LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
jaigio
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 feb 2006 19:15

Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door jaigio »

Graag hoor en lees ik berichten van mensen die ervaring hebben met Bouwman kozijnen uit Hoogvliet.
Zowel positieve als negatieve reactie's.........

maarten_007
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mar 2006 20:39

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door maarten_007 »

zo'n 8 jaar geleden hebben wij kozijnen gekocht bij kraft, ook via bouwman. Toen we hoorde dat hij voor zichzelf ging starten hebben we hem benaderd voor een serre. Toen we de financiering eindelijk rond hadden, heeft bouwman ons perfect begeleid in ons keuzeproces en we genieten nu al ruim 6 jaar van de serre.
De kozijnen, destijds aangeschaft bij kraft, zijn onlangs ook vervangen door bouwman.

Af en toe verloopt de communicatie ietwat chaotisch maar verder hebben wij niets te klagen. Prima kerel en prima producten.

Met vr. groet,

M van Dijk,
Spijkenisse

bassman1961
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 mar 2006 22:49

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door bassman1961 »

Ik ben momenteel bezig met een dakkapel via Bouwman,en ik heb niks als ellende,ze zijn nu een week bezig en het is nog niet dicht,ik zit nog steeds met een zeil op mijn dak,en een berg regen binnen.
Er werken allmaal poolse wekers voor hem,en je krijgt iedere keer andere mensen over de vloer,die geen van allen vaklui zijn.
Ik zou er niet aan beginnen als ik u was.

Dida
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mar 2006 16:07

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door Dida »

Ruim 5 jaar geleden hebben wij een grote dakkapel besteld en laten plaasten door bouwman kozijnen.

alles werd van het begin tot het eind goed geregeld. van verguning aanvraag tot plaatsen.

ra-de-ko
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 apr 2006 21:58

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door ra-de-ko »

bouwman kozijnen is niet meerveel klanten die een aanbetaling hebben gedaan zijn dit geld kwijt.
ook ik krijg nog wat van hem maar heb geen zin om het in egypte te gaan halen.
zondag 16april 2006 is hij daar heen gevlucht.
ik mag geen reklame maken maar ik kan het veel beter dan deze oplichter.
veel sterkte met de verbouwingen.

jaigio
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 feb 2006 19:15

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door jaigio »

Graag wil ik weten hoe u aan die informatie komt?
Liefst indien mogelijk prive.

Graag verneem ik van u wat uw relatie is met Bouwman??

jaigio
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 feb 2006 19:15

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door jaigio »

Graag verneem ik van u hoe u verder bent geholpen?

Is de boel bij u afgemaakt of......??

bassman1961
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 mar 2006 22:49

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door bassman1961 »

Wij zijn inmiddels in de 5 e week met onze dakkapellen.
We hoorden gisteren dat Bouwman "met vakantie"is , maar of hij nog terug komt is nog maar de vraag. Het was en is nog steeds èèn doffe ellende. Dat zo'n man zo om kan gaan met iemands duur verdiende geld. En dan maar glashard beweren dat alles besteld is.
Inmiddels staan de dakkapellen wel, maar je moet niet vragen hoe!
We missen nog 6 ruiten, 7 roosters,vensterbanken, hebben beschadige glaslatten en kozijnen, lekkage, beschadigingen, hoogte verschil van 4 centimeter, het paneel van de voordeur is niet goed, hebben nog steeds geen brievenbus, verkeerde deurgreep, kortom èèn grote ellende.

e. gielen
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 apr 2006 09:24

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door e. gielen »

Vorig jaar september is bouwman begonnen met het plaatsen van onze kozijnen. niets dan ellende gehad, personeel was niet vooruit te branden, schade aan keukenblad en schade aan laminaat ivm niet zorgvuldig werken.Het is nog steeds niet klaar, heeft 2 weken geleden bij mij gestaan voor de laatse betaling ik heb hem toen gezegd dat hij dat geld kon krijgen als alle problemen waren opgelost. Twee dagen later een brief van een incassobureau in de bus, deze heb ik een verweer geschreven onderbouwd met foto's, de reactie hierop was dat er maar een ding opzat, alles eruit en nieuw erin omdat er zo'n zooitje van gemaakt was en dat het eigenlijk niet meer goed zou komen. Heb hierna bouwman een aangetekend schrijven gestuurd met de mededeling dat hij 2 weken had om alles te maken zoniet dan stel ik hem aansprakelijk voor alle herstel en juridische kosten. Hierop geen reactie, vanmorgen gebeld door iemand die mij meldde dat hij gevlucht is naar egypte waar hij vorig jaar een huis gekocht heeft in een badplaats welke in opkomst is.

bassman1961
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 mar 2006 22:49

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door bassman1961 »

Hier weer een reactie van mij ,wij hebben inmiddels aangifte gedaan bij de politie wegens oplichting ,en raden ale gedupeerden aan dit ook te doen,om zo misschien meer gedaan te krijgen .
Ook willen wij tros opgelicht en andere consumenten programma's op de hoogte brengen,zodat die misschien wat kunnen betekenen,dit zou ook door alle gedupeeren gedaan moeten worden,hoe meer bekendheid ,hoe meer er gedaan zal worden.
Ht is misschien ook verstandig om met elkaar (de gedupeerden)iets op te richten.
Volgens de kamer van koophanel is hij niet failliet,mar heeft hij zich uit laten schrijven.
Ik hoop dat er nog reakties op komen, laat allen wat van u horen ,zodat er misschien nog iets uit te hlen valt.

ijdo0030
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 apr 2006 17:38

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door ijdo0030 »

Helaas ben ik ook een gedupeerde.Vernomen dat een ander zijn inboedel heeft overgenomenen en dat hij is vertrokken naar Egypte.Er is door ons ook al een groot deel afbetaald.Maar er moet nog een voordeur paneel gemonteerd worden en een aantal ruiten.

sadsad
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 apr 2006 10:38

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door sadsad »

Ik ben door de heer Bouwman ook een kleine tienduizend Euro lichter gemaakt, als aanbetaling voor het plaatsen van een serre, daarbij een kleine drieduizend kwijtgeraakt voor het leeghalen van de oude tuin.
In de week dat de werkzaamheden zouden gaan plaats vinden is hij stilletjes vertrokken.
Ik heb een poging tot aangifte van oplichting gedaan bij de politie, maar die vonden het meer een geval van verduistering, dus na een hevige discussie maar een aangifte gedaan van verduistering ( ‘t zal wel werk schelen).
Maar we zitten nu wel met ons handen in het haar geld,serre,tuin,zonnescherm kwijt (bedankt Ben Bouwman).
We weten niet wat we nu moeten doen, dus als iemand een suggestie heeft en eventueel de kunde om dit aan te pakken horen we dit graag.

SJOR_C
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 apr 2006 22:26

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door SJOR_C »

uitgeschreven :

https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/FU/TSW ... 3031100000

En het pand waar hij in zat staat ook te huur !

hvl556
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 apr 2006 14:46

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door hvl556 »

Ik ben het nog niet, maar begin te vrezen ook een gedupeerde te worden van Ben Bouwman. In de eerste week van mei heeft hij gepland mijn kozijnen en deur te plaatsen. Omdat ook ik hem niet meer te pakken krijg en de berichten te hebben gelezen ben ik bang mijn geld kwijt te zijn. Hij gaf mij aan zijn zaak over te dragen en heeft het vaak over Egypte gehad. Ik vraag me af wat ik nu moet doen. Het kan toch niet zo zijn dat er helemaal geen mogelijkheden zijn hem ter verantwoording te roepen. Er moeten toch mogelijkheden zijn hem te vinden. Gezamelijk iets opzetten vind ik een goed plan.. suggesties??

ra-de-ko
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 apr 2006 21:58

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door ra-de-ko »

Ik zit zelf ongeveer 6.5 jaar in de kozijnen en heb hem daar ontmoet.
Als hij erg omhoog zat werkte ik wel eens voor hem.
De betalingen waren nooit echt snel maar deze keer gaat het wel heel lang duren.
Ik woon vlak bij hem in de buurt en heb van buren en kennissen vernomen wat er precies loos is.
Ook het tijdstip is voor hem erg gunstig.
Alle klussen voor dit voorjaar uitstellen tot het laatste moment en dan allemaal laten aanbetalen.
Hij heeft sinds kort de papieren voor duikinstrukteur en met het komende toeristen seizoen kan hij daar een duikschool beginnen.

ra-de-ko
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 apr 2006 21:58

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door ra-de-ko »

Ik heb geprobeert om aangifte te doen maar ben al 3x van het kastje naar de muur gestuurd.
Van de politie hoeven we denk ik niets te verwachten.
Als er iets moet gebeuren moeten we dat gezamelijk doen.
en dit zal ons nog meer geld gaan kosten.
is er geen gedupeerde jurist aanwezig die zijn frustratie kwijt moet.
ik hoor graag van hem.

SJOR_C
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 apr 2006 22:26

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door SJOR_C »

Als er voldoende mensen zijn die aangifte doen van oplichting, dan word hier echt wel een zaak van gemaakt.

zie onderstaande artikel :

Politie rond onderzoek naar oplichting af

De Zeeuwse politie heeft deze week het onderzoek ter zake oplichting tegen de eigenaar van een bouwbedrijf in Goes afgerond. De eigenaar van het bouwbedrijf, een 28 jarige inwoner van 's Heer Arendskerke, is nog voortvluchtig en de officier van justitie in Middelburg heeft zijn opsporing en aanhouding gelast.

Het bouwbedrijf deed veel woningrenovaties en bood hiervoor kunststof kozijnen, goten en serres aan. Na het uitbrengen en aanvaarden van een offerte, betaalden de opdrachtgevers een gedeelte van de afgesproken aanneemsom. Daarna werden soms kleine voorbereidende werkzaamheden verricht, waarna verder ...


Je kan je klachten ook kwijt bij Tros Opgelicht via de volgende link:
http://www.opgelicht.nl/HTML/reageer.html

Bij voldoende aanmeldingen zullen zij er mogelijk een zaak van maken...

bassman1961
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 mar 2006 22:49

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door bassman1961 »

Ondanks alle tegenslagen hadden wij deze week toch nog 2 positieve ontwikkelingen. Afgelopen dinsdagmiddag reed er opeens een grote glas wagen ons plein op, en bracht ons de 6 ontbrekende ruiten.
Vanmiddag ging de telefoon en kreeg ik de heer Vlis aan de lijn van Stijl & Ko. Hij vertelde mij dat hij roosters had liggen. Op dit forum was hij er achter gekomen dat ze waarschijnlijk van ons waren, want ze waren besteld door de heer Bouwman voor dakkapellen en wij moesten ze nog krijgen en waren klant bij Bouwman. Het telefoonnr. heeft hij van Rinus gekregen, die bij hem was en zo kon hij met ons in contact komen. Hij heeft ze deze middag nog gebracht en onze voordeur aangestipt met een speciale stift, waar deze beschadigd was. De voordeur was ook bij hem vandaan via Bouwman ( behalve het paneel van de deur). Ook heeft hij nog uitgelegd hoe mijn man hem moet stellen. Al met al zijn wij erg blij met dit alles. De firma Stijl & Ko is ook een gedupeerde van Bouwman en heeft deze roosters kosteloos bij ons gebracht. Nogmaals, wij waarderen dit heel erg.
Om nog even terug te komen op het aangifte doen, ik heb dit persoonlijk op het buro Hoogvliet gedaan. Eerst was er wel de vraag of het geen civiele zaak was, maar dit was niet zo al was het op het randje.
Bij het telefonische contact daarvoor met de politie werd ik in eerste instantie ook doorverwezen naar het Civiel Buro, waar ze me vertelden dat ik geen aangifte kon doen, omdat hij in het buitenland zou zitten.
Op Buro Hoogvliet heb ik daar niet direct melding van gemaakt, maar wel later in het gesprek gezegd dat er geruchten gingen dat Bouwman naar Egypte zou zijn gevlucht.
De agente zou de zaak bespreken met verdere college op het buro, zodat alle eventuele aangiften bijeen gevoegd konden worden.

hvl556
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 apr 2006 14:46

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door hvl556 »

Tot op heden heeft nog niemand mij benaderd om een afspraak tot plaatsing te maken. Uiteraard verwacht ik dit ook niet echt, maar hoop doet leven.
Het moet volgens mij te achterhalen zijn waar zijn duikschool is. Hij heeft zijn diploma via een instantie gehaald, die wereldwijd bekend is en waar je als instucteur geregistreerd moet staan, anders kan je geen les geven. In Egypte is het best vakantie houden (als er geen aanslagen zijn) en we kunnen natuurlijk altijd met z'n allen ons duikbrevet eens halen. Als ikniets hoor ga ik aangifte doen, en als zijn huis nog steeds bewoont is zal hij toch eens terug moeten naar Nederland. Ik laat het er niet bij zitten en inderdaad met z'n allen zullen we meer bereiken. Misschien moeten we alle bekende contacten met elkaar delen en benaderen. Ik heb wel een naam maar geen nummer van de persoon die bij mij zou komen plaatsen. Het kost tijd, maar is toch de moeite waard...

SJOR_C
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 apr 2006 22:26

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door SJOR_C »

Ik ben deze week al langs zijn huis geweest, deze is al helemaal leeg :(

Maar hij zal idd wel geregistreerd staan bij de duikersbond !

Gesloten