LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wie heeft er ervaring met Kraft kozijnen uit Assen ??

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
dik trom
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 aug 2003 20:31

wie heeft er ervaring met Kraft kozijnen uit Assen ??

Ongelezen bericht door dik trom »

Helaas in 1990 zeer negatieve ervaringen gemaakt met deze firma. Tot op heden niet opgelost. Inmiddels zijn we in een juridische strijd met deze firma.
Wie heeft er nog meer 'last' van dit bedrijf (gehad) en hoe lang heeft dit geduurd ?

pand

Re: wie heeft er ervaring met Kraft kozijnen uit Assen ??

Ongelezen bericht door pand »

Kraft kozijnen is inmiddelils 3 weken failliet[/b]

Gast

Re: wie heeft er ervaring met Kraft kozijnen uit Assen ??

Ongelezen bericht door Gast »

't is toch wat met Kraft.....

Henk Geluk
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 nov 2003 10:54

Re: wie heeft er ervaring met Kraft kozijnen uit Assen ??

Ongelezen bericht door Henk Geluk »

Wij zijn ook misleid en ik ben niet blij met dit alles. Ik ben aan het onderzoeken wat te doen. Tot nu toe wordt mij geadviseerd een advocaat te nemen door verschillende orginisaties, maar ik zou graag gezamelijk iets willen ondernemen, want ik neem aan dat velen een goed lijkend verhaal hebben aangehoord en op grond daarvan een beslissing genomen om kozijn aan te schaffen.
Wij hebben deze kozijnen in 2001 begin aangeschaft en in eind 2002 hebben we pas ontdekt wat er aan de hand was.
Wat betreft failliet, op www.kvk.nl zie je weer kraft in emmen en daar heb ik nu een brief naar toe gestuurd, maar tot op heden geen antwoord.

Nieuw

Re: wie heeft er ervaring met Kraft kozijnen uit Assen ??

Ongelezen bericht door Nieuw »

Ja gelukkig draait alles weer , verder ophouden met negatiefe publiciteit , het is een serieus bedrijf !!en heeft een naam hoog te houden .

Schaaphok

Re: wie heeft er ervaring met Kraft kozijnen uit Assen ??

Ongelezen bericht door Schaaphok »

Kraft Kozijnen een serieus bedrijf? :lol:
Door de koppelverkoop (bij een kozijntje krijgt u er een AEGON vliegwiel effectenlease ovk gratis bij) zijn mijn kozijntjes nu duurder dan mijn volledige huis.

Een serieus bedrijf heeft het toch niet nodig om via een een-tweetje met Cristopolis (gevestigd in hetzelfde pand in Emmen) hun klanten via een 'gladde verkoper' geld af te troggelen.

Is natuurlijk ook weer een slechte eigenschap van mij dat ik (te)veel vertrouwen heb in mijn medemens en derhalve hier ben ingetrapt, maar om Kraft nu een serieus bedrijf te noemen gaat mij wat ver ...

Sukkels

Re: wie heeft er ervaring met Kraft kozijnen uit Assen ??

Ongelezen bericht door Sukkels »

Tja het is wat met die mensen die zo dom zijn om b.v 100 euro in te leggen en denken 2000 terug te krijgen stumpers zijn het ieder mens met een IQ hoger dan 5 weet dat dat nooit megelijk is en dan maar zeuren dat en mopperen op bedrijfen hier boven sorry voor zulke ezels heb ik geen begrip en respect,

Gesloten