smaad.

Het blijkt maar weer, hoe goed je het ook doet, welke moeite je ook kosteloos blijft ondernemen een bericht kan zomaar zonder check geplaatst worden. Ons bedrijf onderzoekt dan ook of het niet aan te raden is hier onze jurist een arrest over te laten forceren.

Hoe gaat het grootbedrijf & midden- en kleinbedrijf zich tegen roddel en achterklap weren. Meldingen zonder relativerings vermogen, laat staan een check. Als deze trend van (anti)marketing zich voortzet zal het steeds moeilijker worden voor het midden en kleinbedrijf om zich staande te houden. Eenheidsworst, grootwinkelbedrijven met juridische afdelingen waar je allen meldingen per mail kan maken tot gevolg. Is Nederland dan gek aan het worden, ik denk het niet, maar gezond verstand is wel een gift en dat moet ik bekennen, niet iedereen krijgt hetzelfde toebedeelt.

Ons bedrijf bestaat sinds 1917, wij zijn vierde generatie eigenaars. Hebben geen financieringen, eigen pand, eigen auto's, fraaie grote toonzaal en verlenen 365 dagen 24 uur per dag service voor spoedeisende calamiteiten, moet ik zo maar lijdzaam toezien hoe een in mijn beleving gefrustreerde reactie vol met onjuiste emotie ons bedrijf waar zich dagelijks met alle inzet vele mensen voor inzetten negatief beinvloeden ?

Ons bedrijf heeft zelfs eens in het verleden een warme douche gehad van Radar, dat is ook de reden dat genoemd onjuiste bericht van Familie van Huizen mij extra ergert.

Neemt u van mij aan, ook wij maken fouten. Wij zijn echter een eerlijk bedrijf en zullen alles doen om een klant tevreden te maken en te houden. Dat dit niet altijd lukt is zo. Leer mij een ondernemer en of mens kennen die vlekkeloos is.

Hoeveel positieve referenties mag ik op deze site plaatsen ?

Met vriendelijke groet,

Willem-Jan Wiesenekker

Bericht aangepast door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

Het is niet toegestaan advertenties te plaatsen op het forum of allerlei commerciële of non-commerciële bedrijven te promoten of hierbij gebruik te maken van hyperlinks naar websites.

Sterreman

Ongelezen bericht door Sterreman »

W.J. Wiesenekker schreef:Vandaag werd ik door een klant geattendeerd op het negatieve bericht over ons bedrijf als dat wij niet terug zouden bellen en geen service zouden verlenen.

Familie van Huizen heb ik in juni / juli zelf gesproken over onderhoudswerk aan hun badkamer welke 4,5 jaar terug door ons naar tevredenheid is opgeleverd. Wij hebben ook de badkamer en toilet van de schoonmoeder van Familie van Huizen naar tevredenheid opgeleverd in dezelfde periode.

Medio juni heeft mevrouw van Huizen mij in de toonzaal aangesproken over onderhoud van de glazen cabine, een natuurstenen plateau welke wit uitgeslagen is en het douchepaneel waar het binnenwerk van de omstel piept. Ik heb excuses aangeboden over het feit dat kennelijk niet teruggebeld is en dat mij deze terugbel aktie onbekend was.

Ik heb met mevrouw van Huizen afgesproken dat ik persoonlijk op maandagavond 30 augustus rond 20:00 uur bij hun langs zou komen om een nieuw plateau in de douche op te meten. Daarvoor zou ik opnieuw een onderdeel bij de fabrikant Cleopatra / Hansgrohe bestellen aangezien het de eerste keer fout geleverd was. Tijdens mijn bezoek bij Familie van Huizen op 30 augustus bleek dat het tweede onderdeel ook niet juist was. Na persoonlijk bij de fabrikant geinformeerd te hebben blijkt er een modificatie rond de periode van hun levering geweest te zijn waardoor ze kennelijk op het verkeerde been gezet werden. Het derde onderdeel wat de fabrikant stuurde was weer onjuist, de vertegenwoordiger van de fabrikant heeft toen nog een poging gedaan. Afgelopen week heb ik op een avond mevrouw van Huizen teruggebeld naar aanleiding van een notitie haar terug te bellen (want neem van mij aan dat we elkaar zeer regelmatig gesproken hebben, ik bel altijd terug). Wat bleek, het onderdeel is nu juist geleverd, maar de piep in de omstel is niet verholpen. Kortom, vanochtend is de vertegenwoordiger van de fabrikant bij mij geweest en hij heeft aangeboden een monteur onder garantie te sturen. Aangezien ik met mevrouw van Huizen overeengekomen had dat wij in de komende weken gelijktijdig met het realiseren van een nieuwe badkamer bij een andere klant in Driebergen het genoemde natuursteen gaan vervangen en er daardoor toch een monteur van ons is, zullen wij zelf ook beoordelen of de betreffende piep in overleg met de fabrikant door ons zelf is op te lossen.

Samenvattend: Familie van Huizen krijgt van ons alle service, ook na bijna vijf jaar na oplevering. Om dan een dergelijke melding te maken op de site van Radar komt mij zeer onkies over. Wij verlenen uitermate goede service, uiteraard kan het voorkomen dat het niet de schoonheidsprijs krijgt als gevolg van omstandigheden die niet altijd ons te wijten zijn. Ik weet niet of Familie van Huizen ook zo'n bericht over Cleopatra / Hansgrohe geplaatst heeft ?

Hoe gaat het grootbedrijf & midden- en kleinbedrijf zich tegen roddel en achterklap weren. Meldingen zonder relativerings vermogen, laat staan een check. Als deze trend van (anti)marketing zich voortzet zal het steeds moeilijker worden voor het midden en kleinbedrijf om zich staande te houden. Eenheidsworst, grootwinkelbedrijven met juridische afdelingen waar je allen meldingen per mail kan maken tot gevolg. Is Nederland dan gek aan het worden, ik denk het niet, maar gezond verstand is wel een gift en dat moet ik bekennen, niet iedereen krijgt hetzelfde toebedeelt.

Ons bedrijf bestaat sinds 1917, wij zijn vierde generatie eigenaars. Hebben geen financieringen, eigen pand, eigen auto's, fraaie grote toonzaal en verlenen 365 dagen 24 uur per dag service voor spoedeisende calamiteiten, moet ik zo maar lijdzaam toezien hoe een in mijn beleving gefrustreerde reactie vol met onjuiste emotie ons bedrijf waar zich dagelijks met alle inzet vele mensen voor inzetten negatief beinvloeden ?

Ons bedrijf heeft zelfs eens in het verleden een warme douche gehad van Radar, dat is ook de reden dat genoemd onjuiste bericht van Familie van Huizen mij extra ergert.

Neemt u van mij aan, ook wij maken fouten. Wij zijn echter een eerlijk bedrijf en zullen alles doen om een klant tevreden te maken en te houden. Dat dit niet altijd lukt is zo. Leer mij een ondernemer en of mens kennen die vlekkeloos is.

Hoeveel positieve referenties mag ik op deze site plaatsen ?

Met vriendelijke groet,

Willem-Jan Wiesenekker

Ik denk dat u helemaal geen referenties hoeft te plaatsen, maar eerder aangiften moet doen wegens smaad schrift, en juridische stappen moet ondernemen tegen deze klant. Dit is natuurlijk mogelijk indien u bewijs heeft zich aan uw eigen regels te hebben gehouden.
Ook ik als bedrijf heb zo lasten ondervonden van gekke dwaze mensen die zelf wel vergeten zout op de aardappels te doen. We maken fouten maar in het openbaar een bedrijf zwart maken met ook nog eens een pol er aan gaat te ver.

Ik zeg op mijn buurt uitkleden die mensen, de rechter is daar erg gevoelig voor.
Succes willem-jan ik zou voor nu mijn diensten staken bij deze mensen en uw eigen voorwaarden nog maar eens heel goed door lezen of u wel verplicht bent na 4.5 jaar nog schade te herstellen wegens een piep, of door uitslag door kalk water.
Wie zijn schuld is dat, dan eigenlijk. Die van u of het waterbedrijf, of de klant die geen onthardings machine in huis heeft.

Maar doe aangiften en staak het werk daar

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

W.J. Wiesenekker

Mijn mening is, dat u juridisch gezien weinig kans maakt als u deze klant in rechte betrekt wegens smaad.

Onder smaad versta ik dan:
bejegening die iemands eer, goede naam of aanzien aantast, en/of een opzettelijk grievende belediging
Bovenstaande zie ik (juridisch gezien) niet terug in het bericht dat deze klant geplaatst heeft. Mijn advies is dan ook: los de huidige problemen zo snel mogelijk op en geef daarna aan dat u niet meer genegen bent om verder nog zaken te doen met deze familie.

Sukses, Maxiem.

Sterreman

Ongelezen bericht door Sterreman »

MAXIEM schreef:W.J. Wiesenekker

Mijn mening is, dat u juridisch gezien weinig kans maakt als u deze klant in rechte betrekt wegens smaad.

bejegening die iemands eer, goede naam of aanzien aantast, en/of een opzettelijk grievende belediging
Bovenstaande zie ik (juridisch gezien) niet terug in het bericht dat deze klant geplaatst heeft. Mijn advies is dan ook: los de huidige problemen zo snel mogelijk op en geef daarna aan dat u niet meer genegen bent om verder nog zaken te doen met deze familie.

Sukses, Maxiem.
Wat is het verschil hierin dan Maxiem

Ken je de regl smaadschrift niet.
Wel deglijk word iemands naam hierin ten gronden gericht. Let heel goed op de feite hier.
Ik heb het zelfde probleem ondervonden en wel degelijke erkende de rechter dit probleem. Had de rechter het mis, naast de politie en ik als klager en tevens eiser :wink:

Forada

Ongelezen bericht door Forada »

Ikzelf heb hele goede ervaringen met Wiesenekker. Via kennissen, die razend enthousiast over dit bedrijf vertelden, kwamen wij in contact met de heer Wiesenekker.
De goede informatie, het geduld waarmee hij al onze vragen beantwoordde, het advies om vooral bij meerdere zaken ons licht op te steken én de heerlijke koffie :D gaven ons direct een heel goed gevoel. Inderdaad hebben we verder gekeken en een aantal bedrijven waren goedkoper, maar gaven ons niet het goede gevoel. Uiteindelijk na in totaal ongeveer 12 uur met de heer Wiesenekker te hebben gesproken hebben we een badkamer bij hem gekocht. En......????? Geweldig. Wat een mooie badkamer!! Wat een hardwerkend,vriendelijk,gezelllig, maar bovenal deskundig personeel (we misten hen zelfs de eerste dagen nadat de badkamer was opgeleverd). Mijn ervaring en die van mijn kennissen zijn dus heel goed en ik zal eenieder de fa Wiessenekker van harte aanbevelen.
Fam. Bolderman. Arnhem

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

MAXIEM schreef:W.J. Wiesenekker

Sukses, Maxiem.

De openingspost is verwijderd door TS.
Misschien wordt er nu eens door een bedrijf een begin gemaakt, om iemand wegens smaad aan te klagen.
Misschien wordt dan het word "oplichters enz."wat minder gebruikt hier op het forum!

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

tennis schreef: Misschien wordt er nu eens door een bedrijf een begin gemaakt, om iemand wegens smaad aan te klagen.
Misschien wordt dan het word "oplichters enz."wat minder gebruikt hier op het forum!
Het is inderdaad veel te gemakkelijk om anoniem een bedrijf ten gronde te richten. Dat een bedrijf als KPN wel wat kan hebben is duidelijk, maar een (kleine) middenstander kan zich hier niet tegen verweren.

De hartekreet van Willem-Jan kan ik heel goed begrijpen. Het is naar mijn idee de enige juiste manier om te reageren, in de zin van damage-control.

Gesloten