Wie heeft er schilderwerk laten verrichten door AVN Schilderwerken uit Amersfoort.
Mijn ervaring is bedroevend. De klus het schilderen van de buiten boel van mijn woning zou in 3 dagen tijd worden gedaan. De eerste dag wat vooral veel schuren was leek het nog goed te gaan, want dan zie je nog niet zoveel.
Vanaf dag 1 liep het al niet echt lekker. Het gaf een rommelige indruk hier wat doen en dan daar wat.
Toen ik de 2e dag thuis kwam zag ik dat er rond de kozijnen overal verf op het schonemetselwerk zat. Dat hebben ze weg gehaald met afbijt en ook weer hier en dat op de kozijn. Dus opnieuw schilderen. Na een eerste inspectie rond bleek dat bij het ene draairaam wel en bij ander ramen niet aan boven- zij- en onderkant te zijn geschilderd. Ook onder dorpels waren vele plakken niet of slechts half geschilderd.
Nu na 6 werkdagen zijn ze half aan het werk op een anders klus en ligt het werk werkdagen stil.
Op mijn opmerkingen kreeg ik te horen dat ik een "***********" was.
Stom als ik ben geweest heb ik vooruitbelaald.
Dus BETAAL NOOIT VOORUIT aan AVN Schilderwerken uit Amersfoort
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] AVN Schilderwerken uit Amersfoort. Slechte ervaring.
Re: AVN Schilderwerken uit Amersfoort. Slechte ervaring.
Ga toch met een Af-erkend schildersbedrijf ion zee.
Iedereen gaat maat voor een stuiver voordeel naar een "beunhaas"
Iedereen gaat maat voor een stuiver voordeel naar een "beunhaas"
Geachte forumlezers
Wij van AVN Schilderwerken zijn zeer geschrokken van hetgeen dat door dissoww ([persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]) is geschreven.
Dissoww praat over een vooruitbetaling aan ons bedrijf AVN Schilderwerken en dat hij niet tevreden is over de werkzaamheden die wij voor hem hebben uitgevoerd. Wij vragen enkel een vooruitbetaling om de opdracht te bevestigen en om het materiaal en dergelijke aan te schaffen.
Tevens lees ik in het forum dat wij geen mails beantwoorden. Hier zijn wij erg verbaasd over aangezien wij de laatste mail hebben beantwoord met een laatste voorstel vanuit onze kant. Hierop hebben wij echter geen antwoord gehad.
Tevens lees ik ook op het forum dat de uitvoering van het schilderwerk slordig, onvakkundig en chaotisch is bevonden door dissoww. Ik kan u vertellen en bewijzen dat wij na het schilderwerk bij dissoww reeds 4 offertes hebben mogen uitbrengen, waarvan er op dit moment 2 na tevredenheid van de klant zijn opgeleverd. Deze woningen bevinden zich in dezelfde straat (hetzelfde blok). Sterker nog, het zijn de buren van dissoww.
Tot slot heb ik een klein stukje van de mail gekopieerd en hieronder toegevoegd.
Schikkingsvoorstel:
In dien AVN Schilderwerken de eerste betaalde termijn á € 437,50 per direct terugstort op rekening nummer ........., zien wij af van verdere mogelijke juridische procedures. En laat dan de rest van het werk door een andere schilder herstellen/uitvoeren.
Op dit voorstel is AVN Schilderwerken niet ingegaan. Als dissoww niet tevreden was had hij het resterende bedrag niet netjes voldaan bij oplevering van het schilderwerk. Pas achteraf (na betaling en starten van nieuw project bij de buren) komt dissoww met meerdere opleveringspunten die bij het voldoen van het eindfactuur niet besproken zijn.
Beste forumlezers bovenstaande is het verhaal van de kant van AVN Schilderwerken.
p.s. elk woord kunnen wij onderbouwen en bevestigen met goede referenties van klanten in de straal van 5km van dissoww. Wij hebben ons schildersbedrijf al geruime tijd en hebben nog nooit eerder klachten gehad!
Wij van AVN Schilderwerken zijn zeer geschrokken van hetgeen dat door dissoww ([persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]) is geschreven.
Dissoww praat over een vooruitbetaling aan ons bedrijf AVN Schilderwerken en dat hij niet tevreden is over de werkzaamheden die wij voor hem hebben uitgevoerd. Wij vragen enkel een vooruitbetaling om de opdracht te bevestigen en om het materiaal en dergelijke aan te schaffen.
Tevens lees ik in het forum dat wij geen mails beantwoorden. Hier zijn wij erg verbaasd over aangezien wij de laatste mail hebben beantwoord met een laatste voorstel vanuit onze kant. Hierop hebben wij echter geen antwoord gehad.
Tevens lees ik ook op het forum dat de uitvoering van het schilderwerk slordig, onvakkundig en chaotisch is bevonden door dissoww. Ik kan u vertellen en bewijzen dat wij na het schilderwerk bij dissoww reeds 4 offertes hebben mogen uitbrengen, waarvan er op dit moment 2 na tevredenheid van de klant zijn opgeleverd. Deze woningen bevinden zich in dezelfde straat (hetzelfde blok). Sterker nog, het zijn de buren van dissoww.
Tot slot heb ik een klein stukje van de mail gekopieerd en hieronder toegevoegd.
Schikkingsvoorstel:
In dien AVN Schilderwerken de eerste betaalde termijn á € 437,50 per direct terugstort op rekening nummer ........., zien wij af van verdere mogelijke juridische procedures. En laat dan de rest van het werk door een andere schilder herstellen/uitvoeren.
Op dit voorstel is AVN Schilderwerken niet ingegaan. Als dissoww niet tevreden was had hij het resterende bedrag niet netjes voldaan bij oplevering van het schilderwerk. Pas achteraf (na betaling en starten van nieuw project bij de buren) komt dissoww met meerdere opleveringspunten die bij het voldoen van het eindfactuur niet besproken zijn.
Beste forumlezers bovenstaande is het verhaal van de kant van AVN Schilderwerken.
p.s. elk woord kunnen wij onderbouwen en bevestigen met goede referenties van klanten in de straal van 5km van dissoww. Wij hebben ons schildersbedrijf al geruime tijd en hebben nog nooit eerder klachten gehad!
Wij hebben inmiddels aangifte gedaan van smaad
-
Heel fijn, kan dissoww hetzelfde doen want tenslotte plaatste u ook zijn/haar echte naam/gegevens hier welke weliswaar door de Moderator is verwijderd maar zo nodig nog steeds in originele staat beschikbaar.Zelf ga ik nooit in zee met wat voor bedrijf dan ook dat niet normaal ( telefonisch) bereikbaar is.AVN schreef:Wij hebben inmiddels aangifte gedaan van smaad
Contactgegevens.....
AVN Schilderwerken is alleen te bereiken per email.
Wij van AVN Schilderwerken zijn zeer geschrokken van hetgeen dat door dissoww ([persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]) is geschreven