LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wanders Kunststof kozijnen, kunnen wij u aanraden....

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
norman
Berichten: 37
Lid geworden op: 14 jun 2008 20:47

Re: Wanders Kunststof kozijnen, kunnen wij u aanraden....

Ongelezen bericht door norman »

:idea:
Laatst gewijzigd door norman op 12 okt 2008 15:17, 1 keer totaal gewijzigd.

roko72
Berichten: 178
Lid geworden op: 11 mar 2008 01:22

Re: Wanders Kunststof kozijnen, kunnen wij u aanraden....

Ongelezen bericht door roko72 »

zei ik je toch?? :wink: :D :wink:

Gerry21
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 sep 2008 11:54

Re: Wanders Kunststof kozijnen, kunnen wij u aanraden....

Ongelezen bericht door Gerry21 »

Hoi,

Ook wij hebben vorige week kozijnen gekregen van het bedrijf Wanders. En ook wij zijn super tevreden. Wat prachtig allemaal en zeker als je het vergelijkt bij ons in de straat met andere huizen met kunstofkozijnen. De afwerking is prachtig. Netjes en secuur. De mannen die hier werkte weten wat ze doen. Hebben een hoop kennis en geen probleem is bij hun niet op te lossen.

Dhr Wanders was zeer scherp in zijn prijs. Ik ben echt super blij dat wij via trosradar op dhr Wanders terecht zijn gekomen. En nee wij zijn echt geen familie of kennissen of medewerker. Wij zijn doodgewoon hele tevreden klanten.

Dhr Wanders en medewerkers bedankt!!!!!!!!!!!!!!!

norman
Berichten: 37
Lid geworden op: 14 jun 2008 20:47

Re: Wanders Kunststof kozijnen, kunnen wij u aanraden....

Ongelezen bericht door norman »

:roll:
Laatst gewijzigd door norman op 17 okt 2008 22:54, 1 keer totaal gewijzigd.

norman
Berichten: 37
Lid geworden op: 14 jun 2008 20:47

Re: Wanders Kunststof kozijnen, kunnen wij u aanraden....

Ongelezen bericht door norman »

:arrow:

meerst
Berichten: 143
Lid geworden op: 24 feb 2008 15:08

Re: Wanders Kunststof kozijnen, kunnen wij u aanraden....

Ongelezen bericht door meerst »

? Is dat verkeerd? Ik ben ook op zoek naar kozijnen. Zeg jij(norman) neem wanders niet?

Twijfel tussen wanders en SAMA

betweter
Berichten: 45
Lid geworden op: 17 okt 2008 14:25

Re: Wanders Kunststof kozijnen, kunnen wij u aanraden....

Ongelezen bericht door betweter »

Reageerd hier Peter Wanders zelf of start hijzelf steeds een topic op? Het is wel erg frappant hier op het furum. Wanders voor en Wanders na.

meerst
Berichten: 143
Lid geworden op: 24 feb 2008 15:08

Re: Wanders Kunststof kozijnen, kunnen wij u aanraden....

Ongelezen bericht door meerst »

Als je op mijn naam zoekt,. zul je zien dat ik al een hele tijd op dit forum post(en vooral op zoek ben naar klusadviezen)

Heb dus niks met Wanders te maken. Zoek gewoon een goede en bij vookeur niet te dure kozijnleverancier/plaatser

juppie
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 feb 2007 18:58

Re: Wanders Kunststof kozijnen, kunnen wij u aanraden....

Ongelezen bericht door juppie »

Wij hebben dit voorjaar kunststof kozijnen met aan de buitenzijde houtnerf structuur in de kleur creme laten plaatsen door de firma Volkerink uit weerselo, die de kozijnen in eigen werkplaats fabriceerd.
Het betrof hier 7 kozijnen met draai/kiep ramen en 1 achterdeur.
Alles voorzien van HR ++ glas en inzethorren en bij de achterdeur een plise hordeur.
Dit alles is ook van het merk Rehau en alles is tot in de puntjes afgewerkt binnen drie werkdagen.
De prijs die wij hiervoor hebben betaald is 12.300 euro.
Geen aanbetaling maar pas betalen na plaatsing.
Laatst gewijzigd door juppie op 26 okt 2008 00:56, 1 keer totaal gewijzigd.

betweter
Berichten: 45
Lid geworden op: 17 okt 2008 14:25

Re: Wanders Kunststof kozijnen, kunnen wij u aanraden....

Ongelezen bericht door betweter »

Wat fijn voor jullie zeg! GEWELDIG!

juppie
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 feb 2007 18:58

Re: Wanders Kunststof kozijnen, kunnen wij u aanraden....

Ongelezen bericht door juppie »

Betweter, waarom reageer je nu zo vreemd, of kun je er misschien niet tegen dat wij deze toch nette prijs hebben betaald voor een goed product van een goed, betrouwbaar, en zeer netjes werkend bedrijf
dat tenminste alle gemaakte afspraken keurig nakomt.

betweter
Berichten: 45
Lid geworden op: 17 okt 2008 14:25

Re: Wanders Kunststof kozijnen, kunnen wij u aanraden....

Ongelezen bericht door betweter »

Ik kan er zeer best wel tegen. Sterker nog, ik heb zelf ook kozijnen van Wanders. Prettig zaken gedaan met Peter. Echter, de ophef die steeds hier op het forum aan de dag word gelegd bevreemd mij een beetje. Er zijn meer bedrijven die goed zijn.

Als Wanders op het forum iets te ver naar beneden is afgezakt. Floep... daar is er weer één die hem naar boven blaast of een nieuw topic opstart. Vandaaruit komt mijn reactie.

Groetjes en maak er geen kozijnen crises van.

felicitas
Berichten: 159
Lid geworden op: 17 jun 2005 20:12

Re: Wanders Kunststof kozijnen, kunnen wij u aanraden....

Ongelezen bericht door felicitas »

betweter,

juppie had het niet over wanders maar over een ander kozijnen bedrijf en ja je hebt helemaal gelijk, je hoeft heus niet alleen maar kritiek te spuien in dit soort forums, maar inderdaad wanneer hij weer een beetje van de pagina wegvalt is die er ineens weer.
en inderdaad er zijn meerdere goede bedrijven als mensen maar de tijd nemen om dat te onderzoeken

cbuil
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 dec 2008 09:33

Re: Wanders Kunststof kozijnen, kunnen wij u aanraden....

Ongelezen bericht door cbuil »

Hallo,

Wij hebben in onze vorige woning in 2004 alle kozijnen en buitendeuren laten vervangen door kunstof. Dit is gedaan door de firma Wanders uit Kleef. Uiteraard hebben wij ook offertes bij Nederlandse bedrijven opgevraagd, maar het prijsverschil was gewoonweg veel te groot. Tevens zijn er maar weinig bedrijven waar je in de montagehal mag komen kijken en tevens hoef je bij Wanders geen aanbetaling te doen.
Hun werkwijze, kwaliteit en service zijn ons zo goed bevallen, dat wij voor onze nieuwe woning direct weer de kozijnen bij Wanders besteld hebben. Wederom was de afhandeling super. De monteurs weten wat ze doen. Voor kunstof is Wanders absoluut een aanrader. :D

CBuil

pinky
Berichten: 73
Lid geworden op: 04 aug 2005 02:05

Re: Wanders Kunststof kozijnen, kunnen wij u aanraden....

Ongelezen bericht door pinky »

qua tevredenheid ,prijs en service kan ik me helemaal aansluiten bij CBUIL en alle andere tevreden klanten.

Ons huis is inmiddels ook bijna geheel vervangen met kozijnen van wanders, 1 achterdeur pui heb ik helaas laten vervangen door het merk Weru maar wat een tegenvaller is dat, in 4 maanden tijd al 2 sloten kapot deur sluit slecht, kunststof voelt slap aan en ECHT de KWALITEIT is bedroevend. Zoveel spijt van maar helaas geen geld om te vervangen door Wanders.

Na ons bestelling wilde ik kort voor de plaatsing nog een nieuwe voordeur, geen probleem bij de plaatsing hadden ze alles mee inclusief de voordeur en zijpaneel. echt Wanders verdient een warme douche, het is dat ik camera vrees heb anders had ik ze zeker aangemeld.

meerst
Berichten: 143
Lid geworden op: 24 feb 2008 15:08

Re: Wanders Kunststof kozijnen, kunnen wij u aanraden....

Ongelezen bericht door meerst »

Kun je aangevn wat een raam kost bij Wanders?

Burgje
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 jan 2009 14:22

Re: Wanders Kunststof kozijnen, kunnen wij u aanraden....

Ongelezen bericht door Burgje »

Ik ben ook benieuwd of jullie na een aantal maanden nog steeds zo enthousiast zijn!
Ik heb ook offertes opgevraagd her en der, maar jemig wat een geld allemaal! Wij hebben een heeel oud huis, waar kunststof eigenlijk niet mooi in zou staan, maar ik begrijp dat je ook een houtnerf kunt kiezen?

nathie
Berichten: 23
Lid geworden op: 22 dec 2007 22:29

Re: Wanders Kunststof kozijnen, kunnen wij u aanraden....

Ongelezen bericht door nathie »

hoi

Ja wij hebben ook de houtnerf.Ons huis is 37 jaar jong :wink: en het staat super.

gr nathalie

felicitas
Berichten: 159
Lid geworden op: 17 jun 2005 20:12

Re: Wanders Kunststof kozijnen, kunnen wij u aanraden....

Ongelezen bericht door felicitas »

ok mooi houtnerf, ook aan de binnenzijde?

en hoe monteert waanders op de duitse stompe methode met kit of compri band of met nieuwe stelkozijnen?
foto's zagen er wel mooi uit

fam.nijmeijer
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jan 2009 16:47

Re: Wanders Kunststof kozijnen, kunnen wij u aanraden....

Ongelezen bericht door fam.nijmeijer »

hallo,
het lijkt hier wel of er maar 1 bedrijf is die goed is , toch wil ik even kwijt dat wij ook perfecte kozijnen hebben gekocht bij een hollands bedrijf die kort aan de duitse grens zit , deze werken met hollandse verdiepte profielen maar let wel ** met duitse prijzen** dus mensen die wanders is echt niet de enige die goede prijzen bied ,wij hebben gekocht bij wubbo kozijnen en hebben daar nog geen moment spijt van . wij betaalden voor 6 ramen 1 voordeur en een achterdeur € 11.000.

Gesloten