Slotenmakersnel.nl is niet betrouwbaar
Re: Slotenmakersnel.nl is niet betrouwbaar
U kunt dat flipperen met een stukje plastic, klantenkaart of zo, ook zelf oefenen.
Als op google slotenmaker zoekt, kun je ook een kaart oproepen, dan zie je de adressen van slotenmakers uit de regio.triangel schreef: ↑26 okt 2022 17:26Juist, dat is mijn idee! Woonachtig in het oosten van het land, zou niet weten waar in mijn woonplaats een slotenmaker zit. Met googlen komt er niks naar voren behalve "advertenties" en 088 nrsBob Schurkjens schreef: ↑19 dec 2020 12:32Ik ben heel erg benieuwd hoe je een slotenmaker in de buurt vindt. Dat is zo makkelijk om te zeggen. We leven niet meer in de jaren 90.
Zoekopdracht Slotenmaker + plaatsnaam gebruikt? Bijvoorbeeld Slotenmaker Ruurlo? Dat levert bij mij bedrijven op uit Deventer, Ruurlo, Doetinchemtriangel schreef: ↑26 okt 2022 17:26Juist, dat is mijn idee! Woonachtig in het oosten van het land, zou niet weten waar in mijn woonplaats een slotenmaker zit. Met googlen komt er niks naar voren behalve "advertenties" en 088 nrsBob Schurkjens schreef: ↑19 dec 2020 12:32Ik ben heel erg benieuwd hoe je een slotenmaker in de buurt vindt. Dat is zo makkelijk om te zeggen. We leven niet meer in de jaren 90.
(Je schrijft het oosten, daarom een willekeurig dorp in het ooooost'n genomen)
Het kan iedereen overkomen dat je deur dichttrekt of dat hij dicht waait terwijl je sleutel nog binnen ligt. Om te voorkomen dat je buitengesloten raakt kun je het beste een reservesleutel bij familie of vrienden in de buurt te leggen. Is dat niet mogelijk kun je ook een reservesleutel sleutel aan je kleding of broeksriem bevestigen. Gaat dat niet omdat je naakt op de stoep staat, dan is er binnen tien minuten de politie aanwezig om je aan een deken te helpen.
Valt wel mee hoor. In mijn omgeving (Arnhem e.o.) kan ik er zeker 3 vinden die 24/7 bereikbaar zijn EN een fysiek adres in de buurt hebben. Beste is een lijstje in huis/ telefoon/portemonnee te hebben met nummer slotemaker, loodgieter en meer van die "redders in de nood".Bob Schurkjens schreef: ↑19 dec 2020 12:32Ik ben heel erg benieuwd hoe je een slotenmaker in de buurt vindt. Dat is zo makkelijk om te zeggen. We leven niet meer in de jaren 90.
Alleen als de betreffende slotenmaker Snel heet is het een logische domeinnaam. In alle andere gevallen moet je bedrijven met dat soort namen mijden als een enge ziekte.
Aygulf
vindt dit leuk
-
Dit bedrijf moet onmiddellijk gestopt worden
Nou, er geen gebruik van maken dan. Snelste manier om een bedrijf te stoppen.
"En hoe kom je bij dat briefje als je buitengesloten bent?"
Op je telefoon opslaan? Welkom in de 21ste eeuw. Maar een sleutel bij buren of ander adres is inderdaad het handigst.
-
Maar Bob, als je sleutel aan de binnenkant in het slot zit, heb je daar niet zoveel aan!Bob Schurkjens schreef: ↑19 dec 2020 13:03Dat heb ik al gedaan en ik zou het je - erewoord - niet kunnen vertellen.
Gelukkig woon ik in een hele rustige en veilige buurt. Een reservesleutel heb ik in plastic geseald ergens in mijn grote tuin verstopt. Dat is een betere oplossing.
Even naar je achterdeur lopenAlbert1955 schreef: ↑25 jan 2023 21:58Maar Bob, als je sleutel aan de binnenkant in het slot zit, heb je daar niet zoveel aan!
Ik heb gisteren via Slotenmakersnel een monteur gehad van SA Lockservice. Deze man is totaal niet deskundig. Kon mijn defecte driepuntsluiting niet repareren en gaf totaal verkeerd advies hoe hij het probleem zou oplossen. Rekent daarvoor een belachelijk tarief van €217 voor een uurtje werk.
Slotenmakersnel gebruikt overigens lokale nummers en op hun site staat een klantencijfer van 9,6 dat onmogelijk kan kloppen. Ook gebruiken ze keurmerken die ze niet hebben.
Slotenmakersnel gebruikt overigens lokale nummers en op hun site staat een klantencijfer van 9,6 dat onmogelijk kan kloppen. Ook gebruiken ze keurmerken die ze niet hebben.