LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] klusbedrijf bobdebouwert versus trebor vastgoed

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
mikel44
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 mar 2009 11:28

klusbedrijf bobdebouwert versus trebor vastgoed

Ongelezen bericht door mikel44 »

In Zuid-Holland is een klusbedrijfje actief welke zich aannemer noemt.
Van de opdrachtgever kreeg ik volgende klachten over deze man.
Deze ZZP'er is absoluut niet materiedeskundig en maakt er een grote prutsbende van. Verwarmingsbuizen die rechtstreeks oversteken omdat betrokkene geen bochten kan maken, sensor van de vloerverwarming die men vergeet in de vloer te leggen waardoor e.e.a. weer opengeborken moet worden, stuc werk welke scheuren gaat vertonen en er geen oplossing voor bedacht wordt. Muren die scheef gezaagd worden waardoor de plinten etc er scheef op komen te staan. Eenmaal betaald is geen geld terug. De aannemer schijnt een ster te zijn in de schuld aan materiaal te geven. Het is zeker geen aannemer
http://www.trebor.nl/
http://www.bobdebouwert.nl/

bobdebouwert
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 apr 2009 23:02

Re: klusbedrijf bobdebouwert versus trebor vastgoed

Ongelezen bericht door bobdebouwert »

beste ton en pauline.

het voelt als door een mes in de rug gestoken te worden jullie negatieve berichtje hier te lezen.
in 3,5 jaar hebben we denk 80 badkamers gemaakt en het kon natuurlijk niet uitblijven zoiets helaas.
maar alle punten die je opnoemt zijn of verbeterd of wilde we verbeteren
de cv leidingen hebben we veranderd en lopen netjes gebogen.
de sensor van de vloerverwarming is netjes gemonteerd alles werkt prima.
het krimpscheurtje in het stucwerk zou middels sausen veholpen worden waren we overeen gekomen.
de onderzijde van de muur in de keuken was inderdaad niet exact 90 graden, toen we zaterdagochtend met 2 speciaal voor jouw gekochtte allu hoekprofielen en stuc aanwezig waren , waren jouw woorden laat maar zitten , pauline wil niet meer dat er stof gemaakt wordt, toen hebben we met jouw goedkeur de plint alleen recht gemonteerd, we zijn alsnog bereid om dat muurtje recht te maken al zou je dat over 1 jr. nog willen.
graag zou ik willen dat de lezers eens op onderstaande link klikken;

http://www.bobdebouwert.nl/stucadoor/ma ... itemId=680

zo erg is het echt allemaal niet, helaas en dat doet echt pijn, blijkt dat ondanks al onze goede wil en motivatie niet iedereen tevreden is te krijgen. ondanks dat wensen we jouw en pauline heel veel plezier toe in je nieuwe woning.

groet , robert de koster www.trebor.nl www.bobdebouwert.nl

lid van de branche ver. www.vlok.nl

Vladimir
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 apr 2009 19:31

Re: klusbedrijf bobdebouwert versus trebor vastgoed

Ongelezen bericht door Vladimir »

beste mensen, graag wil ik even het klusbedrijf trebor - bobdebouwert een vette 10 doen toekomen.
mijn hele appartement gestuct , nw. cv ketel erin inkl. keuring door erkend bedrijf.
2 ramen vervangen voor kunstof en gelijk alles glad gestuct met de rest.
alles binnen 1 week en voor een prijs 50% goedkoper dan aannemers hier in de buurt.

dat wilde ik even kwijt

john530auto
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jul 2008 17:49

Re: klusbedrijf bobdebouwert versus trebor vastgoed

Ongelezen bericht door john530auto »

Hoe is het toch in vredesnaam mogelijk dat 1 zo'n negatieve reactie zo'n impact heeft.
Simpel op Google BobdeBouwert intypen en ja hoor, negatief!!!! :evil:
Laat ik het anders zeggen, Robert (Bob de Bouwert) en z'n mannen hebben bij ons thuis een complete badkamer op een werkelijk fantastische manier verbouwd. Perfecte afwerking, meedenken, alles aangesloten en opgehangen, kortom puik werk.
Ook zijn in mijn huis alle wanden gesaust en alle deuren geschilderd.

En dat alles binnen de opgeven tijd en ook nogeens tegen een zeer concurrerend tarief.

Indien ik ooit nog eens wat te doen heb, zal ik zeker als eerste hen benaderen, kan het overigens ook iedereen adviseren.

deb en vince
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 apr 2009 13:11

Re: klusbedrijf bobdebouwert versus trebor vastgoed

Ongelezen bericht door deb en vince »

Beste mensen,

Ik wil hierbij een reactie geven over mijn ervaringen met trebor-
bob de bouwert, deze mensen hebben diverse klussen voor mij gedaan en ik kan niet anders zeggen dat ik vol lof bent over hun team, harde werkers en voor een heel leuke prijs. Je hoeft maar te bellen en robert regelt het allemaal, ik zal zeker robert weer bellen bij de volgende klus.
Ze werken snel netjes en hebben zelf ook goede ideeen over de aanpak dus ja mensen zoek je een aannemer die correct eerlijk en nog voor een leuke prijs werkt mensen bel bob de bouwert.
Groetjes deb en vince

mikel44
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 mar 2009 11:28

Re: klusbedrijf bobdebouwert versus trebor vastgoed

Ongelezen bericht door mikel44 »

Vandaag via een vriendin gehoord dat wij eea over robert wat op internet hadden gezet. Hier baal ik ontzettend van, aangezien hij mij bij toenaam, foto van inrichting etc publiceert. ALs de negativiteit er niet was, dan is die nu door betrokkene zelf zeker gecreerd. De beste Robert heeft er mij nooit op aangesproken, sterker nog: hij heeft nog spullen van me gekregen, nadat eea op internet gepubliceerd was. Zie datum Robert. Dit is het tweede bewijs dat deze persoon niet oprecht is. Ook zou ik een wanbetaler zijn over geleverd glas. Als dit wordt vervolgd dan wil ik vanaf nu graag deelnemen aan dit forum, of Robert is een kerel die contact opneemt en excuses aangeeft voor het onterechte pubiceren van diverse zaken.

betweter
Berichten: 45
Lid geworden op: 17 okt 2008 14:25

Re: klusbedrijf bobdebouwert versus trebor vastgoed

Ongelezen bericht door betweter »

Ja mokkel, :lol:

Wie zijn gat brand en via deze weg probeert anderen in een kwaad daglicht te zetten.....

Ik zou zegge.. nodig elkaar uit voor een bak koffie en ga nu niet met modder gooien, als je zelf niet was begonnen met de negatieve publiciteit was dit niet gebeurt.

bdi
Berichten: 135
Lid geworden op: 09 mar 2008 19:52

Re: klusbedrijf bobdebouwert versus trebor vastgoed

Ongelezen bericht door bdi »

In Zuid-Holland is een klusbedrijfje actief welke zich aannemer noemt.
Wees een vent of vrouw en schrijf dan in de eerste persoon enkelvoud.

Tsja wie kaatst kan de bal verwachten.

vd waal import export
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 apr 2009 09:27

Re: klusbedrijf bobdebouwert versus trebor vastgoed

Ongelezen bericht door vd waal import export »

Van de opdrachtgever kreeg ik volgende klachten over deze man.

Die zgn. MIKE44 is gewoon zelf de opdrachtgever !!
Lees 27 maart! afzeikverhaal waar hij lekker anoniem BobdeBouwert door het slijk trekt en met naam toenaam noemt + 2 website's


Als het bedrijf zich dan verdedigd en middels foto's laat zien dat het er allemaal prima uitziet en HEM met met naam en inrichting noemt/ laat zien dan baalt tie ! kijk dat heb je zelf uitgelokt !

Op 27 april veraadt tie zich zelf !! want dan blijkt MIKE44 gewoon TON uit Barendrecht te zijn en dus zelf opdrachtgever ,en het eerste verhaal "van de opdrechtgever kreeg ik de volgende klachtten " er alleen staat om zelf onder , smaad , laster en bedrijfsschadeclaims uit te komen !


Voor BobdeBouwert nu inkoppertje geworden.................

Ing. v.d. Waal

p.s ik lees iets kritischer en zie daardoor veeeel meer.


Andesbouw
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 apr 2010 22:59

Re: klusbedrijf bobdebouwert versus trebor vastgoed

Ongelezen bericht door Andesbouw »

Deze MIKE44 alias Ton Boeijen woont bij mij in de Oranjewijk.

Deze man komt op mij zeer autoritair over ik denk dat het komt door het gebrek aan persoonlijke aandacht.

Ton Boeijen was waarschijnlijk niet instaat om in dit conflict te luisteren, heeft
zijn emoties niet kunnen controleren en ipv een Conflicthanteringsgesprek aan te gaan koos hij voor deze weg.
Niet erg chique!!!
Je had kunnen weten dat je op deze manier zeer uitgesproken reacties oproepen


Wel constateerde ik dat er bijzonder vaak autos met witte kentekens in onze wijk zag rondrijden, ik wil niets suggereren.......

Mijn ervaringen met "Bobdebouwert" is uitstekend!


Andes

Gesloten