LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Woningverbetering Nederland B.V.

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
bettymade

Woningverbetering Nederland B.V.

Ongelezen bericht door bettymade »

Mijn naam is Betty Schwarz en Woningverbetering kwam bij mij op 6 maart 2018 kwamen ze mijn dakgoten schoonmaken. Ze zeiden dat ik allemaal mankementen aan mijn dak had en dat ze dat gelijk konden verhelpen anders zou ik veel schade aan mijn dak krijgen op korte termijn. Onder druk heb ik ingestemd en alleen de dakgoten schoonmaken was € 15,-. Nu was de rekening ineen € 2200,-. Ik moest verplicht gelijk contant afrekenen. Inmiddels is er een andere dakwerker geweest die het werk gecontroleerd heeft. De adviezen kloppen niet, en het werk is niet uitgevoerd. Inmiddels heb ik foto's en bewijs dat ik opgelicht ben. Kunnen jullie mij helpen? U kan mij altijd bereiken voor meer informatie.

Met vriendelijke groeten,

Betty Schwarz

sylvesterb

Re: Woningverbetering Nederland B.V.

Ongelezen bericht door sylvesterb »

bettymade schreef:Mijn naam is Betty Schwarz en Woningverbetering kwam bij mij op 6 maart 2018 kwamen ze mijn dakgoten schoonmaken. Ze zeiden dat ik allemaal mankementen aan mijn dak had en dat ze dat gelijk konden verhelpen anders zou ik veel schade aan mijn dak krijgen op korte termijn. Onder druk heb ik ingestemd en alleen de dakgoten schoonmaken was € 15,-. Nu was de rekening ineen € 2200,-. Ik moest verplicht gelijk contant afrekenen. Inmiddels is er een andere dakwerker geweest die het werk gecontroleerd heeft. De adviezen kloppen niet, en het werk is niet uitgevoerd. Inmiddels heb ik foto's en bewijs dat ik opgelicht ben. Kunnen jullie mij helpen? U kan mij altijd bereiken voor meer informatie.
In de KvK kan ik het bedrijf niet vinden. U kunt aangifte doen wegens oplichting.

Gesloten