LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wil Kleijn uit leiden

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
esther 68

Wil Kleijn uit leiden

Ongelezen bericht door esther 68 »

Deze Wil belazerd iedereen. Ze zet spullen op internet (ook marktplaats) deze laat ze betalen, maar stuurt nooit iets op. Ook het geld stort ze niet terug. Iedere keer heeft ze een ander smoesje. Ik woon helaas te ver om mijn geld op te halen. Bij de politie is ze bekend, hierover heb ik een mail gekregen, na aangifte te hebben gedaan. De bedragen zijn niet hoog dus de meeste laten het er bij zitten. Ik dus niet wie kan mij helpen? Om de betaalde artikelen op te halen of mijn geld terug te halen.
Marktplaats heeft haar er al een paar keer eraf gegooid, maar ze doet het dan via een ander.

tennis

Re: Wil Kleijn uit leiden

Ongelezen bericht door tennis »

Hier is misschien, het betere forum voor oplichting:

http://forum.www.opgelicht.nl/

hejej

Ongelezen bericht door hejej »

Hallo Esther,

Zou je het bankrekeningnummer kunnen vermelden waar je het geld naartoe over hebt gemaakt. Ikzelf heb nl. net iets gekocht op marktplaats van D. Kleijn uit Leiden en zou graag willen weten of het om dezelfde persoon gaat, voordat ik het geld aan haar overmaak.

Alvast bedankt!

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

@ hejej
Jij kan Esther ook via PB benaderen!
Maar Esther is sinds januari niet meer hier geweest.

Gesloten