LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kunststof kozijnen in Limburg

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
MauriceM1974
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 mar 2004 09:22

Kunststof kozijnen in Limburg

Ongelezen bericht door MauriceM1974 »

Hoi,

Ik ben bezig om mijn woning op te knappen.
Ik zoek betrouwbare aannemers/bedrijven die kunststof kozijnen plaatsen in Limburg of Belgie.

Heeft iemand ervaringen hiermee? Er zijn er tientallen te vinden via de gouden gids maar zie toch graag wat de ervaringen zijn van diverse mensen.

Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt.

M. vr. gr.,

Mikam

martinusx
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 jan 2006 09:55

Re: Kunststof kozijnen in Limburg

Ongelezen bericht door martinusx »

Mijn ouders hebben afgelopen september alle kozijnen laten vervangen door kunstof kozijnen. Cuypers uit Posterholt heeft dat gedaan, heel mooi en strak met mooie materialen. Ze zijn er heel tevreden over.

Wijzelf hebben Cuypers ook al opdracht gegeven om onze kozijnen te vervangen. Ze zijn niet goedkoop, maar ook niet echt duur. Ze werken heel vriendelijk, netjes en stipt. Nadeel is wel dat ze geen dakkapellen doen, maar ik heb er het volste vertrouwen in.

Een offerte van Exakta bijvoorbeeld, joeg ons de stuipen op het lijf, zo duur en we moesten direct beslissen. Niet doen dus!

Succes!

MauriceM1974
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 mar 2004 09:22

Re: Kunststof kozijnen in Limburg

Ongelezen bericht door MauriceM1974 »

Het belangrijkste wat ik tot nu toe heb uitgezocht is dat je het beste een firma kunt uitkiezen die een VKG-kerumerk hebben. http://www.vkgkozijn.nl/

VKG-keurmerk - de organisatie
De leveranciers die dit VKG-keurmerk voeren onderscheiden zich door kwaliteit en betrouwbaarheid. Het VKG-keurmerk staat garant voor een gedegen organisatie. Voor professionele bedrijven die met elkaar samenwerken om de consument duidelijkheid, kwaliteit, service en (financiële) zekerheid te bieden.

Erwin2006
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 feb 2006 15:10

Re: Kunststof kozijnen in Limburg

Ongelezen bericht door Erwin2006 »

Wij hebben kozijnen laten plaatsen door Arie Hodzelmans uit Melick in Limburg. Speciaal vanuit Limburg naar Den Haag laten komen, was toch nog een stuk goedkoper dan hier in de regio. Perfect werk tegen een heel goede prijs. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Cuypers is dit een wat kleinschaliger bedrijf, met meer aandacht voor de klant, speciale wensen en er wordt echt vakwerk geleverd. De kozijnen worden geleverd met alle relevante keurmerken en worden ook in Limburg geproduceerd.
Echt een aanrader!
www.ariehodzelmans.nl

gebo-kunststoftechniek.nl
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 apr 2006 13:39

Re: Kunststof kozijnen in Limburg

Ongelezen bericht door gebo-kunststoftechniek.nl »

hallo ik heb mijn kozijnen door gebo kunststoftechniek laten doen ik ben er tevreden over de werk wijze van de heren ze zijn ook niet duur en ze hebben het merk schuco en dat is altijd een goed merk heb ik mij laten vertelen door een aantal andere bedrijfen die het merk hebben

www.gebo-kunststoftechniek.nl

helper
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 mar 2006 12:55

Re: Kunststof kozijnen in Limburg

Ongelezen bericht door helper »

Denk eens aan Alcast in Castenray, gemeente Venray. Zij maken en plaatsen zelf. Correcte prijs, goed werk en als er toch iets fout gaat, wordt het vakkundig hersteld (zonder extra kosten

habeetje
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 aug 2006 23:41

Re: Kunststof kozijnen in Limburg

Ongelezen bericht door habeetje »

Henri van Oosten montage uit Brunssum.

habeetje
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 aug 2006 23:41

Re: Kunststof kozijnen in Limburg

Ongelezen bericht door habeetje »

Frans Storms uit Wijnandsrade

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Kunststof kozijnen in Limburg

Ongelezen bericht door NAK »

Ik heb mijn hele boven etage laten doen door www.thermobv.nl/ uit Boxmeer.
Prima vaklui maar wat belangrijker is je wordt als klant keurig behandeld.

bobbel
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 nov 2006 09:44

Re: Kunststof kozijnen in Limburg

Ongelezen bericht door bobbel »

Ga NOOIT met Vlitrad uit Sittard in zee,
Ze kunnen nog niet eens een voor pui opmeten, want ik heb nu twee verschillende deuren.En als ge problemen hebt moet je altijd schelden of een advocaat laten bellen (Kost ook weer extra geld)

DUS HEEL KORT GEZEGD EEN WAARDELOZE FIRMA.

Gesloten