ik weet niet waar het anders te plaatsen dan hier:
Wij hebben vorige week kunststof kozijnen laten plaatsen in een bestaand huis waar eerder al houten kozijnen zaten. Nu is ons opgevallen dat bij de nieuwe kozijnen aan de buiten EN binnenkant een afdekstrip is geplaatst van ongeveer 5 cm, erboven. De kozijnen hadden dus zowel binnen als buiten 5 cm groter gekunt. Tijdens het plaatsen hoorden we 2 bouwvakkers ook zeggen dat de kozijnen eigenlijk wel wat groter mochten. Wij bellen met de winkel waar we ze hebben gekocht, en ze vertelden ons dat het in bestaande situaties niet altijd zo kan zijn dat het binnen en buiten netjes aansluit. Als het binnen aansluit wil dat niet altijd zeggen dat het buiten ook goed aansluit. Maar binnen sluit het helemaal niet aan, en tijdens de plaatsing heb ik zelf nog opgelet en ik vond ook dat er vrij veel ruimte tussen de bestaande en nieuwe kozijnen zat. Wat moet ik nu doen!!?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kunststof kozijnen
Re: kunststof kozijnen
Een brief sturen naar het bedrijf en duidelijk maken dat U niet accoord bent met de plaatsing. En niet betalen!!!!
Waarschijnlijk zijn de kozijnen te klein ingemeten.
Waarschijnlijk zijn de kozijnen te klein ingemeten.
ik denk als ik dat zo hoor
dat ze de oude kozijnenen er helemaal
niet uit gehaalt hebben
maar gewwon de nieuwe in de oude hebben gezet
dat ze de oude kozijnenen er helemaal
niet uit gehaalt hebben
maar gewwon de nieuwe in de oude hebben gezet
Inderdaad lijkt het erop dat men het "oude" houten kozijn heeft laten zitten en de nieuwe kunststof kozijnen hierop heeft gemonteerd.
De "oude" houten kaders heeft men afgewerkt met kunststof latten. Ik neem aan dat deze baggerboer prijstechnisch erg interessant was t.o.v. andere aanbieders.
Tip voor mensen die van plan zijn om kunststof te laten plaatsen. Let op het VKG-keurmerk.
De "oude" houten kaders heeft men afgewerkt met kunststof latten. Ik neem aan dat deze baggerboer prijstechnisch erg interessant was t.o.v. andere aanbieders.
Tip voor mensen die van plan zijn om kunststof te laten plaatsen. Let op het VKG-keurmerk.
Ja ik zit zelf in de kozijnen bij een vrij goed bedrijf
ook al ben ik nu als zzper aan de gang gegaan
VKG keur is een zeer goede hulp om naar te kijke
voordat u ergens mee in zee gaat
neemt niet weg dat de verkopers zo eerlijk moeten zijn
dat ze vertellen hoe de kozijnen geplaatst worden
opzicht is er niet veel mis om de kozijnen in de oude te plaatsen
als de oude niet verot zijn op de uitzondering
maar de prijs moet daar dan ook naar zijn
gr ramses
ook al ben ik nu als zzper aan de gang gegaan
VKG keur is een zeer goede hulp om naar te kijke
voordat u ergens mee in zee gaat
neemt niet weg dat de verkopers zo eerlijk moeten zijn
dat ze vertellen hoe de kozijnen geplaatst worden
opzicht is er niet veel mis om de kozijnen in de oude te plaatsen
als de oude niet verot zijn op de uitzondering
maar de prijs moet daar dan ook naar zijn
gr ramses
-
We kennen in Nederland reclamerecht. Maak daarvan gebruik.
Bezwaar aantekenen bij de leverancier, dus vanwie u de kozijnen hebt gekocht, per aangetekend schrijven
Bezwaar aantekenen bij de leverancier, dus vanwie u de kozijnen hebt gekocht, per aangetekend schrijven