LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Ger1
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2006 15:12

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door Ger1 »

Ik heb het gelezen en voor de gedupeerde veel sterkte.

Mijn vrouw en ik zijn zo`n 10 jaar geleden genept door lapzwans-levering of leverink ben ik ff kwijt die naam uit Enschede(zou zijn keel nog dichtknijpen als ik hem of z`n zoon tegenkomt).
Offerte laten maken en vooruitbetaald en toen begonnen ze moeilijk te doen met de datum,totdat bij kassa meerdere mensen zaten die ook waren genept en wij er zodoende ook achterkwamen.
Er werdt geadviseerd om naar de potilie te stappen wat wij dus ook deden.
Het eerste wat we te horen kregen van de agent ,verwacht niets van de aangifte want eerst komt de belasting dan bedrijven en dan de gedupeerde die geld gaan zien.
En zo was het dus ook,meneer had om en nabij zo`n 250 mensen gedupeerd voor een 200.000 gulden terwijl hij al niets meer kreeg geleverd van de fabriek maar dus toch doorging.
Er was bij hem niets te halen omdat alles weg was en hij kreeg zo`n 250 uur dienstverlening.

Toch knap,ik verdien het niet bij m`n baas.

Ik hoop dat jullie er nog wat van terug zien ,maar vrees het ergste.

mikey_mike
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 nov 2006 09:51

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door mikey_mike »

ook ik ben een gedupeerde door ben bouwman kozijnen werd vandaag door de recherche gebeld dat ze bezig zijn met een onderzoek


voor degenen die meer weten laat even ies horen
misschien dat we dan verder kunnen komen

Mike

bobby52
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mei 2006 23:17

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door bobby52 »

Nog een slachtoffer van de oplichtingspraktijken van Ben Bouwman.
Ook ik heb aangifte gedaan en heb vernomen dat de zaak in behandeling wordt c.q. is genomen.

milie
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 nov 2006 13:39

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door milie »

www.stichting-stop.nl in samenwerking met het programma opgelicht bij de tros, probeer het daar zou ik zeggen.
deze stichting staat achter de gedupeerden en wil oplichting juist meer aan het licht brengen en hoger gestraft gaat worden...

milie

Timmerfabriek
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 nov 2006 19:39

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door Timmerfabriek »

Ook ik ben gedupeerd door Bouman. In januari heb ik een timmerfabriek overgenomen. In februari heeft Bouman 2 kozijnen van een paar duizend euro bij mij besteld. Dit is allemaal netjes afgeleverd, maar naar het geld heb ik kunnen fluiten. Ik ken meer leveranciers die door hem gedupeerd zijn voor 10.000-en euro's.

Gesloten