Heb je het topic wel gelezen ?
De topicstarter was wat bang gemaakt door de telefoniste van het bedrijf.
Verder wil topicstarter geen advies meer hebben alhier, heeft zij in veelvoud laten weten.
Gezien het complex wat TS hier aangepraat wordt door alle dingen die TS schijnbaar fout heeft gedaan, snap ik wel dat iemand niet op dergelijk advies zit te wachten.
Maar als iemand daadwerkelijk enigzins lijkt te weten waar die over praat en ook echt probeert te helpen, kan dit wel eens heel anders vallen.
Heb je het topic wel gelezen ?
De topicstarter was wat bang gemaakt door de telefoniste van het bedrijf.
Verder wil topicstarter geen advies meer hebben alhier, heeft zij in veelvoud laten weten.
Pagina 1 van 3... Pagina 2 van 3..
@BL2: Heeft u er al eens aan gedacht dat een ander met een soortgelijk probleem ook nog iets kan hebben aan mijn advies? Dit forum is wat dat betreft ook een goede raadgever voor mensen die zoeken naar oplossingen voor een probleem. Door te gaan klagen draagt u er aan bij dat mensen geen adviezen meer willen geven, en dat fora daardoor verdwijnen.
Afsluitende up-date:
Het installatiebedrijf is na heel veel bellen vanaf juni 2023 medio oktober 2023 eindelijk geweest.
De eerste contacten dateren vanaf februari/maart 2023.
De binnenunits op etage 2 en 3 bleken door dit bedrijf verkeerd(om) aangesloten te zijn.
Een veelvoorkomend issue bij dit bedrijf aldus de servicemonteur.
Het hele probleem had veel eerder opgelost kunnen zijn door het bedrijf als ze de eerste melding(en) serieus hadden genomen (en wij een koele zomer).