LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ervaring met CV- installateur NEVEMA in Ridderkerk?

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
linda57
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 okt 2007 12:00

ervaring met CV- installateur NEVEMA in Ridderkerk?

Ongelezen bericht door linda57 »

Ik zoek een betrouwbare installateur/verkoop CV ketel,
op nieuwecvketel.nl staat de fa NEVEMA met scherpe prijzen ,
maar ik vraag me af of die dan wel betrouwbaar is ,want het scheelt ontzettend veel geld met het bedrijf waar ik normaal de CV laat onderhouden (800 tot 1000 euro minder)
Ook zijn de prijzen scherp via cvketelvervangen.nl oftel de Fa.Ouwens in Hendrik Ido-ambacht . Ik zoek een betrouwbare, maar niet zo dure installateur . Ik woon zelf in Amstelveen. (voor dezelfde ketel bij de ene rond 2800 euro en de andere 2043 euro- een heel groot verschil dus!)

harrievangeffen

Re: ervaring met CV- installateur NEVEMA in Ridderkerk?

Ongelezen bericht door harrievangeffen »

Daar ben ik óók erg benieuwd naar. Scheelt een paar honderd euro met andere offertes....

babbel54
Berichten: 21
Lid geworden op: 18 mei 2007 08:46

Re: ervaring met CV- installateur NEVEMA in Ridderkerk?

Ongelezen bericht door babbel54 »

Wij hebben vorig jaar door de firma Ouwens een nieuwe CV-ketel laten plaatsen, nadat wij ook al jaren het onderhoud van de oude ketel via hun hadden lopen.

Prima service, als je belt met een storing staan ze dezelfde dag voor de deur. Ook de nieuwe ketel: de ene dag besteld, de volgende dag geplaatst.

harrievangeffen

Re: ervaring met CV- installateur NEVEMA in Ridderkerk?

Ongelezen bericht door harrievangeffen »

Dat is goed nieuws. Mijn eerste ervaring is minder positief: ik had om een offerte met een bepaalde thermostaat gevraagd en kreeg het standaardverhaal dat ook al op hun website staat. Bij navraag was dat zonder thermostaat. Nog geen ramp in dit stadium, maar el slordig.

Jan1952
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 feb 2008 11:41

Re: ervaring met CV- installateur NEVEMA in Ridderkerk?

Ongelezen bericht door Jan1952 »

Wij hebben in 2005 een ketel gekocht bij firma nevema,
al van af het begin hebben we regelmatig storing nr 5 aan onze remeha avanta ketel, wij hebben de monteur van nevema 3 keer over de vloer gehad en het probleem werd steeds niet opgelosten, toen kregen we 2 weken geleden de brief van Nevema te ridderkerk dat het overging naar perfectiewarmte Bv te zwijndrecht. Vol woede belde ik naar Nevema over het bij hun bekende probleem met mij ketel. Ik werd op een vervelende manier afgeschoven.

Toen heb ik contact opgenomen met Perfectiewarmte en mijn verhaal gedaan, er werd direct op gereageerd en een afspraak geplant de volgende dag kwam de monteur van perfectiewarmte, deze heeft een instelling van het minimale vermogen veranderd binnen 2 min was hij klaar, het probleem heeft zicht sindsdien niet meer voorgedaan.

Dit zijn teminsten mensen die hun vak WEL verstaan ipv de prutsers van NEVEMA ik ben blij dat het over is gegaan ik heb gelijk een contract met hun afgesloten voor 53,- euro wel iets duurder als ik had maar dat vind ik niet erg, de service en betrouwbaarheid is vele malen beter en heb daar graag die paar euro voor over. De garantie die nevema mij gegeven heeft is overgegaan in een nieuw contract eind goed al goed.

Als ik de prijzen vergelijk van Nevema en Perfectiewarmte zit er bijna geen verschil in de aanschaf van de ketel gezien mij ervaring kan je het beste contact opnemen met perfectiewarmte hun website is www.perfectiewarmte.nl

Jan veldhuis Maarsen

Gesloten