Nou zoals jullie begrijpen zijn wij ook gedupeerd door ASK/xxx.
Als we samenwerkendan kunnen we misschien iets ondernemen en hopelijk nog iets van ons geld terug krijgen.
Zeker moeten we ervoor zorgen dat xxx geen slachtoffers meer kan maken.
We hebben al in een twents streekblad een oproep gedaan, misschien is de volgende stap een landelijke krant.
Of misschien Hart van Nederland?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opgelicht door askbouwteam te Nijverdal plaatsing dakkapel
-
Re: opgelicht door askbouwteam te Nijverdal plaatsing dakkapel
Inderdaad ben ik het helemaal mee eens, maakt me niet uit hoe hij wordt aangepakt, maar hij mag hier toch niet ongestraft mee doorgaan??? De rijdende rechter zou misschien ook een optie zijn.
Daarom moeten we van zoveel mogelijk gedupeerden hun verhaal hebben, allicht dat we er dan meer mee kunnen dan individueel..
Groetjes Miranda....
Daarom moeten we van zoveel mogelijk gedupeerden hun verhaal hebben, allicht dat we er dan meer mee kunnen dan individueel..
Groetjes Miranda....
ook wij zijn in zekere zin bedonderd door xx van ASK Bouwteam, maar dan als leverancier, besteld kozijnen en komt ze niet halen (gelukkig doen wij alleen met kontante betaling, anders was ik nu alles kwijt geweest). met een smoes dat ie problemen had, en dat z´n bank bij zou springen, maar na deze verhalen gelezen te hebben, weet ik wat de oorzaak is, heb nog steeds 3 kozijnen van hem staan, mischien zijn die wel voor 1 van U
Allen,
Zoals eerder gemeld hadden wij ook een geschil met ASK c.q. dhr. xxx.
Wij hebben hier een rechtzaak voor aangespannen, en de uitspraak hiervan was (24 oktober) dat wij in ons recht stonden. ASK moet conform de uitspraak nu 3300 Euro aan ons uitkeren.
Helaas is op 7 november ASK failliet verklaard. Dit betekent concreet dat de vrouw van xxx persoonlijk failliet is en wij nog lang kunnen wachten op ons geld...
Je kan iig geen zaken meer doen met ASK Bouwteam...
Amersfoort
Zoals eerder gemeld hadden wij ook een geschil met ASK c.q. dhr. xxx.
Wij hebben hier een rechtzaak voor aangespannen, en de uitspraak hiervan was (24 oktober) dat wij in ons recht stonden. ASK moet conform de uitspraak nu 3300 Euro aan ons uitkeren.
Helaas is op 7 november ASK failliet verklaard. Dit betekent concreet dat de vrouw van xxx persoonlijk failliet is en wij nog lang kunnen wachten op ons geld...
Je kan iig geen zaken meer doen met ASK Bouwteam...
Amersfoort