LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rotim
Re: Rotim
ROTIM is totaal niet geschikt en alle verhalen komen op hetzelfde neer. Geen communicatie, niet bereikbaar en zich niet aan afspraken houden.
Neem contact op met directie van Piet Klerxks, zodat deze weet wat er door personeel NIET gedaan en WEL beloofd is.
Succes!
Neem contact op met directie van Piet Klerxks, zodat deze weet wat er door personeel NIET gedaan en WEL beloofd is.
Succes!
Re: Rotim
Ik vind het heel vervelend om te moeten zeggen, maar wat ben ik blij dat wij niet de enigen zijn met problemen met Rotim PI BV!!!!
Ons gruwelverhaal:
Op 25 juni 2007 is Rotim (aanbevolen door Piet Klerkx Sanitair BV) begonnen met de installatie van onze luxe badkamer. Voortvarend gingen zij te werk..... tot 6 juli 2007. De badkamer was toen half af. Wij hebben toen, op aanvraag van xxx van Rotim het gehele bedrag overgemaakt. Vanaf dat moment........ helemaal niets meer. Beloftes, leugens (toen lag er ook al maandenlang een kind in het ziekenhuis) van onze kant thuiszitten en niet op komen dagen, telefoon niet opnemen etc, etc. Jullie verhalen zijn voor ons heel herkenbaar. Van 6 juli tot eind augustus heeft de hele boel stilgelegen, mede i.v.m. de bouwvak. Daarna zijn er nog 2 mensen 1 dag geweest om de kitnaad in de douche te vervangen en het bad te plaatsen. (Ja, wij hebben 8 weken ons aan de kraan moeten wassen omdat de kitnaad in de douche niet goed was aangelegd). Eind augustus hebben wij de rechtsbijstand ingeschakeld en een ingebrekestelling verstuurd. Tot 6 september hadden ze de tijd om de boel af te maken. Geen reactie. Daarna hebben wij de overeenkomst voor het gedeelte dat niet af was en voor de werkzaamheden die niet deugdelijk waren uitgevoerd, de overeenkomst ontbonden (lekkende douchekolom, voor de 2e keer een lekkende kitnaad in de douche, een lekkend zwevend toilet). Ook daar is door Rotim niet op gereageerd. Ik heb persoonlijk de vestigingsmanager van Piet Klerkx op de hoogte gebracht van de situatie. Resultaat: hij heeft er niets mee gedaan en ik werd op een gegeven moment ook niet meer naar hem doorverbonden. De hoop laaide op toen mw. Sijbrands een bericht plaatste op deze site om toch vooral contact op te nemen met Piet Klerkx in geval van problemen met Rotim. Met haar heb ik na het achterlaten van wel 3 berichten, mee gesproken. Zij was een en al medeleven en had van haar directeur, dhr xxx, de opdracht gekregen de problemen op te lossen. Piet Klerkx was dan juridisch wel niet aansprakelijk maar wel moreel vond zij. En ik ook trouwens. Op 16 oktober heb ik met haar gesproken en zij beloofde dat wij snel van onze badkamer zouden kunnen genieten. Er zou een oplossing worden gezocht. Ik heb haar 23 oktober een mail gestuurd: geen reactie, Ik heb haar die dag ook gebeld en een bericht achtergelaten: geen reactie. Een week later, vandaag, weer gebeld: het antwoord van de telefoniste: iedereen met een klacht over Rotim moet zij via de mail bij haar aankondigen....... Kortom: mw. xxx krijg je dus ook niet meer te spreken. Of er zijn zoveel klachten dat zij het niet meer aankan, of.....er wordt gewoon weer afgewimpeld. Als je de klanten wilt helpen dat laat je toch iets van je horen als bedrijf zijnde en dan laat je mensen toch geen weken wachten????? Mw. Sijbrands verzekerde mij dat Piet Klerkx geen zaken meer deed met Rotim. Nou, niets is minder waar. De eigenaar van Piet Klerkx is ook de eigenaar van Brugman en Wooning..... en ik las dat mensen die een badkamer bij Brugman hebben gekocht gewoon worden doorverwezen naar dat stelletje oplichters. Dit zegt mijns inziens ook heel veel over de grote baas achter Piet Klerkx.
Wij gaan verder met onze gerechterlijke stappen. Volgende week komt de expert om te kijken hoeveel schade wij hebben. Dit loopt ws in de duizenden euro's. Wij kunnen niet in bad, de radiator is niet geplaatst, de douche lekt, de toilet lekt, de afvoer van de fontein is niet geplaatst en het bad is niet gevoegd. Oh ja, dat zou ik bijna vergeten, de badkranen hebben ze ook nog niet gemonteerd. Gelukkig dat wij het badkamermeubel door de keukenleverancier hebben laten plaatsen want anders had tandenpoetsen in de badkamer er ook niet ingezeten. Kortom: een blamage!!! Niet alleen van Rotim maar ook van Piet Klerkx die in elk geval van de klachten afwist vanaf 23 augustus 2007. Hoe? Doordat wij de ingebrekestelling digitaal naar de vestigingsmanager hebben verzonden!!!! Maar Piet Klerkx gaat pas reageren als teveel klachten op het Internet verschijnen. Beetje jaamer, niet waar?
De hoop een gedeelte van ons geld terug te krijgen hebben wij laten varen. Maar dat een bedrijf op deze wijze gewoon door kan blijven gaan is gewoon schandalig. En het ergste is nog dat Piet Klerkx (zoals het er naar uitziet) de gedupeerden een worst voorhoudt waar ze niet in mogen happen.
Waarschuwing: MIJDT PIET KLERKX, DAN MIJDT U AUTOMATISCH OOK ROTIM!!!!!!
Ons gruwelverhaal:
Op 25 juni 2007 is Rotim (aanbevolen door Piet Klerkx Sanitair BV) begonnen met de installatie van onze luxe badkamer. Voortvarend gingen zij te werk..... tot 6 juli 2007. De badkamer was toen half af. Wij hebben toen, op aanvraag van xxx van Rotim het gehele bedrag overgemaakt. Vanaf dat moment........ helemaal niets meer. Beloftes, leugens (toen lag er ook al maandenlang een kind in het ziekenhuis) van onze kant thuiszitten en niet op komen dagen, telefoon niet opnemen etc, etc. Jullie verhalen zijn voor ons heel herkenbaar. Van 6 juli tot eind augustus heeft de hele boel stilgelegen, mede i.v.m. de bouwvak. Daarna zijn er nog 2 mensen 1 dag geweest om de kitnaad in de douche te vervangen en het bad te plaatsen. (Ja, wij hebben 8 weken ons aan de kraan moeten wassen omdat de kitnaad in de douche niet goed was aangelegd). Eind augustus hebben wij de rechtsbijstand ingeschakeld en een ingebrekestelling verstuurd. Tot 6 september hadden ze de tijd om de boel af te maken. Geen reactie. Daarna hebben wij de overeenkomst voor het gedeelte dat niet af was en voor de werkzaamheden die niet deugdelijk waren uitgevoerd, de overeenkomst ontbonden (lekkende douchekolom, voor de 2e keer een lekkende kitnaad in de douche, een lekkend zwevend toilet). Ook daar is door Rotim niet op gereageerd. Ik heb persoonlijk de vestigingsmanager van Piet Klerkx op de hoogte gebracht van de situatie. Resultaat: hij heeft er niets mee gedaan en ik werd op een gegeven moment ook niet meer naar hem doorverbonden. De hoop laaide op toen mw. Sijbrands een bericht plaatste op deze site om toch vooral contact op te nemen met Piet Klerkx in geval van problemen met Rotim. Met haar heb ik na het achterlaten van wel 3 berichten, mee gesproken. Zij was een en al medeleven en had van haar directeur, dhr xxx, de opdracht gekregen de problemen op te lossen. Piet Klerkx was dan juridisch wel niet aansprakelijk maar wel moreel vond zij. En ik ook trouwens. Op 16 oktober heb ik met haar gesproken en zij beloofde dat wij snel van onze badkamer zouden kunnen genieten. Er zou een oplossing worden gezocht. Ik heb haar 23 oktober een mail gestuurd: geen reactie, Ik heb haar die dag ook gebeld en een bericht achtergelaten: geen reactie. Een week later, vandaag, weer gebeld: het antwoord van de telefoniste: iedereen met een klacht over Rotim moet zij via de mail bij haar aankondigen....... Kortom: mw. xxx krijg je dus ook niet meer te spreken. Of er zijn zoveel klachten dat zij het niet meer aankan, of.....er wordt gewoon weer afgewimpeld. Als je de klanten wilt helpen dat laat je toch iets van je horen als bedrijf zijnde en dan laat je mensen toch geen weken wachten????? Mw. Sijbrands verzekerde mij dat Piet Klerkx geen zaken meer deed met Rotim. Nou, niets is minder waar. De eigenaar van Piet Klerkx is ook de eigenaar van Brugman en Wooning..... en ik las dat mensen die een badkamer bij Brugman hebben gekocht gewoon worden doorverwezen naar dat stelletje oplichters. Dit zegt mijns inziens ook heel veel over de grote baas achter Piet Klerkx.
Wij gaan verder met onze gerechterlijke stappen. Volgende week komt de expert om te kijken hoeveel schade wij hebben. Dit loopt ws in de duizenden euro's. Wij kunnen niet in bad, de radiator is niet geplaatst, de douche lekt, de toilet lekt, de afvoer van de fontein is niet geplaatst en het bad is niet gevoegd. Oh ja, dat zou ik bijna vergeten, de badkranen hebben ze ook nog niet gemonteerd. Gelukkig dat wij het badkamermeubel door de keukenleverancier hebben laten plaatsen want anders had tandenpoetsen in de badkamer er ook niet ingezeten. Kortom: een blamage!!! Niet alleen van Rotim maar ook van Piet Klerkx die in elk geval van de klachten afwist vanaf 23 augustus 2007. Hoe? Doordat wij de ingebrekestelling digitaal naar de vestigingsmanager hebben verzonden!!!! Maar Piet Klerkx gaat pas reageren als teveel klachten op het Internet verschijnen. Beetje jaamer, niet waar?
De hoop een gedeelte van ons geld terug te krijgen hebben wij laten varen. Maar dat een bedrijf op deze wijze gewoon door kan blijven gaan is gewoon schandalig. En het ergste is nog dat Piet Klerkx (zoals het er naar uitziet) de gedupeerden een worst voorhoudt waar ze niet in mogen happen.
Waarschuwing: MIJDT PIET KLERKX, DAN MIJDT U AUTOMATISCH OOK ROTIM!!!!!!
Re: Rotim
Iedereen die klachten heeft over Rotim moet gewoon de secretaresse van dhr xxx bellen. Deze man belt wel terug en zoekt een oplossing voor de problemen.
En voor iedereen die geld terug wil halen bij Rotim heeft pech bedrijf staat onder curatele. Ook ik heb rechtsbijstand ingeschakeld en hier geen reactie opgehad. Verder wist Piet Klerkx al veel langer van de problemen van Rotim
En voor iedereen die geld terug wil halen bij Rotim heeft pech bedrijf staat onder curatele. Ook ik heb rechtsbijstand ingeschakeld en hier geen reactie opgehad. Verder wist Piet Klerkx al veel langer van de problemen van Rotim
Re: Rotim
Vandaag brak helemaal mijn klomp!
Gister heeft Angelique ons beloofd dat r vandaag iemand zou komen om de badkamer af te maken. NIEMAND.
We zijn gelijk weer met haar gaan bellen (onze bank heeft ZONDER onze toestemming het tweede bedrag overgemaakt, dus ze maken het maar af!) Na zo'n twintig keer bellen nam haar dochtertje op. (deze lag toch in het ziekenhuis, of was het nou haar zoontje?) "Mogen wij mama even spreken?" Dochter haalt de moeder en zonder ook maar iets te zeggen hangt ze op.
Ook hebben we het telefoonnr. van 1 medewerker van haar. Deze neemt wel zijn telefoon op maar kan ons eigenlijk ook niet helpen, Ook hij kon haar vandaag niet te pakken krijgen zei hij.
Inmiddels ook contact met Linda Sijbrands, zij belde mij zelf nadat ik met Brugman had gebeld. Vrijdag het hele verhaal gedaan ze zou een oplossing zoeken. Gister contact met haar geprobeerd te leggen vandaag eindelijk gelukt. Ze kon me vandaag niets zeggen maar beloofde morgen voor d middag meer te weten.
IK BEN BENIEUWD!!
Gister heeft Angelique ons beloofd dat r vandaag iemand zou komen om de badkamer af te maken. NIEMAND.
We zijn gelijk weer met haar gaan bellen (onze bank heeft ZONDER onze toestemming het tweede bedrag overgemaakt, dus ze maken het maar af!) Na zo'n twintig keer bellen nam haar dochtertje op. (deze lag toch in het ziekenhuis, of was het nou haar zoontje?) "Mogen wij mama even spreken?" Dochter haalt de moeder en zonder ook maar iets te zeggen hangt ze op.
Ook hebben we het telefoonnr. van 1 medewerker van haar. Deze neemt wel zijn telefoon op maar kan ons eigenlijk ook niet helpen, Ook hij kon haar vandaag niet te pakken krijgen zei hij.
Inmiddels ook contact met Linda Sijbrands, zij belde mij zelf nadat ik met Brugman had gebeld. Vrijdag het hele verhaal gedaan ze zou een oplossing zoeken. Gister contact met haar geprobeerd te leggen vandaag eindelijk gelukt. Ze kon me vandaag niets zeggen maar beloofde morgen voor d middag meer te weten.
IK BEN BENIEUWD!!
Re: Rotim
Beste badkamer
Als je eens wist hoe vaak ons is beloofd dat er iemand zou komen en niemand kwam opdagen........ En ze heeft altijd weer een ander excuus als je haar dan te spreken krijgt. Ze belt altijd "zo terug" of "later" maar dat doet ze niet. En dan blijkt later dat haar werknemers, als je die spreekt, niet naar de klanten toegaan omdat Rotim hen ook niet betaalt voor de werkzaamheden die zij verrichten voor Rotim . Ze behandelen de eigen mensen net zo slecht als de klanten. Maar ik hoop voor alle gedupeerden dat Piet Klerkx zijn belofte waarmaakt en voor een oplossing zorgt.
Ik heb tot nu toe niets meer vernomen van Piet Klerkx of mw. Sijbrands. Ik hoop op een oplossing!
Als je eens wist hoe vaak ons is beloofd dat er iemand zou komen en niemand kwam opdagen........ En ze heeft altijd weer een ander excuus als je haar dan te spreken krijgt. Ze belt altijd "zo terug" of "later" maar dat doet ze niet. En dan blijkt later dat haar werknemers, als je die spreekt, niet naar de klanten toegaan omdat Rotim hen ook niet betaalt voor de werkzaamheden die zij verrichten voor Rotim . Ze behandelen de eigen mensen net zo slecht als de klanten. Maar ik hoop voor alle gedupeerden dat Piet Klerkx zijn belofte waarmaakt en voor een oplossing zorgt.
Ik heb tot nu toe niets meer vernomen van Piet Klerkx of mw. Sijbrands. Ik hoop op een oplossing!
Re: Rotim
Ook wij hebben talloze keren voor niets een vrije dag genomen. De hele dag zit je dan te wachten en als je gaat bellen wordt er niet opgenomen, er wordt niet gereageerd op sms of er wordt opgenomen en meteen opgehangen. Als je dan Piet Klerkx belt dan verbonden zij je door met Angelique. (ze nam wel op op als Piet Klerkx of onderaannemers bellen) en dan werd je teruggebeld (niet). Ook Piet Klerkx belt maar niet terug. Ik word hier nu toch wel een beetje wanhopig van!
Re: Rotim
Beste Douchekop,
Ik neem aan dat jullie ook mw. Sijbrands hebben benaderd? Als duidelijk is dat meerdere gedupeerden niet door haar worden teruggebeld is het misschien het overwegen waard om ons collectief aan te melden voor de uitzending van Tros Radar........Misschien dat er dan wel wordt gereageerd....
Ik neem aan dat jullie ook mw. Sijbrands hebben benaderd? Als duidelijk is dat meerdere gedupeerden niet door haar worden teruggebeld is het misschien het overwegen waard om ons collectief aan te melden voor de uitzending van Tros Radar........Misschien dat er dan wel wordt gereageerd....
Re: Rotim
Misschien hier een stimulans voor jullie....
Onze badkamer is af!
Wij hebben echt continu aan de telefoon gehangen. Als we Angelique niet konden bereiken hadden we het telefoonnummer van de opzichter gekregen. Deze bleek wel gevoelig te zijn als de druk op hem werd opgevoerd, en was ook vaker bereikbaar. Hij ondernam echter niets zonder goedkeuring van Angelique, maar ik heb het idee dat hij achter de schermen ook enige druk heeft uitgeoefend (opspelend geweten?). We hebben niet boos gedaan, mooi weer gespeeld, net gedaan of er niets aan de hand was.
En uiteindelijk is er vandaag iemand gekomen die onze badkamer af heeft gemaakt. Ik schrijf dit niet om zout in jullie wonden te gooien maar om jullie te helpen. Ik denk dat dit de enige manier is.
Nog een tip voor de mensen die het echt zat zijn en de tweede betaling nog niet hebben gedaan;
Stuur een aangetekende brief naar Rotim met de mededeling dat ze nog een bepaalde tijd (een week bijv.) de kans krijgen om de boel af te maken. Doen ze dit niet, je dan de overeenkomst als nietig beschouwd en een andere aannemer in de arm gaat nemen.
Ik denk dat je dan ook juridisch sterk staat, maar weet dit natuurlijk niet zeker. Dit kun je natuurlijk navragenbij het http://www.hetjl.nl.
Dit was wat wij ook van plan waren toen we nog niet wisten dat de tweede betaling ook al was gedaan.
Ik wens iedereen sterkte en succes met de strijd!
En mochten jullie je opgeven voor Tros Radar, WIJ zijn van de Partij!!
Dit kan namelijk zo niet langer! Ookal zijn onze problemen inmiddels opgelost, ook wij voelen ons slachtoffer.
Onze badkamer is af!
Wij hebben echt continu aan de telefoon gehangen. Als we Angelique niet konden bereiken hadden we het telefoonnummer van de opzichter gekregen. Deze bleek wel gevoelig te zijn als de druk op hem werd opgevoerd, en was ook vaker bereikbaar. Hij ondernam echter niets zonder goedkeuring van Angelique, maar ik heb het idee dat hij achter de schermen ook enige druk heeft uitgeoefend (opspelend geweten?). We hebben niet boos gedaan, mooi weer gespeeld, net gedaan of er niets aan de hand was.
En uiteindelijk is er vandaag iemand gekomen die onze badkamer af heeft gemaakt. Ik schrijf dit niet om zout in jullie wonden te gooien maar om jullie te helpen. Ik denk dat dit de enige manier is.
Nog een tip voor de mensen die het echt zat zijn en de tweede betaling nog niet hebben gedaan;
Stuur een aangetekende brief naar Rotim met de mededeling dat ze nog een bepaalde tijd (een week bijv.) de kans krijgen om de boel af te maken. Doen ze dit niet, je dan de overeenkomst als nietig beschouwd en een andere aannemer in de arm gaat nemen.
Ik denk dat je dan ook juridisch sterk staat, maar weet dit natuurlijk niet zeker. Dit kun je natuurlijk navragenbij het http://www.hetjl.nl.
Dit was wat wij ook van plan waren toen we nog niet wisten dat de tweede betaling ook al was gedaan.
Ik wens iedereen sterkte en succes met de strijd!
En mochten jullie je opgeven voor Tros Radar, WIJ zijn van de Partij!!
Dit kan namelijk zo niet langer! Ookal zijn onze problemen inmiddels opgelost, ook wij voelen ons slachtoffer.
Re: Rotim
Beste mensen van badkamer,
Ik ben heel, heel erg blij voor jullie, maar de opties die jullie aangeven hebben wij al meerdere malen uitgeprobeerd. Ook wij hebben nooit een verkeerd woord tegen Angelique gezegd, ook wij zijn altijd vriendelijk gebleven, tot op de dag van vandaag. Maar voor ons heeft dat niet mogen baten. De reden dat wij nu pas naar buiten zijn gekomen met ons verhaal en niet eerder (terwijl wij al 5 maanden bezig zijn) is dat wij ons nu ook door Piet Klerkx in de steek gelaten voelen. Wij hebben Rotim zelfs een aantal maanden de kans gegeven de klus te klaren, het heeft alleen niet mogen baten. Maar voor jullie: veel badder en doucheplezier!!!
Ik ben heel, heel erg blij voor jullie, maar de opties die jullie aangeven hebben wij al meerdere malen uitgeprobeerd. Ook wij hebben nooit een verkeerd woord tegen Angelique gezegd, ook wij zijn altijd vriendelijk gebleven, tot op de dag van vandaag. Maar voor ons heeft dat niet mogen baten. De reden dat wij nu pas naar buiten zijn gekomen met ons verhaal en niet eerder (terwijl wij al 5 maanden bezig zijn) is dat wij ons nu ook door Piet Klerkx in de steek gelaten voelen. Wij hebben Rotim zelfs een aantal maanden de kans gegeven de klus te klaren, het heeft alleen niet mogen baten. Maar voor jullie: veel badder en doucheplezier!!!
Re: Rotim
Wat heel spijtig is dat het bedrijf Piet Klerxks dus door blijft gaan met deze zaak ondanks alle ellende van iedereen met dit bedrijf.
Hebben ze er nog niet van geleerd??
We wensen u veel sterkte toe en de enige tip die helpt is om de betalingen in termijnen te doen, ieder keer iets na gedane arbeid....
Ook al gaan ze dreigen, niet doen.
Heel veel succes.
Hebben ze er nog niet van geleerd??
We wensen u veel sterkte toe en de enige tip die helpt is om de betalingen in termijnen te doen, ieder keer iets na gedane arbeid....
Ook al gaan ze dreigen, niet doen.
Heel veel succes.
Re: Rotim
Dank je!
We gaan nog even om de tafel met Piet Klerkx, uit voorzorg. Ook zullen we "er bovenop zitten" tijdens de installatie en sowieso voorzichtig zijn met betalen!
Misschien valt het allemaal wel mee en plaatsen ze bv. 25 badkamers waarvan het bij 2 fout gaat en dat dat dan hier gemeld wordt. Maar we zullen allert zijn, dat is zeker.
Dat PK hen nog aanprijst vind ik dus ook zeer vreemd..
We gaan nog even om de tafel met Piet Klerkx, uit voorzorg. Ook zullen we "er bovenop zitten" tijdens de installatie en sowieso voorzichtig zijn met betalen!
Misschien valt het allemaal wel mee en plaatsen ze bv. 25 badkamers waarvan het bij 2 fout gaat en dat dat dan hier gemeld wordt. Maar we zullen allert zijn, dat is zeker.
Dat PK hen nog aanprijst vind ik dus ook zeer vreemd..
Re: Rotim
wat betreft piet klerks, de manager praat met iedereen mee.
Zie de ervaringen met hem en Rotim in de diverse berichten...
Er staat geen enkele badkamerleverancier met zo'n reeks klachten van dezelfde aard en met zo'n afhandeling op internet. Dat zegt genoeg..
HELAAS!!! WEES WAAKZAAM!!!
Zie de ervaringen met hem en Rotim in de diverse berichten...
Er staat geen enkele badkamerleverancier met zo'n reeks klachten van dezelfde aard en met zo'n afhandeling op internet. Dat zegt genoeg..
HELAAS!!! WEES WAAKZAAM!!!
Re: Rotim
Rotim leverd een wanprestatie en komt geen ene afspraak na. Gemaakte afspraken worden glashard ontkent.
Wie herkent dit verhaal misschien kunnen we met elkaar meer bereiken want voor individuele klachten blijken ze ongevoelig. Wij zijn nu ruim vijf weken verder en nog steeds kunnen wij niet douchen de vooraf aangegeven max 10 dagen zijn allang verstreken. Ik ben van plan om tegen de firma Rotim juridische stappen te ondernemen en ze aansprakelijk te stellen voor de geleden schade. Om da zaak meer body te geven hebben we meer klachten nodig de firma Rotim beweerd namelijk dat wij de enige zijn die klachten hebben en dat ze altijd perfect werk leveren. (van Piet Klerkx horen we anders)
Wie herkent dit verhaal misschien kunnen we met elkaar meer bereiken want voor individuele klachten blijken ze ongevoelig. Wij zijn nu ruim vijf weken verder en nog steeds kunnen wij niet douchen de vooraf aangegeven max 10 dagen zijn allang verstreken. Ik ben van plan om tegen de firma Rotim juridische stappen te ondernemen en ze aansprakelijk te stellen voor de geleden schade. Om da zaak meer body te geven hebben we meer klachten nodig de firma Rotim beweerd namelijk dat wij de enige zijn die klachten hebben en dat ze altijd perfect werk leveren. (van Piet Klerkx horen we anders)
Re: Rotim
Ik wil even wat duidelijk maken aan alle mensen hierboven...
Ik moest een nieuwe badkamer aanschaffen en heb uiteindelijk gekozen voor Piet Klerkx. Natuurlijk heb ik van tevoren mijn huiswerk gedaan en heb ze geconfronteerd met het Rotim verhaal van trosradar...Ik heb uiteindelijk het sanitaire gedeelte gekocht bij Piet Klerkx. Hartstikke goed geholpen door een jongen daar die wist waar hij over praatte en ook nog goed technisch inzicht en supergoede uitleg had allerlei goede, handige en praktische tips gekregen van hem. Het gevoel zat echt goed en de spullen zijn fantastisch, goed en eerlijk tot elkander kunnen komen...moet zeggen ben nogal veeleissend. Toen installatie. Natuurlijk kan Piet Klerkx zorgen voor een totale renovatie voor mijn badkamer. Ik vertelde hem van Rotim en dat ik daar geen vertrouwen in had. Hij heeft op de koopovereenkomst echter een notitie gemaakt absoluut GEEN Rotim installatie. Uiteindelijk handtekening gezet voor installatie en het balletje is gaan rollen. Tuurlijk heb ik tussendoor wat dingen willen weten betreft mijn spullen en installatie en ben werkelijk waar fantastisch geholpen. Zelf de boel eruitgesloopt en gezorgd dat we onszelf wel konden onderhouden betreft onze lichamelijk onderhoud. Spullen zijn mooi op tijd geleverd en gelukkig zat er ook alles bij. Week later stonden de installateurs op de stoep...GEEN Rotim dus. 10 (werk)dagen later lag ik in mijn luxe badkamer fantastisch gemonteerd. FF terug op het gesprek met de verkoper...zij doen nog zaken met Rotim ja, maar niet lang meer, vanwege juridische zaken schijnt dat allemaal toch niet zo makkelijk te zijn en er zijn klanten die Rotim wel heeft geinstalleerd die wel zeer tevreden zijn en goed geholpen, dus Piet Klerkx heeft zich voorgenomen om de samenwerking met Rotim tot een minimum te brengen. Dus bij deze, koop uw sanitair bij Piet Klerkx en heb het over installatie met de verkoper. Alles kan in overleg geregeld worden. Mensen u heeft ook een bal om mee te spelen dus gebruik hem ook. Ik ben enthousiast over Piet Klerkx ( voornamelijk de verkoper en de producten ) en over de installateur...Succes voor iedereen die ook aan een nieuwe badkamer toe is. Niemand is perfect U ook niet...
Ik moest een nieuwe badkamer aanschaffen en heb uiteindelijk gekozen voor Piet Klerkx. Natuurlijk heb ik van tevoren mijn huiswerk gedaan en heb ze geconfronteerd met het Rotim verhaal van trosradar...Ik heb uiteindelijk het sanitaire gedeelte gekocht bij Piet Klerkx. Hartstikke goed geholpen door een jongen daar die wist waar hij over praatte en ook nog goed technisch inzicht en supergoede uitleg had allerlei goede, handige en praktische tips gekregen van hem. Het gevoel zat echt goed en de spullen zijn fantastisch, goed en eerlijk tot elkander kunnen komen...moet zeggen ben nogal veeleissend. Toen installatie. Natuurlijk kan Piet Klerkx zorgen voor een totale renovatie voor mijn badkamer. Ik vertelde hem van Rotim en dat ik daar geen vertrouwen in had. Hij heeft op de koopovereenkomst echter een notitie gemaakt absoluut GEEN Rotim installatie. Uiteindelijk handtekening gezet voor installatie en het balletje is gaan rollen. Tuurlijk heb ik tussendoor wat dingen willen weten betreft mijn spullen en installatie en ben werkelijk waar fantastisch geholpen. Zelf de boel eruitgesloopt en gezorgd dat we onszelf wel konden onderhouden betreft onze lichamelijk onderhoud. Spullen zijn mooi op tijd geleverd en gelukkig zat er ook alles bij. Week later stonden de installateurs op de stoep...GEEN Rotim dus. 10 (werk)dagen later lag ik in mijn luxe badkamer fantastisch gemonteerd. FF terug op het gesprek met de verkoper...zij doen nog zaken met Rotim ja, maar niet lang meer, vanwege juridische zaken schijnt dat allemaal toch niet zo makkelijk te zijn en er zijn klanten die Rotim wel heeft geinstalleerd die wel zeer tevreden zijn en goed geholpen, dus Piet Klerkx heeft zich voorgenomen om de samenwerking met Rotim tot een minimum te brengen. Dus bij deze, koop uw sanitair bij Piet Klerkx en heb het over installatie met de verkoper. Alles kan in overleg geregeld worden. Mensen u heeft ook een bal om mee te spelen dus gebruik hem ook. Ik ben enthousiast over Piet Klerkx ( voornamelijk de verkoper en de producten ) en over de installateur...Succes voor iedereen die ook aan een nieuwe badkamer toe is. Niemand is perfect U ook niet...
Re: Rotim
Bedenk wel steeds dat u, dankzij de ervaringen van de anderen helaas, het door u goed geregeld kon worden. Dat is voor u erg prettig!
Uw laatste zin komt in dat verband wat vreemd over omdat die mensen het niet over perfectie hebben maar over grote geleden schade en er een aantal helaas nog dagelijks last van hebben.
Hoop dat zij ook geholpen worden.
Uw laatste zin komt in dat verband wat vreemd over omdat die mensen het niet over perfectie hebben maar over grote geleden schade en er een aantal helaas nog dagelijks last van hebben.
Hoop dat zij ook geholpen worden.
Re: Rotim
Natuurlijk snap ik de situaties en vind ik het vreselijk voor diegene die nog steeds met wateroverlast of andere schade zitten. Maar ik wil zeggen dat het bedrijf waar het sanitair verkocht wordt los staat van het bedrijf deze plaatst. Sommige geven het op Piet Klerkx af onterecht in mijn optiek. Zij hebben het sanitaire gedeelte geleverd, als daar iets mis mee is ok, maar dat is in de meeste gevallen hier niet zo. Als mensen bij problemen Rotim niet kunnen bereiken waarom denkt u dan dat de mensen van Piet hun wel kunnen bereiken. Die zitten met hetzelfde probleem. Nogmaals ik val niemand af en vind het heel erg voor u en de rest. Maar goede dingen worden nooit echt verteld vandaar mijn reactie ook. Met hetgeen ik geholpen ben ben ik ervan overtuigd dat het uiteindelijk goed opgelost wordt...dus op hoop van zegen maar...
Re: Rotim
Wij hebben nog even gesproken met Piet Klerkx. We werden keurig teruggebeld door een medewerker en het was een prettig gesprek.Er is ook genoteerd dat dit gesprek heeft plaatsgevonden met data en tijdsnotatie. Zij weten dat er klachten zijn en hij gaf aan dat er momenteel geen nieuw werk aan Rotim wordt vertrekt, omdat zij eerst het achterstallig onderhoud dienen af te werken. Wij hebben de badkamer in augustus besteld, toen speelde het nog niet zo erg als nu het geval is, vandaar dat wij nog wel verwezen zijn naar Rotim.
Tevens verzekerde hij ons dat wij er voor 100% van kunnen uitgaan dat de installatie goed zal verlopen en keurig zal worden afgewerkt (en niet na bv. 5 maanden!). Hij gaf aan dat we altijd kunnen bellen als we het "niet vertrouwen" of als er dingen mis mochten gaan.
Ze realiseren zich terdege dat dit geen goede reclame is voor hun bedrijf en doen er momenteel alles aan om de lopende problemen op te lossen.
Daar gaan we maar even vanuit en vanaf volgende week zal bij ons de badkamer worden geplaats. Door Rotim.
Ik houd jullie op de hoogte.
Tevens verzekerde hij ons dat wij er voor 100% van kunnen uitgaan dat de installatie goed zal verlopen en keurig zal worden afgewerkt (en niet na bv. 5 maanden!). Hij gaf aan dat we altijd kunnen bellen als we het "niet vertrouwen" of als er dingen mis mochten gaan.
Ze realiseren zich terdege dat dit geen goede reclame is voor hun bedrijf en doen er momenteel alles aan om de lopende problemen op te lossen.
Daar gaan we maar even vanuit en vanaf volgende week zal bij ons de badkamer worden geplaats. Door Rotim.
Ik houd jullie op de hoogte.
Re: Rotim
Piet Klerkx kan Rotim altijd bereiken, en waarom??? Omdat Rotim nummerherkenning heeft. Meerdere gedupeerden geven aan dat Rotim bij hen niet reageert en bij medewerkers van Piet Klerkx wel. Ook de medewerkers van Piet Klerkx geven zelf aan dat Angelique ALTIJD opneemt als zij bellen.
En hetvis6 heeft gelijk: dat het voor mensen nu wel goed komt, komt wel doordat een hoop klachten, in ferme taal, op het forum zijn geplaatst.
En dat niemand perfect is was ons al duidelijk. Maar voorlopig kunnen wij, na dik 5 maanden, nog steeds niet in bad. U wel, Saniloog............Ben benieuwd hoe u had gereageerd in een situatie als de onze.........
En hetvis6 heeft gelijk: dat het voor mensen nu wel goed komt, komt wel doordat een hoop klachten, in ferme taal, op het forum zijn geplaatst.
En dat niemand perfect is was ons al duidelijk. Maar voorlopig kunnen wij, na dik 5 maanden, nog steeds niet in bad. U wel, Saniloog............Ben benieuwd hoe u had gereageerd in een situatie als de onze.........